MuscleMeat

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij verliest 1,6kg door wijn? Man, hier vliegt er 3kg af na een flesje ‘s avonds :o Vandaar ook dat ik amper durf te drinken de laatste tijd.
 
Jij verliest 1,6kg door wijn? Man, hier vliegt er 3kg af na een flesje ‘s avonds :o Vandaar ook dat ik amper durf te drinken de laatste tijd.

ben je zo bloated dan?
 
ben je zo bloated dan?
Blijkbaar, toch zie ik op benen na meestal weinig verschil in de spiegel. Iets wat je van 3kg op 89.5kg wel zou verwachten... Benen lijken dan iets droger, kuiten hebben meer lijnen. Echt een zichtbare bloat is het niet.

+1 voor de shoarma tip
 
Bp paused
6x5x110

Incline db paused
3x10x40

Flat fly
4 sets

Vanaf hier alles met minimale rust (max 30 sec)

Machine shoulderpress
4x10x80

Y-raise
4x

Side raise
4x

Front raise
3x

Cable ext
5x

Db Kickback
4x

Diamond pushup
4x

The pump was real
 
750 gram carbs vandaag 🤢

vntl respect voor jou man tering, hoeveel sap drink je eigenlijk? krijg je daar niet veel bloat van? aan je foto's te zien niet...
 
750 gram carbs vandaag 🤢

vntl respect voor jou man tering, hoeveel sap drink je eigenlijk? krijg je daar niet veel bloat van? aan je foto's te zien niet...
3 liter, bloat als in vocht of als in een gut?
 
3 liter, bloat als in vocht of als in een gut?

Als in vocht. Gut ontkom je niet aan denk ik. Heb daar 's avonds ook veel last van.
 
6x5 ipv 5x5?
 
Als in vocht. Gut ontkom je niet aan denk ik. Heb daar 's avonds ook veel last van.
Eind van de dag misschien een beetje vochtig maar dat is na opstaan weer aardig weg, valt me zelf iig alles mee voel me ook stukken beter dan me vorige blast
 
Eind van de dag misschien een beetje vochtig maar dat is na opstaan weer aardig weg, valt me zelf iig alles mee voel me ook stukken beter dan me vorige blast

Zit zelf ook op de sap en cocopops. Is idd 10x beter dan rijst scheppen. Bloat trekt bij mij ook na een nachtje weg.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
'Maar', je bent 1,68. Inb4 mocro lee priest, 45 cm op 1,68 is stevig bro

‘Maar 45 cm’

Wil toch wel richting de 48 gaan, dan weet ik zeker dat ze groot zijn :)
Net mijn taille gemeten en die is nog steeds 87...had hoger verwacht aan het einde van de dag. Gewicht is momenteel zo'n 3 kg gestegen in 3 weken.
 
Wil toch wel richting de 48 gaan, dan weet ik zeker dat ze groot zijn :)
Net mijn taille gemeten en die is nog steeds 87...had hoger verwacht aan het einde van de dag. Gewicht is momenteel zo'n 3 kg gestegen in 3 weken.
Nice man, hit dan gewoon die 50 cm. Die 2 cm kan er dan ook nog wel bij haha. Wat is de omtrek van je quad? Die moet wel 70 cm plus zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven