- Waardering
- 34.342
Ja zweer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste tijd gaat de gedachte van deelnemen aan het NK weer door mijn hoofd. Meestal is het NK in begin april...dus dat zou wel uitkomen. Na deze blast wat cruisen en dan de prep in. Mijn shape is sws verbeterd, dus kans op de eerste plek.... een bekerplaats wordt het sowieso. Nu heb ik mijn a status nog...en wacht ik een jaar dan zou ik een klasse zwaarder moeten gaan. Ik denk dat ik na deze blast al aan de hoge kant zit...maar is nog wel te doen. De laatste keer woog ik in op 78 en mijn shape kon wel wat harder denk ik. Indien ik nu met 79,9 inweeg én harder sta is dat een groot verschil. Ja het is maar 2 kg maar dat is op mijn lijf enorm. Maarja...ik heb een zoontje nu. Ik ben sws af en toe niet te pruimen en in de laatste weken van een prep ben ik al helemaal een chagrijn. Nee dat wil ik niet zijn voor hem. Het is maar een titel.
Was er eigenlijk best serieus over .
Bedoelde het meer in de zin van dat ik daar respect voor heb als je het om die reden niet zou doen.Ik weet dat ik in wedstrijdshape kan komen met die kleine erbij, kwestie van plannen en doen.
Damn die squats 😳 die gaan echt goed! Die pijn in de brachialis is herkenbaar (rechts). Bij mij scheelt het als ik de dag vóór het benchen geen biceps pak.Squats
6x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x150
5x160
5x170
5x180
5x190
5x200
Roman chair
aantal sets
Lying leg curls
aantal sets
Verder aardig last van de brachialis door de db hammer curls van de laatste rug/biceps sessie. Niet meer doen dus. Best kut ook tijdens bankdrukken etc. Heb hier vaker last van, hoop dat het nu niet weer weken blijft aanhouden.
Ze kunnen tegen een stootje. Maar ze hebben liefde, geduld en aandacht nodig inderdaad.Zo makkelijk werkt het niet. Als een baby stress ervaart kan dat op latere leeftijd problemen veroorzaken.
En afspraken maken over die laatste weken, waar het moeilijk wordt.Ik weet dat ik in wedstrijdshape kan komen met die kleine erbij, kwestie van plannen en doen.
Ligt er aan welk deel van de opvoeding je op je neemt. Als moeders ook werkt kan het zijn dat je ook regelmatig een tijd alleen met de kleine bent.Je zoontje is nu toch nog maar een baby van een paar maanden oud? Denk niet dat het al te veel impact zal hebben op hem en je band met hem als je ff de laatste 4 weken voor de wedstrijd een beetje chagrijnig, gefrustreerd en low energy bent.
Wat heeft slaag ermee te maken gap?Ik zou het ook doen denk ik, zolang je maar goed praat met moeder van kind zodat alles duidelijk is. Ik kreeg vroeger ook pakken slaag maar band is daardoor niet kut geworden.
Zoontje gaat sowieso later trots kunnen zeggen in de klas dat je kampioen bodybuilder was dan![]()
Ehm gap. Aangezien hij zegt dat hij kut wordt heeft dat er wel wat mee te maken gap. Omdat pak slaag krijgen ook kut is gap.Wat heeft slaag ermee te maken gap?
Ze zoontje is net een paar maanden "oud".
Een pak slaag is voor een zuigeling wel iets erger dan kut vriend.Ehm gap. Aangezien hij zegt dat hij kut wordt heeft dat er wel wat mee te maken gap. Omdat pak slaag krijgen ook kut is gap.
Een baby of peuter slaan is echt ziek. En het richt enorme schade aan. Sowieso richt slaan mentale schade aan hechtingsproblemen etc.Een pak slaag is voor een zuigeling wel iets erger dan kut vriend.
Ik mag hopen van niet. Even serieus; slaan is echt geen oplossing. Als je moet gaan slaan heb je eerder nagelaten goed te handelen. Het is wel fucking moeilijk dat opvoeden.Ik ga mijn zoontje natuurlijk niet slaan. Dat is wel erg ziek man. Bedankt voor de input allemaal, het was ook maar een gedachte die zo nu en dan in mij opkomt maar ik weet dat het niet verstandig is.