XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
Wide chest press (plates)
10x40
10x80
10x120
10x140
10x160
8x160

Incline chestpress
10x40 slow negative
8x80 slow negative, hmm te gevoelig
Single arm en zijwaarts zitten:
8x40
drop 8x30, 8x20

Db fly van onder naar boven met holds
4x10x7,5

Cable extensions triangle grip
6 sets

Seated dips
6 sets

• #2.788
En vergeet wat ik gezegd heb. Zojuist tot wat briljante verstandige ideeën gekomen. Ik ga off (cruise) en hcg blasten. 3x per week op 1500 iui voor een aantal weken en daarna op 1500 per week. Mijn zaad is al ruim een jaar dood en daar wil ik verandering in brengen.
Verder gaan de Saab en de GSXR de deur uit, nu ik nog geen invordering + cursusje aan mijn broek heb hangen of in de kreukels lig. Oke nu ga ik weer slapen. Truste X.

• #2.789
Kcals met zo'n 600 verhoogd en het gewicht vliegt er af, volgende week weer uppen met 200.

• #2.790
Hoelang denken jullie dat ik hcg moet blasten? Lastig te zeggen natuurlijk, meten is weten. Maar aan hoeveel weken moet ik minstens denken?

En vergeet wat ik gezegd heb. Zojuist tot wat briljante verstandige ideeën gekomen. Ik ga off (cruise) en hcg blasten. 3x per week op 1500 iui voor een aantal weken en daarna op 1500 per week. Mijn zaad is al ruim een jaar dood en daar wil ik verandering in brengen.
Verder gaan de Saab en de GSXR de deur uit, nu ik nog geen invordering + cursusje aan mijn broek heb hangen of in de kreukels lig. Oke nu ga ik weer slapen. Truste X.
De wispelturigheid van het vrouwelijke hormoon doet zijn werk. Come on. Blast die shit. Groter is beter. MORE IS MORE. Het zijn maar 8 weekjes.

Hoelang denken jullie dat ik hcg moet blasten? Lastig te zeggen natuurlijk, meten is weten. Maar aan hoeveel weken moet ik minstens denken?
Met welk doel? Nieuw kindje maken? Ik heb nog nooit een studie gelezen dat steroids je permanent onvruchtbaar maken.

Ik ken zelfs iemand die tijdens zijn blast en na 3 jaar on een kind heeft weten produceren. Ik moet er wel bij zeggen dat de dokter tegen hem zei dat hij nog maar een beperkt aantal zwemmers had bij controle, en dat ze toch 6 maanden hebben moeten proberen. Hij is gewoon on gebleven:roflol:

83 kg? whut? hij ziet er veel zwaarder uit op de foto’s, soms vergeet ik dat hij ooit zijn lengte had verklapt.

Kan je mij eens DMen?

Ik ben van plan om binnenkort een kleine Spambod fixen, ben daarom wel benieuwd naar heel die HCG shit. Geen idee in hoeverre mijn zaad legit is momenteel. Dat laten testen stel ik nog maar ff uit tot het daadwerkelijk dood blijkt te zijn.

Hou die gsxr gewoon nog ff aan, cursusje kneedown is zo saai op een Dyna.

Godver wat verstandig, gaat het wel goed met je?

Dat palumbo pregnancy protocol had @Pleister ook gedaan

volgensmij blast je dan hcg en insuline met wat test (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven