MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Paused benchpress
3x100
3x120
2x130
4x135
6x130

Squats #40 3.5
5x110
4x130
3x155
3x3x175
4x2x190

+ pec deck , sm calves, hyperextensions

Goed bezig.
Een week niet trainen voelt ook niet goed. Ik denk dat het beter is lichter te trainen een weekje.

Kameel.. Uit de BB wereld komende, veronderstel ik dat je vroeger toch vaak liggen pompen hebt. Ben je dan voldaan na zo'n sheiko training?

• #1.509
Kameel.. Uit de BB wereld komende, veronderstel ik dat je vroeger toch vaak liggen pompen hebt. Ben je dan voldaan na zo'n sheiko training?

Muiss, momenteel doe ik alleen sheiko op de squat. Sheiko is een stuk zwaarder dan het pompwerk, snap daarom ook niet waarom ik deze vraag vaker krijg.

• #1.510
Sportscholen zijn toch gesloten vanaf nu. Of kan jij gewoon thuis volle bak trainen nog?

Ik kan gewoon blijven trainen :) Heb evt zelfs een 24/7 gym tot mijn beschikking waar genoeg degelijk spul staat...maar ik weet niet of ik daar gebruik van ga maken. Met een gammel squatrek, gammel bench, wat plates, touw en een barbell kom je een eind.

Ik kan gewoon blijven trainen :) Heb evt zelfs een 24/7 gym tot mijn beschikking waar genoeg degelijk spul staat...maar ik weet niet of ik daar gebruik van ga maken. Met een gammel squatrek, gammel bench, wat plates, touw en een barbell kom je een eind.
Lekker man! Met wat creativiteit kom je inderdaad een heel eind.

Wel weer vreemd dan dat je geld investeert in zaken als chippen en leren autostoelen en niet in een degelijke homegym.

Yo kameel, zou je mij de opzet van sheiko kunnen sturen. Die spreadsheets op internet word ik niet veel wijzer van haha

• #1.517

Ik heb voldoende materiaal waarmee ik prima kan trainen. De levensduur zal alleen niet zo lang zijn als kwaliteitspul. Aangezien het na de lockdown weer gewoon in de kelder beland vind ik het momenteel niet waard om hier honderden euro's meer aan te besteden. Wellicht in een volgend huis waar ik meer ruimte heb...ik kan het spul niet binnen zetten en heb ook geen garage. Ik train nu onder de overkapping.

Zijn jullie nu blij?

Laatst bewerkt:
Muiss, momenteel doe ik alleen sheiko op de squat. Sheiko is een stuk zwaarder dan het pompwerk, snap daarom ook niet waarom ik deze vraag vaker krijg.

Ik kan niet oordelen of het zwaarder is, nog niet getest. Op papier lijken 3jes op 75-80% nu niet bepaald pijnlijk. Is het dan zwaarder naar het eind van de cycle toe? Of zijn de eerste trainingen ook satisfying?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven