Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Hoe bevalt de overgang van low naar high reps?

Til je meer gewicht in high rep dan voor die 'low-block' of heb je daar niet echt data van?

En merk je meer mass gains in de traditionele bbing rep range tov low reps?

Valt eigenlijk nog weinig over te zeggen aangezien ik hier pas sinds kort mee bezig ben. Het enige wat mij opvalt is dat ik aanzienlijk minder last heb van pijntjes.
De trainingen zijn op zich wel intensief en ik krijg er een lekkere pomp van, maar ik vind de templates van sheiko wel zwaarder. Ik denk dat een routine waarbij ik volgens programmering begin met een een zware low rep compound aanvullend met freestyle john meadows style isolations oefeningen het beste bij mij past. Indien iemand een suggestie heeft van een programma die dit biedt hoor ik dat graag. Maar voorlopig blijf ik nog trainen zoals ik nu doe. Ik maak het programma sws af met de middelen die ik heb.

Valt eigenlijk nog weinig over te zeggen aangezien ik hier pas sinds kort mee bezig ben. Het enige wat mij opvalt is dat ik aanzienlijk minder last heb van pijntjes.
De trainingen zijn op zich wel intensief en ik krijg er een lekkere pomp van, maar ik vind de templates van sheiko wel zwaarder. Ik denk dat een routine waarbij ik volgens programmering begin met een een zware low rep compound aanvullend met freestyle john meadows style isolations oefeningen het beste bij mij past. Indien iemand een suggestie heeft van een programma die dit biedt hoor ik dat graag. Maar voorlopig blijf ik nog trainen zoals ik nu doe. Ik maak het programma sws af met de middelen die ik heb.
Fortitude training lijkt hier wel bij aan te sluiten.

• #1.763
Die nieuwe avatar: in your face! Dat van die platte chest zal ik maar weer terugnemen...

Is een oude foto van 2018, enkele dagen voor het NK. Er zit nu meer massa op, alleen het vetpercentage is iettssss hoger. Over een week of 8 (of eerder hihi) begin ik met een cutcycle. Ik denk iets van 500 test en 300 primo. Ik ben van plan om best diep te cutten richting de 6-8 procent.

Is een oude foto van 2018, enkele dagen voor het NK. Er zit nu meer massa op, alleen het vetpercentage is iettssss hoger. Over een week of 8 (of eerder hihi) begin ik met een cutcycle. Ik denk iets van 500 test en 300 primo. Ik ben van plan om best diep te cutten richting de 6-8 procent.
Hoeveel weken gok je te doen of ga je doen?

Zet hem op, champ.

• #1.766
Fortitude training lijkt hier wel bij aan te sluiten.

Eerste hit op google en wat zie ik?
Screenshot_20210117-131118_Chrome.jpg

• #1.768
Nooit zelf gedaan, maar Wendler heeft zoveel varianten. Er moet toch een variant zijn meer BB gericht?

Misschien iemand die wel meer into Wendler is, kan even bevestigen/meer uitleg geven?

Ik denk iets van 500 test en 300 primo.
Waarom zoveel test voor cut? Of word je daar niet bloated van?

Test/mast is trouwens ook wel een goede. Naast tren, zag ik er altijd het beste uit op 300 test 300 mast. Als ik foto's vergelijk van test/mast vs test/tren dan zijn ze qua look bijna identiek. Alleen krijg je wel wat meer trap gains van tren.

Nooit zelf gedaan, maar Wendler heeft zoveel varianten. Er moet toch een variant zijn meer BB gericht?

Misschien iemand die wel meer into Wendler is, kan even bevestigen/meer uitleg geven?
Wendler heeft twee bodybuilder templates gereleasd in het verleden op enkele websites, maar pak je alle spieren 1x in de week. Voor de templates zie: https://blackironbeast.com/5/3/1/calculator . Wendler zelf adviseert voor massa gains voornamelijk zijn boring but big templates....maar deze lijken mij ook niet handig voor bbing als je meer traditioneel bbing wilt doen...high reps deads...form breakdown anyone...

Ik denk dat voor bbing een frequentie van 2x per week beter is....Bijv. push pull legs template. Als je dit zou willen combineren met wendler zou ik het volgende doen:
Push pull leggs split (of push,leggs,pull of legs,push,pull)
Main lift per dag: flat benchpress op push a, mp op push B, squat op leggs a, deadlift op leggs B. Op pull dagen zou ik row doen, in ieder geval lat focus.

