Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Ik kom gewoon weer even gezellig kijken, je stond tijdje op negeer. Mag dat niet dan? Als je zo grappig blijft zal ik het zo laten.

Maar je reageert wel altijd, wat heeft dan voor een zin om mij op negeer te zetten? Je hebt mij vandaag alleen al 20x geciteerd, ben je zo boos?

Voor een paar tientjes op bol kun je een pulley kopen. Speur je nog wel eens op marktplaats? Komt af en toe ook wel wat leuks voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.848
Voor een paar tientjes op bol kun je een pulley kopen. Speur je nog wel eens op marktplaats? Komt af en toe ook wel wat leuks voorbij

Momenteel hoef ik er niets bij.
Wij hebben hier een pand hier in de buurt waar wij vaak samen komen met de boys. Bbqen, drankje doen, aan de bikes en bootjes sleutelen etc. Hier komt een volledige gym in te staan.

• Love
Waarderingen: TT&A
Ik ken iemand die deed of hij interesse had, bleek het dom gelul te zijn. Toen zag ik die negeer knop....
En daarna besloot je om het zelf op te zoeken?

Dat is hetzelfde als ik tegen een chick zeg dat ze me met rust moet laten, maar ik ga diezelfde avond voor haar raam staan gluren. Oke en misschien beetje aftrekken, maar je snapt m’n punt. Gewoon weird.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Saus
Momenteel hoef ik er niets bij.
Wij hebben hier een pand hier in de buurt waar wij vaak samen komen met de boys. Bbqen, drankje doen, aan de bikes en bootjes sleutelen etc. Hier komt een volledige gym in te staan.

Slim idee, allemaal geld inleggen en dan kun je wat mooi spul kopen. Al ideeën wat je er wil hebben?

Op marktplaats (kijk ik geregeld) worden weleens old-school technogym apparaten aangeboden. Echt niet duur ook

old school pullover : https://www.marktplaats.nl/a/sport-...ullover-fitness-apparaat.html?previousPage=lr

En daarna besloot je om het zelf op te zoeken?

Dat is hetzelfde als ik tegen een chick zeg dat ze met met rust moet laten, maar ik ga diezelfde avond voor haar raam staan gluren. Oke en misschien beetje aftrekken, maar je snapt m’n punt. Gewoon weird.

Ok. heel weird. En nu.

Slim idee, allemaal geld inleggen en dan kun je wat mooi spul kopen. Al ideeën wat je er wil hebben?

Op marktplaats (kijk ik geregeld) worden weleens old-school technogym apparaten aangeboden. Echt niet duur ook

old school pullover : https://www.marktplaats.nl/a/sport-...ullover-fitness-apparaat.html?previousPage=lr

Dat is echt een kutapparaat. Stond ooit in een gym waar ik trainde toen ik nog in Nederland woonde. Maar diezelfde Technogym lijn heeft ook een leg extension en lying leg curl die echt heel heel erg chill zijn. Nog met een ketting ipv kabel en superzwaar. Soms zie je die ook nog wel eens op MP voorbij komen. Zoiets zou ik zeker kopen mocht ik ooit in de gelegenheid zijn

ik heb deze maar gekocht,el cheapo maar het werkt

LFJ Home Gym Katrolsysteem, LAT Machine Kabel Katrol Arm Krachttraining Apparatuur met Triceps Touw Onderarm Trainer Fitness Oefening​

1612461055377.png

Dat is echt een kutapparaat. Stond ooit in een gym waar ik trainde toen ik nog in Nederland woonde. Maar diezelfde Technogym lijn heeft ook een leg extension en lying leg curl die echt heel heel erg chill zijn. Nog met een ketting ipv kabel en superzwaar. Soms zie je die ook nog wel eens op MP voorbij komen. Zoiets zou ik zeker kopen mocht ik ooit in de gelegenheid zijn
Ja ik weet niet per apparaat natuurlijk, maar als ik dit zie voor 250, denk ik niet duur

tis maar net hoeveel je erin wil stoppen uiteraard

Ja ik weet niet per apparaat natuurlijk, maar als ik dit zie voor 250, denk ik niet duur

tis maar net hoeveel je erin wil stoppen uiteraard

Je moet sowieso een busje of aanhanger hebben om die shit te vervoeren, benzinekosten om naar alle uithoeken van Nederland/Belgie/Duitsland te rijden om shit op te halen en je hebt opslagruimte nodig... Als je dat allemaal hebt en je hebt een passie voor bodybuilding is dat natuurlijk fucking nice.

Ik volg op IG een paar gyms die op die manier heel hun gym hebben volgezet met topspul. Sowieso een droom om ooit zelf een kleine faciliteit te hebben. Damn dat lijkt me gaaf...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven