- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppppa, zet je 3ml in 1 spot? Zoja waar?Oke besloten om mijn kuurtje af te sluiten met 250 test eod en 200 primo eod.
Voor een week of 8Yolo.
Nooit last van pip of lopen met die spot? Waar zet je precies in quads?
Nooit last van pip of lopen met die spot? Waar zet je precies in quads?
De wispelturigheid van het vrouwelijke hormoon doet zijn werk. Come on. Blast die shit. Groter is beter. MORE IS MORE. Het zijn maar 8 weekjes.En vergeet wat ik gezegd heb. Zojuist tot wat briljante verstandige ideeën gekomen. Ik ga off (cruise) en hcg blasten. 3x per week op 1500 iui voor een aantal weken en daarna op 1500 per week. Mijn zaad is al ruim een jaar dood en daar wil ik verandering in brengen.
Verder gaan de Saab en de GSXR de deur uit, nu ik nog geen invordering + cursusje aan mijn broek heb hangen of in de kreukels lig. Oke nu ga ik weer slapen. Truste X.
Met welk doel? Nieuw kindje maken? Ik heb nog nooit een studie gelezen dat steroids je permanent onvruchtbaar maken.Hoelang denken jullie dat ik hcg moet blasten? Lastig te zeggen natuurlijk, meten is weten. Maar aan hoeveel weken moet ik minstens denken?
83 kg? whut? hij ziet er veel zwaarder uit op de foto’s, soms vergeet ik dat hij ooit zijn lengte had verklapt.
Hou die gsxr gewoon nog ff aan, cursusje kneedown is zo saai op een Dyna.En vergeet wat ik gezegd heb. Zojuist tot wat briljante verstandige ideeën gekomen. Ik ga off (cruise) en hcg blasten. 3x per week op 1500 iui voor een aantal weken en daarna op 1500 per week. Mijn zaad is al ruim een jaar dood en daar wil ik verandering in brengen.
Verder gaan de Saab en de GSXR de deur uit, nu ik nog geen invordering + cursusje aan mijn broek heb hangen of in de kreukels lig. Oke nu ga ik weer slapen. Truste X.
Hou die gsxr gewoon nog ff aan, cursusje kneedown is zo saai op een Dyna.

Godver wat verstandig, gaat het wel goed met je?En vergeet wat ik gezegd heb. Zojuist tot wat briljante verstandige ideeën gekomen. Ik ga off (cruise) en hcg blasten. 3x per week op 1500 iui voor een aantal weken en daarna op 1500 per week. Mijn zaad is al ruim een jaar dood en daar wil ik verandering in brengen.