MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deden we vroeger allemaal, kan je aanzienlijk meer gewicht nemen.
Als je uitvoering al poep is to begin with levert dat misschien wat op (naast blessures). Beter kijk je eens naar hoe 9 vd 10 powerlifters het doen (voor zowel de meest efficiënte als minst blessuregevoelige uitvoering)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Het halter vrij snel laten zakken en dan vrij hard op je borst laten komen zodat je borstbeen wat inveert en dan die veerkracht gebruiken bij uitdrukken. Deden we vroeger allemaal, kan je aanzienlijk meer gewicht nemen. De schijven gaan er ook van trillen, dat maakt een heel mooi geluid. Ik heb wel een bult op mijn borstbeen, hoop een vetbult, waarschijnlijk overgehouden aan dat bonken.

Er is een reden waarom ze dat niet meer doen.

Het halter vrij snel laten zakken en dan vrij hard op je borst laten komen zodat je borstbeen wat inveert en dan die veerkracht gebruiken bij uitdrukken. Deden we vroeger allemaal, kan je aanzienlijk meer gewicht nemen. De schijven gaan er ook van trillen, dat maakt een heel mooi geluid. Ik heb wel een bult op mijn borstbeen, hoop een vetbult, waarschijnlijk overgehouden aan dat bonken.
Ja, okee ken ik. Van vroeger. Maar dan moet de barr ook een beetje mee-veren. En zoveel gewicht heb ik er nu niet op.

Er is een reden waarom ze dat niet meer doen.
Nu is iedereen druk met goede vorm, en techniek. Vroeger was het lomper. Gewoon gewicht heffen, dat deden bodybuilders. En veel eten, zeker op de cheat dag. 1 dag in de week cheaten, was normaal. En dan vooral mac donalds of andere rotzooi. In verschillende sportscholen waren toen jongens die 200 kg konden bankdrukken. Die kom ik nu niet tegen. :dunno:
Maar het was vooral gezelliger, je kende elkaar.

Nu is iedereen druk met goede vorm, en techniek. Vroeger was het lomper. Gewoon gewicht heffen, dat deden bodybuilders. En veel eten, zeker op de cheat dag. 1 dag in de week cheaten, was normaal. En dan vooral mac donalds of andere rotzooi. In verschillende sportscholen waren toen jongens die 200 kg konden bankdrukken. Die kom ik nu niet tegen. :dunno:
Maar het was vooral gezelliger, je kende elkaar.
Dat laatste zeiden we vroeger ook al...

• #1.887
Net terug van de gym.

Meadows row
15x0 (stang)
12x20
12x30
3x10x40
dropset 8x35
dropset 6x30

Pullups, is weer even geleden
5x7

Long bar row
3x8x30

Inverted row ss Snatch grip high pull
3x12 ss 3x15x40

Klaar in 35 minuten.

Morgen schouders, armen.

Kameel wat zijn je alltime PR's eig op de big 3, ben wel benieuwd

• #1.889
Kameel wat zijn je alltime PR's eig op de big 3, ben wel benieuwd

Bench 160 (t&g)
Squat nog nooit gedaan, 3x220 zonder piekschema en beetje ruimte over
Deadlift 240, maar eigenlijk nooit echt voor een lange periode mee bezig geweest. Toen de gym nog open was trok ik 220 na ruim een jaar niet deadliften, dus die 240 moet ik ez kunnen verbreken

• Like
Waarderingen: Apw
Net terug van de gym.

Meadows row
15x0 (stang)
12x20
12x30
3x10x40
dropset 8x35
dropset 6x30

Pullups, is weer even geleden
5x7

Long bar row
3x8x30

Inverted row ss Snatch grip high pull
3x12 ss 3x15x40

Klaar in 35 minuten.

Morgen schouders, armen.
Die gym in dat clubhuis? 35 minuten...

Foto van gym?

Bench 160 (t&g)
Squat nog nooit gedaan, 3x220 zonder piekschema en beetje ruimte over
Deadlift 240, maar eigenlijk nooit echt voor een lange periode mee bezig geweest. Toen de gym nog open was trok ik 220 na ruim een jaar niet deadliften, dus die 240 moet ik ez kunnen verbreken
Damn niet slecht,vooral die squat is erg impressive bro

• #1.895

unnamed.jpg

• Haha
Waarderingen: TT&A
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven