@BB_‘Maar mijn benen groeien niet , hoe komt dat ?!?’ 😴
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@BB_‘Maar mijn benen groeien niet , hoe komt dat ?!?’ 😴
Zoeken wat voor jou werkt. 5x5 squatten werkt voor mij ook niet goed. Vroeger dacht ik dat altijd maar tot failure beentrainingen doen vanzelf voor hypertrofie zou zorgen, maar dat hoeft niet voor iedereen te werken. Periodiseren wellicht.‘Maar mijn benen groeien niet , hoe komt dat ?!?’ 😴
Zoeken wat voor jou werkt. 5x5 squatten werkt voor mij ook niet goed. Vroeger dacht ik dat altijd maar tot failure beentrainingen doen vanzelf voor hypertrofie zou zorgen, maar dat hoeft niet voor iedereen te werken. Periodiseren wellicht.
Verder ontken ik ook niet dat sommigen meer vanuit hun billetjes en heupjes squatten maar zelfs dan kan je prima gainen op squats only.

Ook genetische aanleg ofc. Wat ik vaak zie is dat men squats vaak niet echt de kans hebben gegeven, niet genoeg pushen en zo nu en dan trainingen skippen. Ik zeg niet dat squats de absolute king is voor hypertrofie maar groeien doe je er wel op. Verder ontken ik ook niet dat sommigen meer vanuit hun billetjes en heupjes squatten maar zelfs dan kan je prima gainen op squats only.
Was niet voor mezelf bedoeld , maar je hebt zeker gelijk. Al sluit ik me wel aan bij de bewering van camelus, vindt squats persoonlijk ook zeker de nummer 1 voor sick legs.Zoeken wat voor jou werkt. 5x5 squatten werkt voor mij ook niet goed. Vroeger dacht ik dat altijd maar tot failure beentrainingen doen vanzelf voor hypertrofie zou zorgen, maar dat hoeft niet voor iedereen te werken. Periodiseren wellicht.
Was niet voor mezelf bedoeld , maar je hebt zeker gelijk. Al sluit ik me wel aan bij de bewering van camelus, vindt squats persoonlijk ook zeker de nummer 1 voor sick legs.
nee hoor ik heb exact hetzelfde ofwel komt dat door mijn powerlift conditieEnige wat ik heb na squatten is zuurstof tekort en het idee dat ik ga hyperventileren maar dat is wss de tren.
Enige wat ik heb na squatten is zuurstof tekort en het idee dat ik ga hyperventileren maar dat is wss de tren.
nee hoor ik heb exact hetzelfde ofwel komt door mijn vagina
Heb ik echt 1 keer gehad 2 maand terug ofzo.
Niet te zien dat het bij 1 is gebleven

Touché my thug
Ik zat op npp en totaal geen last van backpumps of adem happen, 1 week tren en beide fuckedpoh ja op tren is dat adem happen en huilen om de onderrug.