AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil toch wel richting de 48 gaan, dan weet ik zeker dat ze groot zijn :)
Net mijn taille gemeten en die is nog steeds 87...had hoger verwacht aan het einde van de dag. Gewicht is momenteel zo'n 3 kg gestegen in 3 weken.

Je hebt veel toewijding, respect. Ik gun het je.

Ik hoop dat ik er komend jaar ook 1-2 cm bij kan plakken.

Zit zelf ook op de sap en cocopops. Is idd 10x beter dan rijst scheppen. Bloat trekt bij mij ook na een nachtje weg.
Ik ga nu ook beter dan me eindeloos vol te stampen met eten tbh.

Iig ook niet meer 7x naar de wc op een dag dat wordt op het laatst geen feest meer.

Ik ga nu ook beter dan me eindeloos vol te stampen met eten tbh.

Iig ook niet meer 7x naar de wc op een dag dat wordt op het laatst geen feest meer.
Wat voor sap drink je precies? Miss ook maar zulke aanpassingen doen, 5000kcal dag in dag uit is geen pretje joh

• Topic Starter Topic Starter
Nice man, hit dan gewoon die 50 cm. Die 2 cm kan er dan ook nog wel bij haha. Wat is de omtrek van je quad? Die moet wel 70 cm plus zijn

Die is kleiner dan je zou denken. Meet ze gewoon niet, krijg ik complexen van.

• Like
Waarderingen: Apw
Chocomelk heeft nette macros, wel iets meer vet uiteraard maar per liter ook redelijk wat eiwit. Chocomelk is geregeld 1 + 1 in de aanbieding.

Toch wel donker wit choco? :p

Chocomelk heeft nette macros, wel iets meer vet uiteraard maar per liter ook redelijk wat eiwit. Chocomelk is geregeld 1 + 1 in de aanbieding.
Duursporters drinken het ook na een pittige training oid. Want niet alleen qua macro's is het best oke, ook qua mineralen en wat suikers om energie weer terug op peil te brengen.

Duursporters drinken het ook na een pittige training oid. Want niet alleen qua macro's is het best oke, ook qua mineralen en wat suikers om energie weer terug op peil te brengen.
Ja het is gewoon prima drinken met goeie macros. Een pak is 870 kcal en drink je in een paar minuten op.

Veel lactose uit die chocomel troep kan wel problemen gaan geven met vertering en als je dan 5500 per dag moet eten en je krijgt daar last van dan ben je nog verder van huis.

500 ml chocomelk + 100 gram fine oats + 40 gram pindakaas + casein/whey = -/+ 1000/1100 kcal
En smaakt naar M&M's 😛
Easy kcals

Direct post workout half litertje halfvolle chocomelk :cool:

Lucky mannen hiero bij mij is chocomelk of chocolade instant acne.

Wat betaal je voor een pak?
Denk dat ik maar eens richting Lidl, Aldi of Trinkgut ga en meteen een shitload in sla.
90 cent ofzo voor een liter

16039748886803535807875722383994.jpg

KFC of McDonalds regelmatig doet het voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven