- Waardering
- 34.342
Ik ben geen racist ik chill met zwart wit.
Mijn zus heeft een kind met een niet Nederlander
oke.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben geen racist ik chill met zwart wit.
Mijn zus heeft een kind met een niet Nederlander
Waarom zou je je überhaupt druk maken over reacties van andere mensen? Dan kan je net zo goed al meteen in een kist gaan liggen. Ik hoop dat Camel daar niet zo over denkt.
Waarom zou je je überhaupt druk maken over reacties van andere mensen? Dan kan je net zo goed al meteen in een kist gaan liggen. Ik hoop dat Camel daar niet zo over denkt.
Ik heb geen kleurtje, maar als je mass hebt dan krijg je automatisch een ''stigma''. Ik vind het wel lekker en overdrijf het meestal nog een beetje extra. Denk maar niet dat ik mijzelf ga aanpassen, omdat ik anders een ''slecht imago'' krijg. f**k that. Lekker strak shirtje en laat die roddels maar komen. Love it, meer aandacht voor mij.
Hij vindt je dik @Shadow ProjectDat is idd overdreven, het er inderdaad nog uitzien of ik aan bodybuilding doe en niet aan powerlifting
Wie goed doet goed ontmoet. Je hoeft er ook niet bij te lopen als een onverzorgde tokkie, maar zou me zeker niet gaan aanpassen omdat andere mensen dan anders over je gaan denken. Mensen hebben toch altijd een vooroordeel, dus dan kan ik ze beter meteen een goede reden geven, toch?Ben over het algemeen wel fatsoenlijk naar mensen toe, zorg dat ik er verzorgd bij loop en voor de rest maakt het mij zo veel meer uit. Merk wel meer een 'f**k it' mentaliteit sinds ik on ben.

Is inderdaad ook niet zo moeilijk te vinden. Zag laatst nog een labtest voorbij komen van het merk dat wij gebruiken.
Wie goed doet goed ontmoet. Je hoeft er ook niet bij te lopen als een onverzorgde tokkie, maar zou me zeker niet gaan aanpassen omdat andere mensen dan anders over je gaan denken. Mensen hebben toch altijd een vooroordeel, dus dan kan ik ze beter meteen een goede reden geven, toch?
En wat betreft de reacties als je kind wat groter is en naar school moet etc. Mijn vader was vroeger best buff en zit onder de tattoo's. Als ik vroeger problemen had op school of ander gezeik had dan hoefde hij maar aan te komen lopen en de problemen waren meestal meteen opgelost. Dat gaf als kind wel een goed/machtig/veilig gevoel, want had daardoor ook veel minder issues dan kinderen die een slapjanus als vader hadden en het liever overlieten aan de leraar/lerares die er niks aan deden. Toen was het was ook van ohh dat is de vader van die, maar meer in een respectvolle manier dan een slechte manier.
Het enige probleem was dat die kindervriendjes die ik destijds had ook bang waren van hem![]()

Mag niet vragen naar merken maar ik ben wel benieuwd 😉Heb je weleens injectable dbol van hen gebruikt? Moet haast wel als dbol fanaat zijnde... Zag daar laatst op anaboliclab ook een labtest van.
Heb je weleens injectable dbol van hen gebruikt? Moet haast wel als dbol fanaat zijnde... Zag daar laatst op anaboliclab ook een labtest van.
Ben ik ook
Die moet heel goed zijn van hun. Alleen ik moet er niet aan denken om elke dag te injecteren. Dus nee, nog nooit gebruikt.
Niet stiekem wakker van de night sweats broo? 😂💪🏼💪🏼Ondanks de gewichtsafname zag ik er vandaag voller uit in de gym. En vasculair damn. Ik was vandaag te laat begonnen met eten waardoor ik 's avonds na het trainen nog behoorlijk wat naar binnen moest werken. Daardoor ook laat naar bed gegaan. Intussen maar de huishoudelijke shizzle gedaan die ik voor morgen gepland had staan, kreeg een behoorlijke rush van zoveel carbs in een korte tijd.
Treen van afgelopen avond
Incline bp
4x5x122,5 viel zwaar vandaag, had echt te weinig gegeten...voelde mijn buik ook snakken naar voedsel
pecdeck/machine shoulder press/chest press/y raise/lateral raise/frontraise/armen
10 min cardio
Niet stiekem wakker van de night sweats broo? 😂💪🏼💪🏼
Flinke stappers.
f**k man. Jij hoeft je toch geen zorgen te maken om deze tumoren te pinnen.