- Waardering
- 34.342
Altijd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk goed komen nu.Goed bezig.
Een week niet trainen voelt ook niet goed. Ik denk dat het beter is lichter te trainen een weekje.

Goed bezig.
Een week niet trainen voelt ook niet goed. Ik denk dat het beter is lichter te trainen een weekje.
Sportscholen zijn toch gesloten vanaf nu. Of kan jij gewoon thuis volle bak trainen nog?
Kameel.. Uit de BB wereld komende, veronderstel ik dat je vroeger toch vaak liggen pompen hebt. Ben je dan voldaan na zo'n sheiko training?
Sportscholen zijn toch gesloten vanaf nu. Of kan jij gewoon thuis volle bak trainen nog?
Heb evt zelfs een 24/7 gym tot mijn beschikking waar genoeg degelijk spul staat...maar ik weet niet of ik daar gebruik van ga maken. Met een gammel squatrek, gammel bench, wat plates, touw en een barbell kom je een eind.Lekker man! Met wat creativiteit kom je inderdaad een heel eind.Ik kan gewoon blijven trainenHeb evt zelfs een 24/7 gym tot mijn beschikking waar genoeg degelijk spul staat...maar ik weet niet of ik daar gebruik van ga maken. Met een gammel squatrek, gammel bench, wat plates, touw en een barbell kom je een eind.
Wel weer vreemd dan dat je geld investeert in zaken als chippen en leren autostoelen en niet in een degelijke homegym.Ik kan gewoon blijven trainenHeb evt zelfs een 24/7 gym tot mijn beschikking waar genoeg degelijk spul staat...maar ik weet niet of ik daar gebruik van ga maken. Met een gammel squatrek, gammel bench, wat plates, touw en een barbell kom je een eind.
Moet ik mij nou gaan verantwoorden over hoe ik mijn geld besteed?Wel weer vreemd dan dat je geld investeert in zaken als chippen en leren autostoelen en niet in een degelijke homegym.
Ja!Moet ik mij nou gaan verantwoorden over hoe ik mijn geld besteed?
Yo kameel, zou je mij de opzet van sheiko kunnen sturen. Die spreadsheets op internet word ik niet veel wijzer van haha
Kan je me elke week een overzicht sturen? Dan geef ik wel aan wat anders moet.Moet ik mij nou gaan verantwoorden over hoe ik mijn geld besteed?
Muiss, momenteel doe ik alleen sheiko op de squat. Sheiko is een stuk zwaarder dan het pompwerk, snap daarom ook niet waarom ik deze vraag vaker krijg.