XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Anyway, ik denk dat het nog zo'n 8-10 kg met gelijke bf gaat duren voordat ik eindelijk kan zeggen dat het ergens op begint te lijken.
Maar goed, ik ben hongerig. Deze blast ga ik hoe dan ook wat kg's pakken. Desnoods up ik the gear :roflol: Volgende zomer wil ik toch wel flink gaan shinen, zo ver dat kan in dat tijdsbestek. Één ding is zeker, op dat moment ben ik groter dan ik ooit ben geweest.

Ziet er goed uit. Inderdaad droog genoeg om te massa te bouwen.

Wie the f**k is hier wel tevreden dan? Behalve die sukkels die een beetje aankloten in de gym en zichzelf hebben laten geloven dat ze alleen naar de gym gaan om ''gezond'' te zijn.

Lijkt me niet dat de DHB zo snel werkt. Ik denk eerder van verhoogde test.

Ja bij nader inzien zal het idd de test zijn.

Ik was 2 jaar geleden bijvoorbeeld meer tevreden met het resultaat in vergelijking met nu terwijl ik nu beter uitzie. Geen idee of dat voor iedereen zo werkt maar voor mij wel.
Dat is bij iedereen het geval die relatief gezien een goed lichaam heeft, anders zag je er niet zo uit.

Hoe meer je met jezelf bezig bent hoe meer dingen gaan opvallen die je kunt verbeteren. Je gaat dus steeds kritischer naar jezelf kijken en voordat je het weet heb je BDD. Daarom zullen andere mensen die er niet zo mee bezig zijn en of dezelfde mass hebben etc, jou nooit begrijpen.

''The day you started lifting is the day you became forever small because you will never be as big as you want to be.''

Mooie illusie.:roflol:
Hoe zwaarder ik ben geworden, hoe minder tevreden ik ben. Ik was 2 jaar geleden bijvoorbeeld meer tevreden met het resultaat in vergelijking met nu terwijl ik nu beter uitzie. Geen idee of dat voor iedereen zo werkt maar voor mij wel.
Hier ook :roflol:

Nog steeds dik en dun, er moet verdomme echt eens serieuze massa op geplakt worden...

Vanmorgen koud genomen, was niet van plan te posten omdat ik absoluut niet tevreden ben...maar f**k it.
Met juice schiet het nog niet op.

20201009_132043.jpg
Nette shape ik ben men "bulk" nu in slechtere conditie gestart, gewoon vreten alles eruit halen beetje vet kan geen kwaad krijg je er zo af

Zie alleen maar verbeter punten :(

Voeding gaat omhoog naar zo'n 4400 kcals. Deze week afgevallen.

4400, dat is lekker dooreten

Yo Kamelus

Wat zou jij anders hebben gedaan met de info die jij nu hebt omtrent aas?

Meer of minder van bepaalde hulpmiddelen of juist andere dingen erbij of dingen weglaten?

Klopt maar wil year round er redelijk bij lopen.
Precies. En zo moeilijk is dat niet eens met gear. Enige wat je hoeft te doen is gewoon één keer heel diep cutten en tijdens bulk gewoon clean blijven eten.

Waarom wil je er ook bijlopen als een blubber lifter met een ontplofte aardappelkop waarbij je ''kaaklijn'' en onderkin tot één moes zijn gesmolten en je geen definitie meer kunt zien in je armen/abs.

Precies. En zo moeilijk is dat niet eens met gear. Enige wat je hoeft te doen is gewoon één keer heel diep cutten en tijdens bulk gewoon clean blijven eten.

Waarom wil je er ook bijlopen als een blubber lifter met een ontplofte aardappelkop waarbij je ''kaaklijn'' en onderkin tot één moes zijn gesmolten en je geen definitie meer kunt zien in je armen/abs.
Jij zou dichter moeten worden.

Yo Kamelus

Wat zou jij anders hebben gedaan met de info die jij nu hebt omtrent aas?

Meer of minder van bepaalde hulpmiddelen of juist andere dingen erbij of dingen weglaten?

Niet stoppen. Eerder ingrijpen bij gyno. Niet kuren (bulken) op een hoog vetpercentage.
Geen orals gebruiken.

Ik wil binnenkort eens met slin naalden gaan zetten..

Ik wil binnenkort eens met slin naalden gaan zetten..
Als je voor slin naalden wilt gaan, dan raad ik je echt de linker naald aan. Is bijna identiek aan een slin naald en je kunt er veel meer in kwijt. Ik pin makkelijk 3ML met die naald in mijn quads.

Had ik echt veel eerder moeten doen, gezien het feit ik zo lange tijd mijzelf heb gestoken met die harpoons en daardoor onnodige littekenweefsel heb opgebouwd.

79b1f7e8-1ff2-49e5-8f66-55ff3051dfe2.jpg

Als je voor slin naalden wilt gaan, dan raad ik je echt de linker naald aan. Is bijna identiek aan een slin naald en je kunt er veel meer in kwijt. Ik pin makkelijk 3ML met die naald in mijn quads.

Had ik echt veel eerder moeten doen, gezien het feit ik zo lange tijd mijzelf heb gestoken met die harpoons en daardoor onnodige littekenweefsel heb opgebouwd.

79b1f7e8-1ff2-49e5-8f66-55ff3051dfe2.jpg

Ook lang genoeg voor het kontje? Quads voelt altijd kut bij mij. Gebruik nu bil en schouders.

Welke maat naald is dit dan? Heb zelf ook 0.4 ooit geprobeerd maar kreeg olie niet door de naald met een 5ml spuit erop

Ook lang genoeg voor het kontje? Quads voelt altijd kut bij mij. Gebruik nu bil en schouders.
Ik zou het daar niet proberen, maar ik denk dat schouders wellicht nog wel kan lukken. Ook gezien jouw bodyfat.

Ik vond quads ook heel klote altijd. Zo erg, dat ik daar jarenlang niet in gepinned had. Maar destijds pinde ik ook met 23g(die blauwe).

Sinds ik deze 27g gebruik heb ik echt nergens meer last van. Ik kan niet meer zonder. Voorheen pinde ik net als jij alleen glutes/schouders.

Welke maat naald is dit dan? Heb zelf ook 0.4 ooit geprobeerd maar kreeg olie niet door de naald met een 5ml spuit erop
27g. Ik weet niet welk merk jij gebruikt, maar met dat merk dat ik gebruik gaat het gewoon makkelijk in mijn quads.

Pin nu ook idd met blauw, ga het proberen...ben toch alweer zowat door de voorraad heen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven