Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
20201011_204847.jpg
Lijkt wel of er synthol in zit :roflol: Damnn

• Topic Starter Topic Starter
Bb rows
5x110
5x120
5x120
5x120
5x120
10x110

Inverted rows
3x15

Wide grip t-bar
8x40
8x60
8x80
6x100 + dropsets tot 40 kg

Snatch grip shrugs
6 sets

Monkey shrugs
3x10x20

Facepull
4 sets

Straight arm pulldown
4 sets

Db curls
8x15
8x17,5
8x17,5
8x17,5
8x17,5
8x17,5

Hammer rope curls
3 sets

Reverse grip bb curls
3 sets

db holds
60x40
60x40

Ga maar eens een hometrainer aanschaffen. Kom er in de gym vaak wegens tijdnood niet aan toe.

Focking zware rows man!

Zie jij jezelf nog deadlifts doen in de toekomst? Of is dat vanwege je blessure niet meer mogelijk?

Focking zware rows man!

Zie jij jezelf nog deadlifts doen in de toekomst? Of is dat vanwege je blessure niet meer mogelijk?

Denk het niet, vind de belasting van het cns, blessuregevoeligheid, tijd en energie niet opwegen tegen de gains die ik dan maak.

@th0maz vanwaar adviseerde jij om naast dhb ook mast te zetten?

@th0maz vanwaar adviseerde jij om naast dhb ook mast te zetten?
Ik run masteron in elke blast eigenlijk, dus niet zo zeer voor de dhb.

Masteron verhoogt sowieso je vrije test, dus dat is sowieso al een plus. Daarbij kan het ook dienen als een lichte ai, dus ook minder armidex/asin nodig. Maar de hoofdreden blijft voor mij wel de mood gains(licht euforisch, f**k it mentality etc.)

Als het niet je LDL zo verneukte zou ik het year round zetten.

Ik run masteron in elke blast eigenlijk, dus niet zo zeer voor de dhb.

Masteron verhoogt sowieso je vrije test, dus dat is sowieso al een plus. Daarbij kan het ook dienen als een lichte ai, dus ook minder armidex/asin nodig. Maar de hoofdreden blijft voor mij wel de mood gains(licht euforisch, f**k it mentality etc.)

Als het niet je LDL zo verneukte zou ik het year round zetten.

Masteron geeft ook een mooie, volle/ronde look.

Ja dhb ook, vroeg mij af waarom dhb én mast
Er is geen synergie tussen de twee oid. Ik run masteron sowieso bij elke blast.

Als je geen baat hebt bij hetgeen wat ik al vermeld had zou ik het gewoon achterwegen laten. Zeker als gevoelig bent voor haarverlies etc.

Er geen synergie tussen de twee oid. Ik run masteron sowieso bij elke blast.

Als je geen baat hebt bij hetgeen wat ik al vermeld had zou ik het gewoon achterwegen laten. Zeker als gevoelig bent voor haarverlies etc.

Dat vroeg ik mij af idd.

Op hoeveel run je masteron @th0maz ?

Hoe vind je de monkey shrugs?

Bescheiden dosis nog ja. Jammer dat ik er t*ring veel puisten van krijg en de plukken haar kan pakken zelfs @200mg

Bescheiden dosis nog ja. Jammer dat ik er t*ring veel puisten van krijg en de plukken haar kan pakken zelfs @200mg
Ik heb van masteron helaas hetzelfde. Supervee puisten en ik verlies haar alsof ik chemotherapie doe.
Ik krijg vreemd genoeg juist meer puisten als ik eraf ga. Wellicht door die hormoonschommelingen.

Ketoconazole shampoo(2%) heeft mij erg geholpen met haarverlies. Wel minimaal 5 min laten intrekken en je hoofdhuid stimuleren, anders werkt het niet optimaal. Zonder die shampoo zou ik nooit meer masteron gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven