- Waardering
- 34.342
Ja bij mij was het vooral de pomp die het zwaar maakt
Niets. Behalve een belt vanaf 180.Wat draag je tijdens die squats? Wraps sleeves etc?
Genen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja bij mij was het vooral de pomp die het zwaar maakt
Niets. Behalve een belt vanaf 180.Wat draag je tijdens die squats? Wraps sleeves etc?
Meer drinken en langs de shoarma boer.Jij verliest 1,6kg door wijn? Man, hier vliegt er 3kg af na een flesje ‘s avondsVandaar ook dat ik amper durf te drinken de laatste tijd.
Jij verliest 1,6kg door wijn? Man, hier vliegt er 3kg af na een flesje ‘s avondsVandaar ook dat ik amper durf te drinken de laatste tijd.
Blijkbaar, toch zie ik op benen na meestal weinig verschil in de spiegel. Iets wat je van 3kg op 89.5kg wel zou verwachten... Benen lijken dan iets droger, kuiten hebben meer lijnen. Echt een zichtbare bloat is het niet.
3 liter, bloat als in vocht of als in een gut?750 gram carbs vandaag 🤢
@vntl respect voor jou man t*ring, hoeveel sap drink je eigenlijk? krijg je daar niet veel bloat van? aan je foto's te zien niet...
Eind van de dag misschien een beetje vochtig maar dat is na opstaan weer aardig weg, valt me zelf iig alles mee voel me ook stukken beter dan me vorige blastAls in vocht. Gut ontkom je niet aan denk ik. Heb daar 's avonds ook veel last van.
Eind van de dag misschien een beetje vochtig maar dat is na opstaan weer aardig weg, valt me zelf iig alles mee voel me ook stukken beter dan me vorige blast
Hoeveel totaal, cm of 46 denk ik?
'Maar', je bent 1,68. Inb4 mocro lee priest, 45 cm op 1,68 is stevig bro
'Maar', je bent 1,68. Inb4 mocro lee priest, 45 cm op 1,68 is stevig bro

Nice man, hit dan gewoon die 50 cm. Die 2 cm kan er dan ook nog wel bij haha. Wat is de omtrek van je quad? Die moet wel 70 cm plus zijnWil toch wel richting de 48 gaan, dan weet ik zeker dat ze groot zijn
Net mijn taille gemeten en die is nog steeds 87...had hoger verwacht aan het einde van de dag. Gewicht is momenteel zo'n 3 kg gestegen in 3 weken.