- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
En toen werd je wakker - of niet.Wat doe jij dan achteraan de file aansluiten met je motor? Manmanman.
Gang is alles rem is angst.
#barregaander.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen werd je wakker - of niet.Wat doe jij dan achteraan de file aansluiten met je motor? Manmanman.
Gang is alles rem is angst.
#barregaander.
FF voor het complete plaatje: verkeer rijdend tussen 100 en 120 km/h?
Vroeger kwam ik dat wel eens tegen in Frankrijk, daar had je daar de 'black price'
en anderen die hem nadeden.
Werd wel eens in de buurt van de Vogezen, terwijl ik minstens 150 links reed en een auto inhaalde, rechts ingehaald door zo iemand.
Sorry als ik je heb onderschat.
Wanneer ik 130 rij heb ik ook altjjd het gevoel alsof ik gewoon van de motor af kan springen zonder te vallen.Grappig, ik ken dat gevoel (bij 80-100).Geen idee hoe hard ze rijden. Voor mijn gevoel staan ze stilWanneer ik 130 rij heb ik ook altjjd het gevoel alsof ik gewoon van de motor af kan springen zonder te vallen.
De bedoeling was om rustig naar huis te rijden maar toen werd ik ingehaald door een golf met een R achterop. t*ring wat een snelle bak was dat. Ik was natuurlijk wel sneller maar moest toch aardig mijn best doen. Dat ding ging van 100 naar 230 alsof het niets was.
Ik rij al meer dan 40 jaar ´sportief´ en krijg nu last van de reguliere ouderdomskwalen. Als je een beetje oplet en handig bent is het moeilijk om als een held te sterven.
Jouw motor heeft alleen veel topvermogen en is daarom relatief slecht geschikt voor dergelijke duels. Met bijvoorbeeld een Tuono, zelfs de oude 2 cylinder, maken auto´s geen kans, zelf F1 bolides niet.De bedoeling was om rustig naar huis te rijden maar toen werd ik ingehaald door een golf met een R achterop. t*ring wat een snelle bak was dat. Ik was natuurlijk wel sneller maar moest toch aardig mijn best doen. Dat ding ging van 100 naar 230 alsof het niets was.
Jouw motor heeft alleen veel topvermogen en is daarom relatief slecht geschikt voor dergelijke duels. Met bijvoorbeeld een Tuono, zelfs de oude 2 cylinder, maken auto´s geen kans, zelf F1 bolides niet.
Eens. Moest bij hem echt terugschakelen anders liep hij uit. Maar hij zal ook wel een paar honderd pk onder zijn kap hebben zitten.
Toch maar een busa kopen.
een beetje gekieteld en ze zitten zo over de 300 PK.
Busa is al een stuk beter DAARVOOR. Verder ook wel een mooie en gave motor, maar zelf zou ik altijd voor het type GSXR gaan.Eens. Moest bij hem echt terugschakelen anders liep hij uit. Maar hij zal ook wel een paar honderd pk onder zijn kap hebben zitten.
Toch maar een busa kopen.
Toevallig traint er bij mij in de sportschool (ben weer back in de oude en weer vrienden met de eigenaar) een jongeman die qua fysiek op jou lijkt. Compact menneke met enorme poten, hij squat ook met 200+ voor reps. Hij heeft zo'n mooie zwarte Kawa 1000 en past er met zijn 1,75m inderdaad goed op.Mijn lijstje is nu
busa
z1000 black edition (2010>)
dorsoduro 1200
neig het meest naar de z1000 toe, blijkt voor midgets erg prettig te zitten...
3 compleet verschillende modellen
Z1000 is idd niceMijn lijstje is nu
busa
z1000 black edition (2010>)
dorsoduro 1200
neig het meest naar de z1000 toe, blijkt voor midgets erg prettig te zitten...
3 compleet verschillende modellen
Maar ook een beetje saai.
Check
Kwa motorkarakter, niet dat ik op dit specifieke model gereden heb, maar een 4 cilinder vind ik nog wel ok in een supersport, maar een twin rijd zoveel leuker.Kwa uiterlijk bedoel je? Heb dat juist met die superduke van jou...of rij je die niet meer?
Kwa motorkarakter, niet dat ik op dit specifieke model gereden heb, maar een 4 cilinder vind ik nog wel ok in een supersport, maar een twin rijd zoveel leuker.
Ik heb nu al een tijdje geen motor meer, over anderhalf jaar als de jongste ook naar school gaat ga ik denk ik wel weer rondkijken.