Qua progressie zou ik voor wendler 5 pro variant kiezen voor de main lift. Voor bbing lijkt mij de reguliere 531 met name de 3 en 1 reps niet handig. 5 pro variant is de reguliere percentages van wendler maar je pakt iedere set in iedere week 5 reps. Ook geen amrap op het laatst. Al kun je ervoor kiezen om dat wel te doen natuurlijk. Met 5 pro variant is wel slim om wellicht bij het berekenen van de eerste cycle 85% of zelfs 80% te pakken van je huidige max ipv de 90% die wendler vroeger altijd standaard voorschreef als trainingsmax. Een van zijn principes is licht beginnen en lange termijn denken.

2e oefening zou ik semi compound pakken (vb dumbel bench press op push dag...8 tot 12 reps) en als 3e e oefening een iso oefening en deze pompen.

My 2 cents

Laatst bewerkt:
Wat vind je van primo op zich? Je cruised er nu mee zeker?

wat vond je van de DHB?

• #1.773
Pomptraining

Benchpress
15x40
15x70
15x90
15x95
15x100

Db press
15x30
15x30
15x30

Db fly
15x17,5
15x17,5
15x17,5

bb rows 3x15
15x40
15x70
15x80

Banded rows 3x15
Banded pullover 3x8
Banded facepull ss Db side raise 3x20
Wristroller 3xfailure

Ben je eigenlijk van plan on nog eens gh/insu te gaan doen? Kan me herinneren dat je doel was om zo groot mogelijk te worden.

• #1.775
Waarom zoveel test voor cut? Of word je daar niet bloated van?

Test/mast is trouwens ook wel een goede. Naast tren, zag ik er altijd het beste uit op 300 test 300 mast. Als ik foto's vergelijk van test/mast vs test/tren dan zijn ze qua look bijna identiek. Alleen krijg je wel wat meer trap gains van tren.

Meer = beter :) Afgelopen zomer op test/deca gecut en vocht viel reuze mee. Ik heb nog nooit mast gebruikt. Tijdens en na mijn laatste tren cycle had ik last van veel haarverlies, ik ben bang dat ik dit met mast ook krijg.

Meer = beter :) Afgelopen zomer op test/deca gecut en vocht viel reuze mee. Ik heb nog nooit mast gebruikt. Tijdens en na mijn laatste tren cycle had ik last van veel haarverlies, ik ben bang dat ik dit met mast ook krijg.
Klopt. MEER = MEER. Wij verdoen onze tijd met al die b*ch cycles. Ik heb mijzelf al aangemeld voor een harttransplantatie en dan ga ik voor die Swiper routine.

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH
Blast = test 3g/wk + 10ius GH

1610971298391.png

Jij hebt nog nooit Mast gebruikt? :eek2:. Dat is hetzelfde als je zou zeggen dat je alle drugs hebt gebruikt behalve MDMA. Damn, die moet je echt een keer proberen. De eerste keer dat ik mast gebruikte voelde ik me echt onsterfelijk en wilde ik alles wat los en vast zit aanranden. Daarbij voel je je ook nog eens euforisch en zie je er ook heel goed uit als je het gebruikt met lagere bf etc. Echt mijn favo compound. Van tren word ik alleen maar depressief en is mijn libido alleen maar ruk.

Dat ga je zeker te weten met masteron krijgen dan. Voor mij heeft ketoconazole shampoo heel erg geholpen daarmee.

Van Primo kan je evengoed veel haaruitval krijgen. Ik denk niet dat er veel verschil is tussen masteron en primobolan wat dat betreft. Het zijn allebei DHT derivaten.

Klopt. MEER = MEER. Wij verdoen onze tijd met al die b*ch cycles. Ik heb mijzelf al aangemeld voor een harttransplantatie en dan ga ik voor die Swiper routine.

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH
Blast = test 3g/wk + 10ius GH

1610971298391.png

Jij hebt nog nooit Mast gebruikt? :eek2:. Dat is hetzelfde als je zou zeggen dat je alle drugs hebt gebruikt behalve MDMA. Damn, die moet je echt een keer proberen. De eerste keer dat ik mast gebruikte voelde ik me echt onsterfelijk en wilde ik alles wat los en vast zit aanranden. Daarbij voel je je ook nog eens euforisch en zie je er ook heel goed uit als je het gebruikt met lagere bf etc. Echt mijn favo compound. Van tren word ik alleen maar depressief en is mijn libido alleen maar ruk.

Dat ga je zeker te weten met masteron krijgen dan. Voor mij heeft ketoconazole shampoo heel erg geholpen daarmee.
Dat heb ik al na 1 biertje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven