AndroidHealthClinic

kan iemand me helpen om mijn buikspieren te kweken voor mijn militaire testen

In het Nederlandse leger zijn er bezuinigingen, in België niet.

In Nederland is er een sollicitatiestop en er zijn zelfs lichtingen afgezegd vanwege de bezuinigingen. Terwijl het miljoenen heeft gekost om de jongens in Afghanistan te krijgen en Soldier Modernisation Programme was ook niet goedkoop...

wegens de bezuinigingen, er is geen geld meer voor. Ik geloof best dat dit in België anders is dan Nederland, maar hier schijnt er niemand meer aan genomen te worden.

Edit: damn, niet gezien dat er een 2e page was:P

Laatst bewerkt:
39? vroeger moest je er 71 in 2minuten doen bij het leger.

waarom zouden ze geen mensen meer aannemen in het leger? Ze hebben overlaatst nog reclame gemaakt om para-commando's en infanteristen aan te nemen.
Idd, zijn veel formulieren open.
Alleen selectie is zeer zwaar.
Maat van me doet dat nu ook, hij is ook al 5kg bijgekomen in 5weken en bijna niets van vet.

En ander een dat er nu al bijzit, van de 129 dat er in het begin waren, zijn uiteindelijk 21 op het einde geworden.

Ik wens jou veel succes met jou 19 sit-ups ;)

In Nederland is er een sollicitatiestop en er zijn zelfs lichtingen afgezegd vanwege de bezuinigingen. Terwijl het miljoenen heeft gekost om de jongens in Afghanistan te krijgen en Soldier Modernisation Programme was ook niet goedkoop...

ik vrees dat hier wel besparingen zijn, beste Iris

on topic; ga je als vrijwilliger of als onderofficier? Zorg dat je goed voorbereid bent zou ik zo zeggen. Je hebt er niet de makkelijkste richting uitgekozen; maar als je gemotiveerd bent gaat het zeker lukken... zelfs al heb je in het begin niet het gevoel dat je het aan zult kunnen, gewoon doorbijten

Laatst bewerkt:

En ja veel bezuinigingen hier..
Paar kazerne's gesloten, maar belgie blijft nog altijd soldaten rekruteren.

Alleen hebben we niet echt het beste leger :p

Idd, zijn veel formulieren open.
Alleen selectie is zeer zwaar.
Maat van me doet dat nu ook, hij is ook al 5kg bijgekomen in 5weken en bijna niets van vet.

En ander een dat er nu al bijzit, van de 129 dat er in het begin waren, zijn uiteindelijk 21 op het einde geworden.

Ik wens jou veel succes met jou 19 sit-ups ;)

hahah kerel toch.... 5kg bijkomen in 5 weken zonder vet.
maak daar maar 5kg afvallen van.:roflol:

39? vroeger moest je er 71 in 2minuten doen bij het leger.

Is nog steeds zo maar met die 39 heb je de helft van de punten voor dit onderdeel.

De proeven die hij hier opnoemt, lopen, push-ups en sit-ups, zijn de basisproeven die elke militair moet kunnen op elke moment van het jaar, op elke moment van de dag.
Er wordt eigenlijk verwacht dat je in staat bent er het maximum op te halen.

Met de helft van de punten ben je wel geslaagd maar dit wordt niet getollereerd door de oversten én collega's want zeg nu eerlijk, het zijn kindsmakkelijke proeven en als je daar al niet met meekunt, ga je met derest van de fysieke obstakels zéker problemen hebben.

Je mag niet vergeten dat er ook nog zwemproeven zijn en lange crossen en natuurlijke omloop en hindernispistes en de marsen van soms wel >40km enz.

Er zijn jobs in het leger waar het er een stuk rustiger aan toe gaat dus als de fysiek je niet ligt kan je daarvoor gaan, gewoon informeren en kijken wat het best bij jou past ipv te kiezen onder invloed van een foto die je tof vond of ne coole film.

Mocht je toch zeker zijn van je keus en willen doorgaan, heb je nog een jaar om zeer hard te trainen, slapen, eten en vooral DBB blijven lezen.

Succes!!!

wat un rare keuring in belgie ;P

:roflol: zolang jij het maar gelooft is het ook goed.

Met men eigen ogen gezien.
End discussion.:)

de 1e militair ter wereld die in 5 weekjes opleiding 5 kg spier aankomt ipv wat afvalt, hell dat doen dedicated lui niet eens met rust en dieet.
We laten dat spiergeheugen en genen en bodybuild pappies buiten beschouwing want dat is absoluut niet van toepassing.

Maar schrijf em in voor de Mr O die pakt ie gegarandeerd!

mja je bent jong en naief en verzint shizzle nu erbij om geloofwaardiger te zijn, discussie is ook niet nodig daarom.

