- Waardering
- 7.124
mijn god man
ik heb een squatrack, bench, pull up/dip toestel, dumbbells, elastieken, wristroller en zo'n 200 kg aan plates.
Geen mooie High/Low pulley dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn god man
ik heb een squatrack, bench, pull up/dip toestel, dumbbells, elastieken, wristroller en zo'n 200 kg aan plates.
Ik kom gewoon weer even gezellig kijken, je stond tijdje op negeer. Mag dat niet dan? Als je zo grappig blijft zal ik het zo laten.
Ik ken toevallig iemand die er eentje te koop heeft staan en hem zelfs wil brengen tegen een kleine vergoeding.
Maar je reageert wel altijd, wat heeft dan voor een zin om mij op negeer te zetten? Je hebt mij vandaag alleen al 20x geciteerd, ben je zo boos?
Ik ken toevallig iemand die er eentje te koop heeft staan en hem zelfs wil brengen tegen een kleine vergoeding.
Voor een paar tientjes op bol kun je een pulley kopen. Speur je nog wel eens op marktplaats? Komt af en toe ook wel wat leuks voorbij
Boos ben ik zelden. Vaak geen zin om die flauwekul te lezen.
En daarna besloot je om het zelf op te zoeken?Ik ken iemand die deed of hij interesse had, bleek het dom gelul te zijn. Toen zag ik die negeer knop....
Momenteel hoef ik er niets bij.
Wij hebben hier een pand hier in de buurt waar wij vaak samen komen met de boys. Bbqen, drankje doen, aan de bikes en bootjes sleutelen etc. Hier komt een volledige gym in te staan.
En daarna besloot je om het zelf op te zoeken?
Dat is hetzelfde als ik tegen een chick zeg dat ze met met rust moet laten, maar ik ga diezelfde avond voor haar raam staan gluren. Oke en misschien beetje aftrekken, maar je snapt m’n punt. Gewoon weird.
Slim idee, allemaal geld inleggen en dan kun je wat mooi spul kopen. Al ideeën wat je er wil hebben?
Op marktplaats (kijk ik geregeld) worden weleens old-school technogym apparaten aangeboden. Echt niet duur ook
old school pullover : https://www.marktplaats.nl/a/sport-...ullover-fitness-apparaat.html?previousPage=lr
Voor een paar tientjes op bol kun je een pulley kopen. Speur je nog wel eens op marktplaats? Komt af en toe ook wel wat leuks voorbij
Ja ik weet niet per apparaat natuurlijk, maar als ik dit zie voor 250, denk ik niet duurDat is echt een kutapparaat. Stond ooit in een gym waar ik trainde toen ik nog in Nederland woonde. Maar diezelfde Technogym lijn heeft ook een leg extension en lying leg curl die echt heel heel erg chill zijn. Nog met een ketting ipv kabel en superzwaar. Soms zie je die ook nog wel eens op MP voorbij komen. Zoiets zou ik zeker kopen mocht ik ooit in de gelegenheid zijn
Ik heb exact dezelfde voor 40ik heb deze maar gekocht,el cheapo maar het werkt
LFJ Home Gym Katrolsysteem, LAT Machine Kabel Katrol Arm Krachttraining Apparatuur met Triceps Touw Onderarm Trainer Fitness Oefening
![]()
Prijs: € 61,99

ik heb er 61,00 voor betaaldJa ik weet niet per apparaat natuurlijk, maar als ik dit zie voor 250, denk ik niet duur
tis maar net hoeveel je erin wil stoppen uiteraard
ik heb een squatrek, stang, 250 kg aan schijven en wat db's (te leen). uitstekende homegym.