AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet sowieso een busje of aanhanger hebben om die shit te vervoeren, benzinekosten om naar alle uithoeken van Nederland/Belgie/Duitsland te rijden om shit op te halen en je hebt opslagruimte nodig... Als je dat allemaal hebt en je hebt een passie voor bodybuilding is dat natuurlijk fucking nice.

Ik volg op IG een paar gyms die op die manier heel hun gym hebben volgezet met topspul. Sowieso een droom om ooit zelf een kleine faciliteit te hebben. Damn dat lijkt me gaaf...

Aan Russische plates geen gebrek.

Wij ijverige botjebuilders denken dat we meer nodig hebben :p doelen zijn uiteraard ook anders, denk dat in iedere homegym freeweights de basis moeten zijn

geen bench?
ja ideaal is anders natuurlijk, ook voor ''mijn soort'' :p. maarja, het is nou eenmaal een beetje behelpen in deze tijd. train 2x thuis en 2x op een andere locatie met een stuk meer mogelijkheden dus dat scheelt wel

• Like
Waarderingen: TT&A
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.866
Bijna klaar met benen, training post ik straks.

20210204_194546.jpg

• #1.867
Squats
15x50
10x90
8x120
3x140
2x160
2x170
2x180
3x2x190
3x210 (2 ct paused)

Bulgarian db splits
3x12x35

Nordic curls
6x12-10

Calf raise
6x15

Banded kickbacks
3x failure

5 weken cruise, ochtendgewicht 95 kg

Je moet sowieso een busje of aanhanger hebben om die shit te vervoeren, benzinekosten om naar alle uithoeken van Nederland/Belgie/Duitsland te rijden om shit op te halen en je hebt opslagruimte nodig... Als je dat allemaal hebt en je hebt een passie voor bodybuilding is dat natuurlijk fucking nice.

Ik volg op IG een paar gyms die op die manier heel hun gym hebben volgezet met topspul. Sowieso een droom om ooit zelf een kleine faciliteit te hebben. Damn dat lijkt me gaaf...

Wij ijverige botjebuilders denken dat we meer nodig hebben :p doelen zijn uiteraard ook anders, denk dat in iedere homegym freeweights de basis moeten zijn

geen bench?
Als je de ruimte hebt zeg ik DOEN!
toen er kids kwamen ben ik thuis gaan trainen en ik zou niet anders meer willen. Je kunt altijd je gang gaan zit niet meer met openingstijden of irritante figuren die shit bezet houden en zelf zitten de ouwehoeren.. .

Als je beetje ruimte hebt en je speurt marktplaats etc af kun je leuke deals maken..waardoor je kwaliteit spul tegen goede prijzen (pre corona) kan kopen. Bij evt verkoop over zoveel jaar verlies je er niet veel op omdat t zijn waarde blijft houden.
Dus het idee van kameel om met zn maten een hok in te richten is goed idee...op die manier is het nog betaalbaarder

Doe jij 12 nordic curls zonder assistance? Dat is wel bizar bikkel man...

Squats
15x50
10x90
8x120
3x140
2x160
2x170
2x180
3x2x190
3x210 (2 ct paused)

Bulgarian db splits
3x12x35

Nordic curls
6x12-10

Calf raise
6x15

Banded kickbacks
3x failure

5 weken cruise, ochtendgewicht 95 kg
Gebruik je nog steeds schijven aan touwtjes? Moet denken aan die 210kg triple.

• #1.873
Bp paused

Onlangs een herstart gemaakt. Dat langzaam zakken op de eerste rep bij hogere gewichten probeer ik er nu uit te krijgen.

5x5x120 ez

Incline db press
15x32,5
2x10x32,5 + rb

Incline hexpress
3x12x25

Incline db fly
3x12x20

Morgen rug op hoog volume en weinig rust. Rug blijft een aandachtspunt dus ik ga nu eens wat anders proberen.

Bp paused

Onlangs een herstart gemaakt. Dat langzaam zakken op de eerste rep bij hogere gewichten probeer ik er nu uit te krijgen.

5x5x120 ez

Incline db press
15x32,5
2x10x32,5 + rb

Incline hexpress
3x12x25

Incline db fly
3x12x20

Morgen rug op hoog volume en weinig rust. Rug blijft een aandachtspunt dus ik ga nu eens wat anders proberen.
Ik weet dat ik in het verleden leef, maar vroeger bonkten alle bodybuilders bij zwaar bankdrukken.

Even voor de duidelijkheid: het is bonksen niet bonken. :D

Wat is bonken bij bankdrukken?
Het halter vrij snel laten zakken en dan vrij hard op je borst laten komen zodat je borstbeen wat inveert en dan die veerkracht gebruiken bij uitdrukken. Deden we vroeger allemaal, kan je aanzienlijk meer gewicht nemen. De schijven gaan er ook van trillen, dat maakt een heel mooi geluid. Ik heb wel een bult op mijn borstbeen, hoop een vetbult, waarschijnlijk overgehouden aan dat bonken.

Het halter vrij snel laten zakken en dan vrij hard op je borst laten komen zodat je borstbeen wat inveert en dan die veerkracht gebruiken bij uitdrukken. Deden we vroeger allemaal, kan je aanzienlijk meer gewicht nemen. De schijven gaan er ook van trillen, dat maakt een heel mooi geluid. Ik heb wel een bult op mijn borstbeen, hoop een vetbult, waarschijnlijk overgehouden aan dat bonken.
Tegenwoordig noemt men dat bouncen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven