XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed dat je het opgeslagen hebt :thumb:
probeer ook maar te helpen, reageer maar gewoon normaal hoor.
Dit. Volgens mij istie nog steeds beetje butthurt over iets.

Ja Camel, ik snap dat je dan een dochter krijgt, maar je ging er zo vanuit dat het een jongetje wordt. Vandaar mijn opmerking. Niet zo gevoelig doen meteen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
Goed dat je het opgeslagen hebt :thumb:
probeer ook maar te helpen, reageer maar gewoon normaal hoor.

Huh? Ik zeg dat ik weet dat ik onvruchtbaar ben wanneer ik gebruik, in het verleden heb ik vaker een semenonderzoek gedaan. Wat is er niet normaal aan mijn reactie dan?

• #1.685
Dit. Volgens mij istie nog steeds beetje butthurt over iets.

Ja Camel, ik snap dat je dan een dochter krijgt, maar je ging er zo vanuit dat het een jongetje wordt. Vandaar mijn opmerking. Niet zo gevoelig doen meteen.

Tired Moe GIF by University of Twente

Precies, jij bent dus dat wijf waar ik aan refereerde. Die blijven ook altijd doorjammeren/emotioneel doen over iets uit het verleden, terwijl het allang klaar is. :roflol:

Maargoed ik laat je wel even afkoelen, want je het zit je allemaal nog dwars zo te lezen. :kiss:

Precies, jij bent dus dat wijf waar ik aan refereerde. Die blijven ook altijd doorjammeren/emotioneel doen over iets uit het verleden, terwijl het allang klaar is. :roflol:

Maargoed ik laat je wel even afkoelen, want je het zit je allemaal nog dwars zo te lezen. :kiss:
Bro, je weet dat je in zijn log zit? Niemand heeft je wat gevraagd man...

Huh? Ik zeg dat ik weet dat ik onvruchtbaar ben wanneer ik gebruik, in het verleden heb ik vaker een semenonderzoek gedaan. Wat is er niet normaal aan mijn reactie dan?
Verkeerd opgevat denk ik, kwam een beetje over bij mij van “ik ken jouw zaag verhaaltje al”

• #1.689

Enorm.

Dankje.

Bro, je weet dat je in zijn log zit? Niemand heeft je wat gevraagd man...
Waarom reageer jij dan op mijn posts in deze log? Had ik jou wel wat gevraagd dan? Kom niet altijd de wijsneus uithangen, lelijke dikz*k die je bent.

Verkeerd opgevat denk ik, kwam een beetje over bij mij van “ik ken jouw zaag verhaaltje al”
Hij bedoelt het wel zo, maar is nog een beetje emotioneel van gisteren. Niet kunnen incasseren. Ik zal hem de volgende keer wel fijne feestdagen wensen, dat komt het beter aan denk ik.

Laatst bewerkt:
8 reps, wat een cardioman is t ook :loopband:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven