- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel lactose uit die chocomel troep kan wel problemen gaan geven met vertering en als je dan 5500 per dag moet eten en je krijgt daar last van dan ben je nog verder van huis.
Zat elke dag 4x op de pot en had krampen van hier tot tokyo. Drink nooit meer chocomel. Heb dit srs 4 jaar volgehouden om aan kcals te komen, maar merk dat mn lichaam juist meer doet met echt eten ipv al die lactose.
Bb rows
5x5x125
begint goed zwaar te worden, voel het ook trekken aan mijn biceps
2x8x110
Lat pull
6 sets
Meadows row
6 sets denk ik
Facepull
setje of 5
Incline bench db raise
setje of 5
Snatch grip shrug
setje of 6
Db curls
5 sets
Preacher bb curls
3 sets
Hammer curls
3sets
3400 at the time. Nu niet eens 2500.
Dan ben je wel een echte strijderDe laatste tijd gaat de gedachte van deelnemen aan het NK weer door mijn hoofd. Meestal is het NK in begin april...dus dat zou wel uitkomen. Na deze blast wat cruisen en dan de prep in. Mijn shape is sws verbeterd, dus kans op de eerste plek.... een bekerplaats wordt het sowieso. Nu heb ik mijn a status nog...en wacht ik een jaar dan zou ik een klasse zwaarder moeten gaan. Ik denk dat ik na deze blast al aan de hoge kant zit...maar is nog wel te doen. De laatste keer woog ik in op 78 en mijn shape kon wel wat harder denk ik. Indien ik nu met 79,9 inweeg én harder sta is dat een groot verschil. Ja het is maar 2 kg maar dat is op mijn lijf enorm. Maarja...ik heb een zoontje nu. Ik ben sws af en toe niet te pruimen en in de laatste weken van een prep ben ik al helemaal een chagrijn. Nee dat wil ik niet zijn voor hem. Het is maar een titel.
Heel dat competen is sowieso een grote onzin, tenzij je er een carrière van wilt maken.De laatste tijd gaat de gedachte van deelnemen aan het NK weer door mijn hoofd. Meestal is het NK in begin april...dus dat zou wel uitkomen. Na deze blast wat cruisen en dan de prep in. Mijn shape is sws verbeterd, dus kans op de eerste plek.... een bekerplaats wordt het sowieso. Nu heb ik mijn a status nog...en wacht ik een jaar dan zou ik een klasse zwaarder moeten gaan. Ik denk dat ik na deze blast al aan de hoge kant zit...maar is nog wel te doen. De laatste keer woog ik in op 78 en mijn shape kon wel wat harder denk ik. Indien ik nu met 79,9 inweeg én harder sta is dat een groot verschil. Ja het is maar 2 kg maar dat is op mijn lijf enorm. Maarja...ik heb een zoontje nu. Ik ben sws af en toe niet te pruimen en in de laatste weken van een prep ben ik al helemaal een chagrijn. Nee dat wil ik niet zijn voor hem. Het is maar een titel.
De laatste tijd gaat de gedachte van deelnemen aan het NK weer door mijn hoofd. Meestal is het NK in begin april...dus dat zou wel uitkomen. Na deze blast wat cruisen en dan de prep in. Mijn shape is sws verbeterd, dus kans op de eerste plek.... een bekerplaats wordt het sowieso. Nu heb ik mijn a status nog...en wacht ik een jaar dan zou ik een klasse zwaarder moeten gaan. Ik denk dat ik na deze blast al aan de hoge kant zit...maar is nog wel te doen. De laatste keer woog ik in op 78 en mijn shape kon wel wat harder denk ik. Indien ik nu met 79,9 inweeg én harder sta is dat een groot verschil. Ja het is maar 2 kg maar dat is op mijn lijf enorm. Maarja...ik heb een zoontje nu. Ik ben sws af en toe niet te pruimen en in de laatste weken van een prep ben ik al helemaal een chagrijn. Nee dat wil ik niet zijn voor hem. Het is maar een titel.
Dan trekken je benen misschien een beetje bij.Squats gaan weer lekker. Binnenkort eens kijken hoeveel reps ik kan en durf te maken met 220.
Misschien je volgende NK tegenover mij voor de eerste plaats, in plaats van tegen mijn vriend
Hij stond ook tegen Jannes samen met Jonathan Zalm.Anders zou ik sowieso de laatste weken ergens anders verblijven.Maarja...ik heb een zoontje nu. Ik ben sws af en toe niet te pruimen en in de laatste weken van een prep ben ik al helemaal een chagrijn. Nee dat wil ik niet zijn voor hem. Het is maar een titel.
Haha die syrier tochHij stond ook tegen Jannes samen met Jonathan Zalm.