- Waardering
- 34.342
Hoe bevalt de overgang van low naar high reps?
Til je meer gewicht in high rep dan voor die 'low-block' of heb je daar niet echt data van?
En merk je meer mass gains in de traditionele bbing rep range tov low reps?
Valt eigenlijk nog weinig over te zeggen aangezien ik hier pas sinds kort mee bezig ben. Het enige wat mij opvalt is dat ik aanzienlijk minder last heb van pijntjes.
De trainingen zijn op zich wel intensief en ik krijg er een lekkere pomp van, maar ik vind de templates van sheiko wel zwaarder. Ik denk dat een routine waarbij ik volgens programmering begin met een een zware low rep compound aanvullend met freestyle john meadows style isolations oefeningen het beste bij mij past. Indien iemand een suggestie heeft van een programma die dit biedt hoor ik dat graag. Maar voorlopig blijf ik nog trainen zoals ik nu doe. Ik maak het programma sws af met de middelen die ik heb.

Afgelopen zomer op test/deca gecut en vocht viel reuze mee. Ik heb nog nooit mast gebruikt. Tijdens en na mijn laatste tren cycle had ik last van veel haarverlies, ik ben bang dat ik dit met mast ook krijg.
. Dat is hetzelfde als je zou zeggen dat je alle drugs hebt gebruikt behalve MDMA. Damn, die moet je echt een keer proberen. De eerste keer dat ik mast gebruikte voelde ik me echt onsterfelijk en wilde ik alles wat los en vast zit aanranden. Daarbij voel je je ook nog eens euforisch en zie je er ook heel goed uit als je het gebruikt met lagere bf etc. Echt mijn favo compound. Van tren word ik alleen maar depressief en is mijn libido alleen maar ruk.