- Waardering
- 34.342
Ah jij maakt er nog wat van. Die noodles zijn net kauwgom man, maar wel lekker voor de kcal’s. Eet zelf ook 2 pakjes per dag
vind ze wel lekker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah jij maakt er nog wat van. Die noodles zijn net kauwgom man, maar wel lekker voor de kcal’s. Eet zelf ook 2 pakjes per dag

Veel groenten en fruit ook.
Ziet er wat kaal uit. Gebruik je sausjes, smaakmakers e.d.?
Oke, mijn voeding van vandaag is een protein bar en dextro. Ik log niet alles.
Oke, mijn voeding van vandaag is een protein bar en dextro. Ik log niet alles.
Grapje
2 protein bars
Zit maar te kutten. Je schema geeft me inspiratie. Wat meer warme maaltijden en noodles enzo. En een wat cleaner schema. Eet nu te veel protein bars en rijstwafels met zoetigheid, chocola enzo.![]()
Je begrijpt me verkeerd, ik geef geen antwoord op een vraag. Ik zeg dat ik dingen uit jouw schema overneem en het mij inspiratie geeft.
bedankt. Dank. Blast heeft mij gereanimeerd.
Hoe staat je fysiek erbij nu?Een vlugge freesstyle treen ivm weinig tijd
bb rows
8x70
8x90
3x110
5x120
5x120
8x110
10x110
15x90
Cable latpull
15x9
20x9
12x11
9x13
7x12
9x11
Tbar wide grip ss reverse cable fly
4 sets
Triset: rope curls, straight bar curls, snatch grip shrugs
Beetje verkeerd zelfbeeld aan het krijgen broer! Dit is toch wel mijn streef! Zeer netjes.Nog steeds dik en dun, er moet verdomme echt eens serieuze massa op geplakt worden...
Vanmorgen koud genomen, was niet van plan te posten omdat ik absoluut niet tevreden ben...maar f**k it.
Met juice schiet het nog niet op.
![]()
Vind t ook een zieke fysiek, maarja denk dat je zelf nooit tevreden bent over je eigen fysiek en dat je vind dat het altijd wel beter kan.Beetje verkeerd zelfbeeld aan het krijgen broer! Dit is toch wel mijn streef! Zeer netjes.
Ziet er gewoon bruut uit man , niks te klagen jij . En koop een iPhone ofzo met een fatsoenlijke camera 🤣😝.Nog steeds dik en dun, er moet verdomme echt eens serieuze massa op geplakt worden...
Vanmorgen koud genomen, was niet van plan te posten omdat ik absoluut niet tevreden ben...maar f**k it.
Met juice schiet het nog niet op.
![]()
Dat is het ook, terwijl het voor een ander fking ziek oogt.Vind t ook een zieke fysiek, maarja denk dat je zelf nooit tevreden bent over je eigen fysiek en dat je vind dat het altijd wel beter kan.
Op die spiegel selfie’s lijk je sowieso meestal nog 20kg lichter.Ziet er gewoon bruut uit man , niks te klagen jij . En koop een iPhone ofzo met een fatsoenlijke camera 🤣😝.