MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal morgen eens kijken naar mijn bandjes. Mijn voorband is momenteel ook weer helemaal op, de achterband is nog niet zo oud, de vorige gereden totdat de draadjes zichtbaar werden. Ben echt laks in dat soort dingen.

Tot morgen vriendjes. Kameel gaat leren.
20201111_211802.jpg
Succes. Vaarbewijs twee moet je navigatie echt goed kunnen trouwens. Deel een is vooral theorie en niet echt een probleem als je een beetje stampt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.066
Heb je niet nu je een kindje hebt dat je wat voorzichtiger wilt zijn met die dingen, zoals op de motor?

• Like
Waarderingen: Bonk
  • #1.070
Zelf enige tijd een SeaDoo RXP 255 gehad (het grijs met oranje model toendertijd). Veel lol mee gehad (loopt rond de 115km/uur) maar op een gegeven moment ben je erop uitgekeken. Daarna een Kawasaki SXR800 en Yamaha Superjet (met factory pipe e.d) en daar opnieuw een hoop lol mee gehad totdat ik daar ook weer klaar mee was.
Ook met de jetski’s op vakantie geweest (camping Nautic Almata), dat is wel een dikke aanrader!

• #1.072
Zelf enige tijd een SeaDoo RXP 255 gehad (het grijs met oranje model toendertijd). Veel lol mee gehad (loopt rond de 115km/uur) maar op een gegeven moment ben je erop uitgekeken. Daarna een Kawasaki SXR800 en Yamaha Superjet (met factory pipe e.d) en daar opnieuw een hoop lol mee gehad totdat ik daar ook weer klaar mee was.
Ook met de jetski’s op vakantie geweest (camping Nautic Almata), dat is wel een dikke aanrader!

Het verbruik is behoorlijk denk ik? Paar tientjes per uur?

Met die SeaDoo vaarde ik tussen de 40 en 60 liter weg per uur...
Met die staande ski’s ligt het verbruik vele malen lager, ook omdat je geen lange stukken aflegt over het algemeen.
Kennis van mij heeft nu een SeaDoo Spark gekocht, nieuw. Schijnt origineel niet heel bijzonder te lopen maar hij heeft er een opvoerset op geplaatst die zo in de handel zijn en schijnt nu wel een redelijk bommetje te zijn.

Met tussen auto's door bedoel ik rijdend verkeer.
FF voor het complete plaatje: verkeer rijdend tussen 100 en 120 km/h?

Vroeger kwam ik dat wel eens tegen in Frankrijk, daar had je daar de 'black price'

en anderen die hem nadeden.

Werd wel eens in de buurt van de Vogezen, terwijl ik minstens 150 links reed en een auto inhaalde, rechts ingehaald door zo iemand.

Sorry als ik je heb onderschat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven