XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een high pull ga je ook niet echt in je traps voelen, omdat de oefening geen tut kent. De spiegel zou nu je vriend moeten zijn. Ik ben wel heel benieuwd of de oefening jou iets brengt. Persoonlijk vind ik dit één van de moeilijkste oefeningen om aan anderen uit te leggen, omdat explosief trainen toch heel lastig schijnt te zijn.

Shrugs werken imo ook alleen maar als je heel de stang vol smijt. Tis niet voor niks dat powerlifters moker dikke traps hebben , die zieke stretch op je traps is wat werkt voor mij maar ieder ze ding natuurlijk. Cheat shrugs over clean shrugs anytime

Upright rows en dumbbell shoulder presses geven mij de beste pomp in m'n traps. Goed squeezen.

Facepulls ook, maar das meer lower traps.

Upright rows en dumbbell shoulder presses geven mij de beste pomp in m'n traps. Goed squeezen.

Facepulls ook, maar das meer lower traps.
Qua pomp doen die het ook lekker bij mij. Alleen als ik rack pulls boven die knie doe met 300++ kilo heb ik niet direct pomp maar wel standaard doms de volgende dag :D

Qua pomp doen die het ook lekker bij mij. Alleen als ik rack pulls boven die knie doe met 300++ kilo heb ik niet direct pomp maar wel standaard doms de volgende dag :D
Rack pulls ook een hele goeie, ik doe ze helaas niet vaak genoeg. Moet ik maar eens gaan doen :D

Ik zou zeggen Snatch grip deadlifts en farmerwalks.

Voordeel van Snatch grip deadlifts: ooit gewichtheffers gezien met kleine traps? Je pakt je traps behoorlijk en werkt aan je liftoff van reguliere deads.
Daarnaast volume en gewicht draaien op reguliere deadlifts....vb. pete rubish traps/neck .

Farmers lijkt me duidelijk zat.
Facepulls en band pull aparts altijd goed voor doorbloeden en injury preventie.
Monkey Shrugs schijnen ook goed te werken maar hier geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Gewoon spuiten lijkt me de beste oplossing

Trap bar shrugs vind ik de fijnste shrug variatie, maar ja vind maar eens een trap bar in de gemiddelde gym :dunno:

Verder natuurlijk enigszins discutabel wat nou de meest effectieve oefening is voor grote traps. Persoonlijk denk ik rack pulls / deadlifts omdat je gewoon maximaal kan laden. Ook als je kijkt naar de traps van powerlifters en de sterkste bodybuilders die bekend staan om hun deadlifts...

Maar dat neemt niet weg dat shrugs ook gewoon chill zijn om te doen en ik denk niet dat ze compleet nutteloos zijn.

probeer eens shrugs in cable station

geen dank

Voelt in ieder geval erg goed aan en loopt in lijn met je lat vezels. Nier dat ik hem doe tho want ain’t got no time fo traps.

Voelt in ieder geval erg goed aan en loopt in lijn met je lat vezels. Nier dat ik hem doe tho want ain’t got no time fo traps.

die idd. wel eens geprobeerd maar ga hem niet consistent doen want ben altijd mateloos gefrustreerd als ik weer eens op een cable station moet wachten

die idd. wel eens geprobeerd maar ga hem niet consistent doen want ben altijd mateloos gefrustreerd als ik weer eens op een cable station moet wachten
Dat is idd frustratie nummer een, besides kan me nauwelijks voorstellen dat een cable station genoeg load heeft om me überhaupt me traps aan het branden te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Incline bench 3x8x115

Cable fly
4 sets

Shoulder dumbbell press
2x8x37,5
12x37,5

Machine chestpress
10x86
10x86
8x86

Cable Y raise
4 sets

Lateral raises
3 dropsets till failure

Cable extensions
4 sets

Rope extensions
4 sets holds

Db kickback
3 sets

Moe en lui dus niet al te gek gedaan.

Leg curls
4x15-12

Leg press (single leg)
20x50
15x90
12x110
12x130

Long paused fullsquats
8x60
6x80
5x100
5x120
5x140
5x150
5x160

Barbell lunges
20x20
20x40
20x60
20x70

Hypersextensions with holds
3x10

Smith calves ss decline leg raise
6 sets

Ik blijf nog 2 weken cruisen en cutten op 3400 kcals.

En na die 2 weken je blast toch?

450 dhb
750 test

toch? Hoe lang? En is dit het meeste aan gear wat je gaat zetten of heb je wel eens hoger gezeten?

450 dhb
750 test

toch? Hoe lang? En is dit het meeste aan gear wat je gaat zetten of heb je wel eens hoger gezeten?

600 dhb
500 test

Een week of 12 denk ik...en dan een lange cruise + bloedtest.

Heb ooit eens 600 test 600 deca gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven