MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds dik en dun, er moet verdomme echt eens serieuze massa op geplakt worden...

Vanmorgen koud genomen, was niet van plan te posten omdat ik absoluut niet tevreden ben...maar f**k it.
Met juice schiet het nog niet op.

20201009_132043.jpg
Ziet er goed uit. Inderdaad droog genoeg om te massa te bouwen.

Wie the f**k is hier wel tevreden dan? Behalve die sukkels die een beetje aankloten in de gym en zichzelf hebben laten geloven dat ze alleen naar de gym gaan om ''gezond'' te zijn.

Sinds de eerste inject heb ik al 'last' van een verhoogde eetlust, dus ik denk dat de dhb wel real deal is.... vind dat wel prettig eigenlijk.
Met tren geen eetlust en hoog onderhoud.... heb er ook maar amper gains op gemaakt hierdoor (te weinig eten).
Lijkt me niet dat de DHB zo snel werkt. Ik denk eerder van verhoogde test.

foto's via gsm laten je sowieso al smaller ogen, moet er al serieus bijsnijden en een filter erop smijten om te vergelijken met de realiteit.

In de gym is er ook zo'n spiegel waar je liever niet in wilt kijken en al zeker geen foto's in wilt maken.

Ziet er gewoon goed uit die shape, nog steeds buff en toch redelijk scherp.

foto's via gsm laten je sowieso al smaller ogen, moet er al serieus bijsnijden en een filter erop smijten om te vergelijken met de realiteit.

In de gym is er ook zo'n spiegel waar je liever niet in wilt kijken en al zeker geen foto's in wilt maken.

Ziet er gewoon goed uit die shape, nog steeds buff en toch redelijk scherp.
Die spiegels bij basic fit zijn helemaal kut

Komt eerder door de belichting. Ik snap echt niet wie the f**k die shit belichting daar heeft uitgekozen, maar ik zie eruit als iemand die nog nooit een dumbbell heeft aangeraakt in die belichting,.

Belichting en angles is waar het om draait.
Beter altijd een eigen spiegel bij hebben.

Komt eerder door de belichting. Ik snap echt niet wie the f**k die shit belichting daar heeft uitgekozen, maar ik zie eruit als iemand die nog nooit een dumbbell heeft aangeraakt in die belichting,.

Haha, klopt is ook die belichting. Maar sommige spiegels daar als je dan van een afstand er voor staat, wordt alles gewoon lang.

Haha, klopt is ook die belichting. Maar sommige spiegels daar als je dan van een afstand er voor staat, wordt alles gewoon lang.
De zoektocht naar de 3 perfecte vierkante meters qua belichting is een lang traject , zoek en gij zult vinden. Die overige 300 vierkante meters laten me koud .

Precies, tevredenheid zorgt voor stagnatie.
qua looks ben ik voor dit moment aardig tevreden. kijk ik een jaar verder wil ik nog wel wat massa erop plakken.
ik ga voor de blubberlifter kracht en de niet zo blubber lifter look.

de looks zijn dus voor mij nu even niet zo belangrijk.

De zoektocht naar de 3 perfecte vierkante meters qua belichting is een lang traject , zoek en gij zult vinden. Die overige 300 vierkante meters laten me koud .
:roflol::roflol: Er is één spot bij mijn basic fit waar redelijke belichting is en ik mijzelf in moet bekijken ook al staan er 5 man bij en ik daar niet eens bezig ben.

Krijg vaak van die ongemakkelijke blikken, omdat mensen zich dan geen houding weten te geven als ik 1 cm naast ze sta te posen en flexen. Maar f**k it, ik moet mijzelf in de beste belichting zien anders word ik helemaal onzeker.

ik ga voor de blubberlifter kracht en de niet zo blubber lifter look.
Dus dan ben je niet tevreden met je kracht anders zou je niet daarvoor blijven liften. Als je een PR heb gehaald, dan neem ik aan dat je weer doortraint tot dat je de volgende PR haalt.

Het feit dat iedereen hier blijft liften is omdat we niet tevreden zijn met iets. Kan uiterlijk zijn maar ook kracht. Of om te compenseren voor iets anders, maar daar ben ik meer van.

Laatst bewerkt:
:roflol::roflol: Er is één spot bij mijn basic fit waar redelijke belichting is en ik mijzelf in moet bekijken ook al staan er 5 man bij en ik daar niet eens bezig ben.

Krijg vaak van die ongemakkelijke blikken, omdat mensen zich dan geen houding weten te geven als ik 1 cm naast ze sta te posen en flexen. Maar f**k it, ik moet mijzelf in de beste belichting zien anders word ik helemaal onzeker.
🤣🤣Gelukkig train ik niet met jou in dezelfde gym , sta je daar elkaar zo indirect van de spot af te duwen. (Mag je nog wel stukken groter zijn) die spot moet standaard gewaarborgd blijven voor mezelf.

sla ook altijd de bankjes over die zo in de schaduw staan bij basic fit , die maken me pas onzeker🙃.

Nog steeds dik en dun, er moet verdomme echt eens serieuze massa op geplakt worden...

Vanmorgen koud genomen, was niet van plan te posten omdat ik absoluut niet tevreden ben...maar f**k it.
Met juice schiet het nog niet op.

20201009_132043.jpg

Prachtig klassiek, maar volgens mij ga jij meer voor de ´open class´ look.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven