MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkele maanden geleden was ik nog in de veronderstelling dat ik na een blast of 2-3 wel in de buurt zou komen van een degelijke shape. Nu denk ik eerder dat dit nog een jaar of 2-3 gaat duren. Ik baal wel dat ik na mijn eerste wedstrijd of ben gegaan en amper gekuurd heb.
Zoveel tijd verloren en ik ben inmiddels alweer 32.
Deze voel ik ook hard. Was ik maar eerder begonnen met steroids en blast/cruise. Al die verloren gains.

Je kunt niet oneindig blijven doorblasten. Naarmate je ouder wordt gaat de tijd dringen en verander je in een tikkende tijdbom als je met die shit blijft doorgaan. Zeker nu met deze fucking lockdown en ik al 4+ maanden aan het cruisen ben. Fucking shitttttttt ik word gekkkkk van deze fucking blasting midlifecrisis!!

1610980296843.png

In de bulk voel je dik, einde cut klein en dan van cut naar bulk beest. Maand later weer dik.

leuke hobby

Wat hebben jullie het toch slecht. Groet van ecto -80kg, bf +15%, 4 maand in lockdown.

Mooi dat jullie die libido gainz ook allemaal als positief ervaren :roflol: en later weer "pleisters op wonden plakken".

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
Laag libido is pas klote. Of wanneer je zelf een heel hoog libido hebt en je vrouwtje 0 door zwangerschap.

Mooi dat jullie die libido gainz ook allemaal als positief ervaren :roflol: en later weer "pleisters op wonden plakken".

Persoonlijk ervaar ik een overdreven hoog libido van steroids helemaal niet als positief. Op een bepaald moment ga je obsessief gedrag vertonen door heel de dag alleen maar op IG etc. naar allerlei chickies te kijken, op straat of in de gym is zo een beetje elke vrouw 10/10 en staar je ongegeneerd naar zowat iedereen, zo erg dat ze bang van je worden, en in een vaste relatie is het al helemaal kut, want er is geen een normale vrouw die 6x per dag zin heeft om jouw analfacefuckcumslurping behoeftes te bevredigen en dit levert alleen maar ruzie en frustratie en a**hole gedrag van mijn kant op. Ik heb liever opa libido eigenlijk met eens in de zoveel tijd een opvlieger. Op de hierboven omschreven manier leven is niet leuk.

Persoonlijk ervaar ik een overdreven hoog libido van steroids helemaal niet als positief. Op een bepaald moment ga je obsessief gedrag vertonen door heel de dag alleen maar op IG etc. naar allerlei chickies te kijken, op straat of in de gym is zo een beetje elke vrouw 10/10 en staar je ongegeneerd naar zowat iedereen, zo erg dat ze bang van je worden, en in een vaste relatie is het al helemaal kut, want er is geen een normale vrouw die 6x per dag zin heeft om jouw analfacefuckcumslurping behoeftes te bevredigen en dit levert alleen maar ruzie en frustratie en a**hole gedrag van mijn kant op. Ik heb liever opa libido eigenlijk met eens in de zoveel tijd een opvlieger. Op de hierboven omschreven manier leven is niet leuk.
Je hebt toch de verkeerde vriendin uitgekozen zie ik. Er zijn ook echt wel vrouwen met een bovengemiddeld libido.

Je hebt toch de verkeerde vriendin uitgekozen zie ik. Er zijn ook echt wel vrouwen met een bovengemiddeld libido.

Mijn vriendin heeft geen superlibido nee, toegegeven. Maar mijn meals moeten ook bereid worden elke dag en het huis goed schoongemaakt, toekomstige kinderen goed opgevoed etc.

Prioriteiten.

Ja dit bedoelde ik ook. Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik ben daarin wel zowat de enige in heel onze sterkste man crew (samen met @Sanca Saxon ) en wij zijn dan ook zo'n beetje de enigen die geen alimentatie betalen :roflol:

Ja dit bedoelde ik ook. Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik ben daarin wel zowat de enige in heel onze sterkste man crew (samen met @Sanca Saxon ) en wij zijn dan ook zo'n beetje de enigen die geen alimentatie betalen :roflol:
Dat je libido verhoogt is betekent niet dat je niet meer kan denken he.

• Like
Waarderingen: MDC
Ik doelde meer op als je een relatie hebt en het ergens anders gaat zoeken door de 'aas'
Dat is wel hoe veel mensen het doen voorkomen. Probably zijn ze soms wel zwakke droeftoeters voor de "aas", maar met "aas" opgefockte en ongeremde zwakke droeftoeters.

Bedankt voor het meedenken. Jaren geleden had ik ook eens een template van Wendler gevolgd met goede resultaten.

De ohp/mp is voor mij geen mainlift, ik wil de focus op de grote drie leggen én ze het liefst twee keer per week doen verdeeld over vijf dagen.

Ik ga eens naar zijn templates kijken, ik zie mogelijkheden indien ik op pulldagen de deadlift doe, push de bench en op legday natuurlijk de squat. Voor de rest lekker volrammen zoals Meadows dat doet, weinig rust en dingen zoals dropsetjes, stretch en isoholds.
Graag gedaan! Jouw opzet werkt ook, alleen Let wel op om de legg en pull day niet achter elkaar te zetten...Beter een dag ertussen om zo je onderrug een dag rust te geven. En inderdaad voor de rest van de training gewoon vies pompen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.820
Ik vind het juist chill een laag libido. Zeker omdat ik geen vriendin heb

Toch geef ik de voorkeur aan een hoog libido. Het is niet goed voor je relatie wanneer je geen zin meer hebt om je vrouwtje te doen. En het maakt je hongerig wanneer je vrijgezel bent. Sex is pleasure :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven