- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Meestal krijg je toch korting bij grotere afname?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal krijg je toch korting bij grotere afname?

De berekening duurde 35 minuten.
Dit zal wel niet de eerste keer zijn dat ik ben opgelicht

Op mijn schriftje komen ook geen appjes of belletjes binnen, minder afleiding is betere focus.Heb jij nou serieus je schema op een kladpapiertje geschreven?![]()
Déj`a vu.
Doet jouw mannetje het zo?Bedoelt hij niet gewoon dat je voor ophalen 30 betaalt en voor 3 inclusief bezorgen 95, dus dat hij 5 rekent voor het meebrengen/vervoer?
Klopt, zo bedoelde hij het ook kwam ik net achter.Bedoelt hij niet gewoon dat je voor ophalen 30 betaalt en voor 3 inclusief bezorgen 95, dus dat hij 5 rekent voor het meebrengen/vervoer?
Maar de vraag is...
Nee, één pot is 40 euro. 40 x 3 120 + 5 euro vervoerskosten. Ohja en het is vrijdagMaar de vraag is...
Waarom rekent hij 2 x 5 euro vervoerskosten terwijl hij ook voor 1 product al moet rijden. Wat een figuur.
Wat voor inhoud zit er eigenlijk in die zakjes of potjes?Nee, één pot is 40 euro. 40 x 3 120 + 5 euro vervoerskosten. Ohja en het is vrijdag
Een dealer die op zo een manier communiceert, zou ik al niet eens mee in zee gaan.Dacht ik ook tot dat ik een paar nam en nu weer meer moet bestellen. Kaolo zooi.
Altijd wel weer een opgave om die hiërogliefen te ontcijferen van die gare Mocro's
![]()
Natuurlijk wel...Een dealer die op zo een manier communiceert, zou ik al niet eens mee in zee gaan.
Heeft toch wel sterke producten aan zijn communicatie te merkenEen dealer die op zo een manier communiceert, zou ik al niet eens mee in zee gaan.

DexamfetamineWat voor inhoud zit er eigenlijk in die zakjes of potjes?
Heb met mensen gesproken die allemaal heel degelijk klonken en die hebben mij allemaal opgelicht, dus het zegt niet altijd wat.Een dealer die op zo een manier communiceert, zou ik al niet eens mee in zee gaan.
Dat lees ik hierboven.
Balen man...vertrouwen en netjes zaken doen is een belangrijke zaak.Dexamfetamine
Heb met mensen gesproken die allemaal heel degelijk klonken en die hebben mij allemaal opgelicht, dus het zegt niet altijd wat.
Maar hij is wel legit, want heb al eens eerder bij hem gehaald.
Hij rekent 1x 5 en geeft aan dat ie pas bezorgt vanaf 3.Maar de vraag is...
Waarom rekent hij 2 x 5 euro vervoerskosten terwijl hij ook voor 1 product al moet rijden. Wat een figuur.