XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie stats man!

Merken jullie veel verschil tussen high of lowbar squats?

Ook genetische aanleg ofc. Wat ik vaak zie is dat men squats vaak niet echt de kans hebben gegeven, niet genoeg pushen en zo nu en dan trainingen skippen. Ik zeg niet dat squats de absolute king is voor hypertrofie maar groeien doe je er wel op. Verder ontken ik ook niet dat sommigen meer vanuit hun billetjes en heupjes squatten maar zelfs dan kan je prima gainen op squats only.
Je hebt voor veel gevallen gelijk, maar het werkt nou eenmaal niet naar iedereen.

• Topic Starter Topic Starter
Bulk is trouwens al gestart. Zonde om op zoveel gear te gaan cutten, vetpercentage is ook ruim voldoende. Eet nu zo'n 4000 kcals op alle dagen.

Vandaag rustdagje, de voeding van vandaag:

4000 kcals - 148 fat - 400 carbs - 250 protein

Aardappelgratin 700g
Pandan rijst 250g
Tartaar 210g
Rundergehakt 300g
Brinta 50g
Whey 50g
Banaan 120 g
Kwark 500g
Gekookt ei 3 stuks
Noodles 335g

Pfoeh... de plee-papier zal niet aan te slepen zijn bij jullie :D

Veel groenten en fruit ook.
Ziet er wat kaal uit. Gebruik je sausjes, smaakmakers e.d.?

Bulk is trouwens al gestart. Zonde om op zoveel gear te gaan cutten, vetpercentage is ook ruim voldoende. Eet nu zo'n 4000 kcals op alle dagen.

Vandaag rustdagje, de voeding van vandaag:

4000 kcals - 148 fat - 400 carbs - 250 protein

Aardappelgratin 700g
Pandan rijst 250g
Tartaar 210g
Rundergehakt 300g
Brinta 50g
Whey 50g
Banaan 120 g
Kwark 500g
Gekookt ei 3 stuks
Noodles 335g
Cutten kan altijd nog. LBM aanzetten is veel lastiger dan cutten. Zolang je abs en kaaklijn nog zichtbaar zijn ben je gucci.

Doe eens een huidige picca'tje dan.

• Topic Starter Topic Starter
Cutten kan altijd nog. LBM aanzetten is veel lastiger dan cutten. Zolang je abs en kaaklijn nog zichtbaar zijn ben je gucci.

Doe eens een huidige picca'tje dan.

ohja maar ik wil altijd voor diepe cuts gaan wanneer ik cut, maar dat komt volgend jaar wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven