XXL Nutrition

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier precies hetzelfde. Als ik 4-5x per dag schijt krijg ik echt een geïrriteerde anus. Soms met wat bloedende wondjes ook en constant jeuk tot gevolg. Ik smeer dan zinkzalf op mijn anus en dat verhelpt het dan min of meer. Sterkte.

die zet ik op mijn boodschappenlijstje,
onder psyllium husk.
 
wat zit je nou te poepen man

Breek me de bek niet open. In mijn 120kg tijd leek ik ook wel een olifant. En met al dat bier ook nog eens altijd dun. Gister veel groenten gegeten (o.a. hele bloemkool) en nu is de consistentie beter, maar de kleur is nu al de hele dag groen. Wel nostalgisch dat spoelen, mijn vader had ook altijd een fles water in de wc staan, overgehouden aan Indië.
 
Laatst bewerkt:
Breek me de bek niet open. In mijn 120kg tijd leek ik ook wel een olifant. En met al dat bier ook nog eens altijd dun. Gister veel groenten gegeten (o.a. hele bloemkool) en nu is de consistentie beter, maar de kleur is nu al de hele dag groen. Wel nostalgisch dat spoelen, mijn vader had ook altijd een fles water in de wc staan, overgehouden aan Indië.

Best vreemd dat je in een ontwikkeld land zoals Nederland zelden een bidet tegenkomt.
 
Best vreemd dat je in een ontwikkeld land zoals Nederland zelden een bidet tegenkomt.

Doet mij denken aan een vakantie in Azië. Stomdronken op de plee zag ik een knopje met press here erop. Dus voorover buigen om bij het knopje te komen, drukken en een fukking straal plee water in mijn gezicht.
 
Doet mij denken aan een vakantie in Azië. Stomdronken op de plee zag ik een knopje met press here erop. Dus voorover buigen om bij het knopje te komen, drukken en een fukking straal plee water in mijn gezicht.

Doet mij weer denken aan Malawi, moest daar als bioloog eens 3 maanden zijn. Had vriendschap gesloten met een journalist die ook een kamer had in het 'Government Hostel' (Hostile zeiden we omdat het personeel 's ochtends vroeg altijd veel lawaai maakte, net als we probeerden te slapen). ´s Avonds aan de bar kwam zijn zus er ook bijzitten, die wist hem best goed te raken. Ik vermoed dat ik trakteerde, heb alleen van een Zambiaanse minister ooit een biertje gehad. Uiteindelijk moest zelfs ik pissen, maar daar stond die zus de doorgang te blokkeren. Rok naar boven, reet naar achter, in de algemene richting van de toiletten te zeiken, het leek de brandweer wel met die vernevelstraal. Ik lichtelijk bezorgd terug naar de bar: "Je mag wel eens beter op je zus letten". Bleek het een gewoon een 'sister' te zijn, gelukszoeker die de bar was binnengewankeld.
 
Laatst bewerkt:
Gister iets minder gegeten, zo'n 4200 kcals. Zaten ook wat wijntjes bij. -1,6 kg.

Ook al weet ik dat het vochtverlies is, heb het idee dat het niet echt wilt...Aankomende week maar eens kijken of ik wat meer naar binnen kan schuiven.
 
De wijn van gister gaf dan wel weer een zieke look tijdens het trainen.

Benchpress (reset)
5x5x110 eerste en laatste set paused, volgende sessie alles paused.

Pecdeck
4 sets

Single arm standing db shoulder press
10x20
10x25
5x30
5x30
12x20

Geen idee of ik ze met juiste vorm deed, de volgende x eerst een yt filmpje checken. Het viel mij op dat links een stuk zwakker is.

Db front raise
12x7,5
10x10
10x15
8x17,5

Wide upright row ss side raise
3 sets

Facepull
5 sets

Rear delt pull
6 sets

En nog 2 oefeningen voor de bicaps
 
Laatst bewerkt:
Squats
10x20
8x60
3x80
3x100
3x120
3x140
2x160
2x180
5x190
5x195

Legpress
25x120
18x160
20x160
20x160
20x160
20x160
15x160
15x160

Calfpress
15x160
15x160
12x160
10x160
10x160
10x160
10x160

Back ext
6 sets

Leg raises
6 sets
 
Pittig die leg press zou doodgaan (cardio wise)
 
Wat draag je tijdens die squats? Wraps sleeves etc?
 
Pittige treen pik, goede skwats wel
 
Nu snap ik hoe jij aan die boomstammen komt
 
Bb rows
5x5x122,5
5x5x110
15x70 speedreps

Straight arm pulldown with holds
4x15-12

Standing bent over db row (flared)
10x30
10x40
10x40
10x40

Facepull
4 sets

Rear delt pull
4 sets

Snatch grip shrug
8x60
9x70
10x70
8x80
6x90

Db curls
10x12,5
8x8x15

Rope extensions
6x10

Cable curls slow negatives
4x

Db holds ss diamond pushups
3x

Reverse bb curl
3x

Cardio
12 min
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven