XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
In!

• Topic Starter Topic Starter
Er is weer getraind, maar eigenlijk amper iets bijgehouden. De oefeningen:

Benchpress 6x3x120 en 20x80 (rustig aan want schouder begint weer vervelend te doen)
Cable latpull wide grip
Cable vgrip ss Cable rows
Machine rows
Shrugs
Db biceps curls, van 10 naar 24 en weer terug dropsetten naar 2,5 kg.
Cable extensions, laatste set dropsetten tot er bijna geen weerstand meer was.

Lekker. Vol.

pm je adres. Kom ik efkes langs met een kratje bavaria ;)

Zie ik eruit alsof ik bier drink :barf: Een rode wijn of wat mixdrankjes gaan er makkelijk in :) Bier drink tegenwoordig amper. Een enkele misschien, bij gebrek aan beter. Bier is voor pummels. Net zoals shag. Je hebt ook vrouwen die bier kleppen en tussendoor een shaggie zitten te draaien :roflol:

Bier is voor pummels hahaha, lekker in de voortuin op de stoep op je kratje zitten, shaggie draaien en flink hoesten van de copd

Enige optie is denk ik het laten verstellen, ga het eens proberen.
Zou ik doen. Heb zelf goede ervaringen meer verstellen van jasjes etc. Ook als je niet heel breed bent zijn ze echt niet altijd goed op maat.

Als het echt goed past ziet het er meteen twee keer zo duur uit ook trouwens.

Zat in mijn oude woonplaats een super goed Turks naaiatelier. Die konden alles maken en vermaken. Echt top.

Laatst bewerkt:
Zie ik eruit alsof ik bier drink :barf: Een rode wijn of wat mixdrankjes gaan er makkelijk in :) Bier drink tegenwoordig amper. Een enkele misschien, bij gebrek aan beter. Bier is voor pummels. Net zoals shag. Je hebt ook vrouwen die bier kleppen en tussendoor een shaggie zitten te draaien :roflol:

geen bier maar wel rode wijn :roflol: Geeft niks man, was goed bedoeld!

In!

Je gaat toch niet trouwen hè? Anders din mok. Geen respect meer voor jou

Nog gefeliciteerd kameel! Nog op je vriendin mogen kruipen voor je verjaardag?

Zou ik doen. Heb zelf goede ervaringen meer verstellen van jasjes etc. Ook als je niet heel breed bent zijn ze echt niet altijd goed op maat.

Als het echt goed past ziet het er meteen twee keer zo duur uit ook trouwens.

Zat in mijn oude woonplaats een super goed Turks naaiatelier. Die konden alles maken en vermaken. Echt top.

Ja ik denk dat ik gewoon een oversized blousje moet bestellen, probleem is vaak dat de grotere maten alleen maar langer worden en niet wijder. Inkorten kan, verbreden niet.

Ja ik denk dat ik gewoon een oversized blousje moet bestellen, probleem is vaak dat de grotere maten alleen maar langer worden en niet wijder. Inkorten kan, verbreden niet.
Voor jasjes heb je kwartmaten, die zijn wijder, voor de kleinere dikke man zal ik maar zeggen. Jij zal die dan aan de taille moeten laten innemen, als ze bij je armen en schouders goed zitten en de lengte is OK, dan lukt dat een goede kleermaker wel. Mijn favo Turk was ook nog eens heel goedkoop. Een keer een heel pak laten vermaken - 40 euro ofzo.

Je kunt ook naar een goede herenmodezaak gaan, je daar laten opmeten en het juiste jasje kopen, zij laten het als het nodig is vaak ook voor je vermaken.

Ik kom zelf makkelijk weg met een slimfit. Maar in jouw geval.... als je echt een te brede rug/schouders hebt ontkom je niet aan maatwerk.

Nog gefeliciteerd!

Jouw maat is denk ik nog iets lastiger, maar kijk eens bij Hugo Boss, die hebben stretch overhemden. Laatst eens gepast en meteen 3 verschillende kleuren ervan meegenomen.
Zitten echt als gegoten en komen al die rondingen ook extra goed naar voren. :p

Standaard jasjes blijft altijd lastig, maar wonderwel laatst nog 1 gescoord, gewoon van PME. En zelfs gewoon een L.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven