- Waardering
- 12.701
Lijkt wel of er synthol in zit
DamnnVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt wel of er synthol in zit
DamnnFocking zware rows man!
Zie jij jezelf nog deadlifts doen in de toekomst? Of is dat vanwege je blessure niet meer mogelijk?
Ik run masteron in elke blast eigenlijk, dus niet zo zeer voor de dhb.@th0maz vanwaar adviseerde jij om naast dhb ook mast te zetten?
Ik run masteron in elke blast eigenlijk, dus niet zo zeer voor de dhb.
Masteron verhoogt sowieso je vrije test, dus dat is sowieso al een plus. Daarbij kan het ook dienen als een lichte ai, dus ook minder armidex/asin nodig. Maar de hoofdreden blijft voor mij wel de mood gains(licht euforisch, f**k it mentality etc.)
Als het niet je LDL zo verneukte zou ik het year round zetten.
Ja dhb ook, vroeg mij af waarom dhb én mast
Masteron komt in dat opzicht meer tot zijn recht bij lager bodyfat imo. Beetje hetzelfde als met winny.
Er is geen synergie tussen de twee oid. Ik run masteron sowieso bij elke blast.
Er geen synergie tussen de twee oid. Ik run masteron sowieso bij elke blast.
Als je geen baat hebt bij hetgeen wat ik al vermeld had zou ik het gewoon achterwegen laten. Zeker als gevoelig bent voor haarverlies etc.
Beetje afhankelijk hoeveel mg's de andere compounds opvullen, maar ik vind wel dat je minimaal 300-400mg moet doen om er echt iets van te merken.
Bescheiden dosis nog ja. Jammer dat ik er t*ring veel puisten van krijg en de plukken haar kan pakken zelfs @200mg
Bescheiden dosis nog ja. Jammer dat ik er t*ring veel puisten van krijg en de plukken haar kan pakken zelfs @200mg
Ik krijg vreemd genoeg juist meer puisten als ik eraf ga. Wellicht door die hormoonschommelingen.Ik heb van masteron helaas hetzelfde. Supervee puisten en ik verlies haar alsof ik chemotherapie doe.