- Waardering
- 15.917
Met jouw bodyfat kan je overal pinnen met die naald behalve je bil denk ik.Pin nu ook idd met blauw, ga het proberen...ben toch alweer zowat door de voorraad heen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met jouw bodyfat kan je overal pinnen met die naald behalve je bil denk ik.Pin nu ook idd met blauw, ga het proberen...ben toch alweer zowat door de voorraad heen.
Waarom dan de oral versie van winny?
Vaak op waterbasis en dus meer kans op infecties.Waarom dan de oral versie van winny?
Is toch ook inject van...
Waarom dan de oral versie van winny?
Is toch ook inject van...
Thanks mannen. Dit wist ik niet. Weer wat geleerd☺Kan...maar blijft een 17-AA steroid.
Daar komt nog eens bij dat winny injects op waterbasis zijn.
Denk als je clean eet er zoiezo year round wel goed bijloopt met die massa zal wel geen struggle zijn ?
Dat is idd overdreven, het er inderdaad nog uitzien of ik aan bodybuilding doe en niet aan powerliftingPrecies. En zo moeilijk is dat niet eens met gear. Enige wat je hoeft te doen is gewoon één keer heel diep cutten en tijdens bulk gewoon clean blijven eten.
Waarom wil je er ook bijlopen als een blubber lifter met een ontplofte aardappelkop waarbij je ''kaaklijn'' en onderkin tot één moes zijn gesmolten en je geen definitie meer kunt zien in je armen/abs.
Denk als je clean eet er zoiezo year round wel goed bijloopt met die massa zal wel geen struggle zijn ?
Daar komt nog eens bij dat winny injects op waterbasis zijn.
Als je voor slin naalden wilt gaan, dan raad ik je echt de linker naald aan. Is bijna identiek aan een slin naald en je kunt er veel meer in kwijt. Ik pin makkelijk 3ML met die naald in mijn quads.
Had ik echt veel eerder moeten doen, gezien het feit ik zo lange tijd mijzelf heb gestoken met die harpoons en daardoor onnodige littekenweefsel heb opgebouwd.
![]()
Oil base winstrol bestaat ook. Zijn een paar goede labs die dat maken.
dat iedereen tegen kleine kameel zegt “oooh wat heb jij een leuke papa zeg hihi” en dan knipoogje naar papa kameelAls je straks kleine Kameel bij de opvang dropt of gaat ophalen wat voor reacties verwacht jij dan?

Ga toch in een split liggen johh..dat iedereen tegen kleine kameel zegt “oooh wat heb jij een leuke papa zeg hihi” en dan knipoogje naar papa kameel
gvd zeg wat voor antwoord verwacht je met deze vraag![]()
Wow jouw vader is zeker wel sterk. Kan hij dit ook tillen? Kan jij mij ook optillen? Wow superman/hulk. Mamma, kijk dan naar die man, kijk die spieren. Ja, die man is inderdaad heel sterk(mamma awkward lachen).Als je straks kleine Kameel bij de opvang dropt of gaat ophalen wat voor reacties verwacht jij dan?
Hij heeft wel een kleurtjeWow jouw vader is zeker wel sterk. Kan hij dit ook tillen? Kan jij mij ook optillen? Wow superman/hulk. Mamma, kijk dan naar die man, kijk die spieren. Ja, die man is inderdaad heel sterk(mamma awkward lachen).
Kinderen geven meestal de meest oprechte/leuke reacties. Ik moest altijd standaard een groepje koters gaan optillen en beetje flexen bij mijn oude gym, anders lieten ze me niet met rust. Maar altijd wel leuk om te zien dat zoiets ze blij kan maken.
Zo zal het bij @Camelus ook wel gaan denk ik.
Als je straks kleine Kameel bij de opvang dropt of gaat ophalen wat voor reacties verwacht jij dan?
Ik ben geen racist ik chill met zwart wit.
Als je een vriendelijke gozer bent naar het personeel toe zal dat heel anders zijn dan een trenhead die iedereen wilt intimiderenGa toch in een split liggen johh..
Kameel gaf eerder aan dat (iets met gedrag of uiterlijk ofzo) dat hij niet wou dan mensen gingen praten or zouden zeggen ja dat is die gozer van ...
Daarom mijn vraag want met zon fysiek stijg je wel boven de rest uit en krijg je "praatjes"