- Waardering
- 3.883
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze Angelus is naast hoogbegaafd en uitermate knap ook nog eens een vechtmachine. Gelukkig is hij geen narcist![]()
Er staat nergens dat ze niet mogen bijten. Dan verlies je zonder twijfel
leg eens ff uit hoe ze kunnen winnen met bijten? dat ik er niet zonder kleerscheuren van af kom is 100% zeker, maar dat ik 0% kans heb om te winnen is absurd.
.dit topic is dan ook 100% serieus.Waarom ga je als iemand zonder echte vechtervaring dit soort a priori challenges aan![]()
Hier al een ding om over te denken: als je 25 wijven gaat vinden die tegen je willen vechten, gaan ze toch zowiezo vastberadener zijn als gewoon random 25 wijven.

nergens in de OP staat gespecifieerd dat die vrouwen zich vrijwillig hebben aangemeld![]()
je ontvoert 25 vrouwen van 40kg en zegt dat ze moeten vechten of ze krijgen een kogel door hun kop bv.

heeft niets te maken met een legit discussie met reele argumenten, dit topic is er gekomen door random bullshit uit te spuien op skype.
heeft niets te maken met een legit discussie met reele argument, dit topic is er gekomen door random bullshit uit te spuien op skype.
maar als ik het beschouw als een reëel argument, heb ik nog objecties.
Dus blijft het r a a
waarom er een apart topic over maken als deze in dit topic on-topic is?
niet echt, moet je eerst gaan vragen wat voor vrouwen specifiek bedoelt worden. Nergens is gezegd dat het om een random steekproef gaat van alle vrouwen van 40kg en dus ook niet dat er geen sprake mag zijn van survival bias, noch dat deze zich vrijwillig hebben aangemeld.
En waarom ik die challenge uberhaubt aan zou gaan zonder vechtervaring is al zeker niet on topic.