- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Goed dat je het opgeslagen hebt
probeer ook maar te helpen, reageer maar gewoon normaal hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit. Volgens mij istie nog steeds beetje butthurt over iets.Goed dat je het opgeslagen hebt
Dit. Volgens mij istie nog steeds beetje butthurt over iets.
Ja Camel, ik snap dat je dan een dochter krijgt, maar je ging er zo vanuit dat het een jongetje wordt. Vandaar mijn opmerking. Niet zo gevoelig doen meteen.
Precies, jij bent dus dat wijf waar ik aan refereerde. Die blijven ook altijd doorjammeren/emotioneel doen over iets uit het verleden, terwijl het allang klaar is.

Bro, je weet dat je in zijn log zit? Niemand heeft je wat gevraagd man...Precies, jij bent dus dat wijf waar ik aan refereerde. Die blijven ook altijd doorjammeren/emotioneel doen over iets uit het verleden, terwijl het allang klaar is.
Maargoed ik laat je wel even afkoelen, want je het zit je allemaal nog dwars zo te lezen.![]()
Verkeerd opgevat denk ik, kwam een beetje over bij mij van “ik ken jouw zaag verhaaltje al”Huh? Ik zeg dat ik weet dat ik onvruchtbaar ben wanneer ik gebruik, in het verleden heb ik vaker een semenonderzoek gedaan. Wat is er niet normaal aan mijn reactie dan?
Precies, jij bent dus dat wijf waar ik aan refereerde. Die blijven ook altijd doorjammeren/emotioneel doen over iets uit het verleden, terwijl het allang klaar is.
Maargoed ik laat je wel even afkoelen, want je het zit je allemaal nog dwars zo te lezen.![]()
Verkeerd opgevat denk ik, kwam een beetje over bij mij van “ik ken jouw zaag verhaaltje al”

Heb het zelf nooit laten testen, wel een DNA test bij de 1stehaha nee man
na een beetje test/deca zat ik al onder 100.000 cellen voor opwekking...
Waarom reageer jij dan op mijn posts in deze log? Had ik jou wel wat gevraagd dan? Kom niet altijd de wijsneus uithangen, lelijke dikz*k die je bent.Bro, je weet dat je in zijn log zit? Niemand heeft je wat gevraagd man...
Hij bedoelt het wel zo, maar is nog een beetje emotioneel van gisteren. Niet kunnen incasseren. Ik zal hem de volgende keer wel fijne feestdagen wensen, dat komt het beter aan denk ik.Verkeerd opgevat denk ik, kwam een beetje over bij mij van “ik ken jouw zaag verhaaltje al”
Heb het zelf nooit laten testen, wel een DNA test bij de 1ste
yes, we waren nog niet lang samen en mij was verteld dat je na een hele tijd ON zeker onvruchtbaar zou zijn, voor mij was het dus best “verdacht” dat ze zwanger was.
yes, we waren nog niet lang samen en mij was verteld dat je na een hele tijd ON zeker onvruchtbaar zou zijn, voor mij was het dus best “verdacht” dat ze zwanger was.

@DeepblueTonijnyes, we waren nog niet lang samen en mij was verteld dat je na een hele tijd ON zeker onvruchtbaar zou zijn, voor mij was het dus best “verdacht” dat ze zwanger was.
Redelijk, wat ik al goed nieuws vond