- Waardering
- 34.342
Die boete is het probleem niet. Onder een vrachtwagen eindigen wel. Willen we allemaal liever niet. Behalve Snuff san dan...
Nee natuurlijk niet. Maar dat is de kick ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die boete is het probleem niet. Onder een vrachtwagen eindigen wel. Willen we allemaal liever niet. Behalve Snuff san dan...
Reden voor mij om geen motor te rijden. Ik rijd mezelf geheid dood.
Nou ja ik hou je niet tegen.Reden voor mij om geen motor te rijden. Ik rijd mezelf geheid dood.
Jij vuile vetvlek!
Succes. Vaarbewijs twee moet je navigatie echt goed kunnen trouwens. Deel een is vooral theorie en niet echt een probleem als je een beetje stampt.Zal morgen eens kijken naar mijn bandjes. Mijn voorband is momenteel ook weer helemaal op, de achterband is nog niet zo oud, de vorige gereden totdat de draadjes zichtbaar werden. Ben echt laks in dat soort dingen.
Tot morgen vriendjes. Kameel gaat leren.
![]()
Succes. Vaarbewijs twee moet je navigatie echt goed kunnen trouwens. Deel een is vooral theorie en niet echt een probleem als je een beetje stampt.
Ah ok, dat is feitenkennis. Dat komt vast goed. Vb2 is echt wat lastiger vanwege navigatie.Ik ga alleen voor vb1, dat zijn de eerste vier hoofdstukken.
Heb jij ook foto's online staan dan?
Heb je niet nu je een kindje hebt dat je wat voorzichtiger wilt zijn met die dingen, zoals op de motor?
Zelf enige tijd een SeaDoo RXP 255 gehad (het grijs met oranje model toendertijd). Veel lol mee gehad (loopt rond de 115km/uur) maar op een gegeven moment ben je erop uitgekeken. Daarna een Kawasaki SXR800 en Yamaha Superjet (met factory pipe e.d) en daar opnieuw een hoop lol mee gehad totdat ik daar ook weer klaar mee was.
Ook met de jetski’s op vakantie geweest (camping Nautic Almata), dat is wel een dikke aanrader!
Ik heb een log.
Je behoort in ieder geval tot de minderheid die in staat om is om in te zien dat TUSSEN de files door rijden levensgevaarlijk is.Sinds ik de kleine heb rij ik geen topsnelheid meer. Maar ik neem nog steeds te veel risico's.
Files?Je behoort in ieder geval tot de minderheid die in staat om is om in te zien dat TUSSEN de files door rijden levensgevaarlijk is.
De rijen langzaam rijdende of stilstaande voortuigen.
De rijen langzaam rijdende of stilstaande voortuigen.
FF voor het complete plaatje: verkeer rijdend tussen 100 en 120 km/h?
Wat doe jij dan achteraan de file aansluiten met je motor? Manmanman.Je behoort in ieder geval tot de minderheid die in staat om is om in te zien dat TUSSEN de files door rijden levensgevaarlijk is.