- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen motivatie in homegym?Nee even geen zin in. Moet mijzelf momenteel dwingen om te gaan trainen, ik mis de gym. En ja aan het cruisen dus het is puur alles in stand houden nu.
Dat lukt wel, ochtendgewicht nog steeds 94+ en vier weken aan het cruisen nu. Nog een maandje ofzo, dan gooi ik er weer wat gear tegenaan en ga ik cutten. Bulken zit er nu sws niet in, eetlust is zero. Eet momenteel zo'n 4000-4500 kcals.
Nee even geen zin in. Moet mijzelf momenteel dwingen om te gaan trainen, ik mis de gym. En ja aan het cruisen dus het is puur alles in stand houden nu.
Dat lukt wel, ochtendgewicht nog steeds 94+ en vier weken aan het cruisen nu. Nog een maandje ofzo, dan gooi ik er weer wat gear tegenaan en ga ik cutten. Bulken zit er nu sws niet in, eetlust is zero. Eet momenteel zo'n 4000-4500 kcals.
Wist niet dat je op oude vrouwtjes viel manTja, voor beide kanten valt wel wat te zeggen.
Ik vind het een pluspunt als een coach weet hoe struggles met voeding en/of gewicht kunnen zijn. Tegenover female coaches die toevallig gezegend zijn met een slank figuur en een goeie bil en nooit echt moete hebben hoeven doen om hun fysiek te krijgen.
Het is duidelijk dat ze hier is om mensen te helpen, geen moeite heeft om dingen 10 keer uit te leggen en ze weet veel.
In dat opzicht snap ik de haat niet. Niemand heeft beweert dat ze iemand een IFBB pro kan maken, en dat is ook haar hele doelgroep volgens mij niet.
Dude

Ik train ook judoka's (wel enkel sportmensen, dus geen mensen met fysieke doeleinden of voor powerlifting of whatever) en ik krijg hier ook vaak zat te horen wat ik suck. Niet per sé mijn probleem ook, als de sporters tevreden zijn en we resultaten halen vind ik het prima. Denk niet dat eventuele klanten van Marina er wakker van liggen of Bokito of wie dan ook haar uitlacht. Kritiek op je eigen kutfysiek of resultaten hoort erbij. Als je echt een goede coach bent/denk te zijn, bewijs je met je "pupillen" het tegendeel en lach je erom. Het is nog geen vrijdag, jammer dat ik dit gemist heb 
Ge moet erges beginnen heWat moeten we onder "homegym" verstaan? Een drukbankje met wat kettler schijven noem ik geen homegym.

Wat moeten we onder "homegym" verstaan? Een drukbankje met wat kettler schijven noem ik geen homegym.
Werd er maar begonnen. Materiaal is dusdanig dat er niet mee wordt getraind.![]()