Laatst bewerkt:
Is nog steeds zo maar met die 39 heb je de helft van de punten voor dit onderdeel.

De proeven die hij hier opnoemt, lopen, push-ups en sit-ups, zijn de basisproeven die elke militair moet kunnen op elke moment van het jaar, op elke moment van de dag.

Met de helft van de punten ben je wel geslaagd maar dit wordt niet getollereerd door de oversten én collega's want zeg nu eerlijk, het zijn kindsmakkelijke proeven en als je daar al niet met meekunt, ga je met derest van de fysieke obstakels zéker problemen hebben.

Je mag niet vergeten dat er ook nog zwemproeven zijn en lange crossen en natuurlijke omloop en hindernispistes en de marsen van soms wel >40km enz.

Er zijn jobs in het leger waar het er een stuk rustiger aan toe gaat dus als de fysiek je niet ligt kan je daarvoor gaan, gewoon informeren en kijken wat het best bij jou past ipv te kiezen onder invloed van een foto die je tof vond of ne coole film.

Mocht je toch zeker zijn van je keus en willen doorgaan, heb je nog een jaar om zeer hard te trainen, slapen, eten en vooral DBB blijven lezen.

Succes!!!

hey, ik zou wel nog één iets willen toevoegen:

je hoeft niet bang te zijn als je voor je opleiding niet tip top in orde bent of als je nu niet het maximum haalt, tijdens je opleiding zal je wel genoeg gaan lopen en genoeg sporten om ook daar verbetering te hebben. Je moet wel je best doen

Edit: Eerst hele topic lezen :D

Laatst bewerkt:
Ik denk het niet. Hij heeft al heel veel moeite om 39 situps te doen zonder gewicht. Met gewicht doet hij waarschijnlijk meer dan 3 minuten over 39 situps. Dat heeft voor zijn directe trainingsdoel zeker in de beginfase nog geen nut. Als je iemand wilt leren optrekken ga je toch ook niet beginnen met een dumbbell aan hem te hangen voor extra gewicht?
rug en buispieren zijn totaal iets anders
ik bedoel die gewicht voor zijn explosiviteit niet voor kracht hey
ik denk dat die sit ups eerder zijn voor snelheid (daarom minder dan 1min)
dan voor kracht
als hij explosiver ga zijn dat gaat hij die sneller kunnen doen
als je het zelf eens probeert 1set met gewicht en de set erna zonder gewicht zal je het verschil wel voelen hoor

rug en buispieren zijn totaal iets anders
ik bedoel die gewicht voor zijn explosiviteit niet voor kracht hey
ik denk dat die sit ups eerder zijn voor snelheid (daarom minder dan 1min)
dan voor kracht
als hij explosiver ga zijn dat gaat hij die sneller kunnen doen
als je het zelf eens probeert 1set met gewicht en de set erna zonder gewicht zal je het verschil wel voelen hoor

Hoe verschillen rug en buikspieren dan volgens jou? Als je geen kracht op wilt bouwen maar snelheid, waarom zou je dan extra gewicht toevoegen?

Succes!!!

klopt! :D was ik al vergeten.

• Topic Starter Topic Starter
wel ik zal meet uitleg geven voor alle duidelijk heid ik heb vroeger wat getraind dan ben ik geoppereerd geweest aan men appendix en hebben ze 3 gaatjes gemaakt en denk ik door men buikspieren gezeten want ik kon me niet eens meer recht krijgen ik heb zo ja 2 3weken gezeten ik moest me aan iets houden om overeind te komen in men bed of in zetel toen heb ik de disipline verloren en de moet om verder te doen ik had toen ook geen doel. nu ja ik heb al heel mijn leven gezwomen aan men 5 of 6 deed ik men 25 meter en toen ik 7 was ben ik begonnen met competitie zwemmen dit ben ik gestopt 2 jaar geleden en heb ik reddend zwemmen gedaan. nu heb ik een doel en dat is door men testen zijn en natuurlijk men diploma halen. Dit jaar gaan er iets van rond de 10 000 soldaten op pension in belgie en zijn ze verplicht van toch een zekere aantal mensen te recruteren. Ik ga voor onderofficier. IK ben sinds dinsdag herbegonnen te trainnen en ben op document gevallen waar men zegt dat het best is 1 dag trainen 1 dag rust 1 dag trainen en 1 dag rust dat je zo 3 dagen per week train en dat je zeer vlug resultaten zal hebben nu weet ik niet of dit wel de beste manier is of niet maar heb vandaag toch een redelijke stijging in het aantal sit-ups 23/ 1 min en men push ups zijn ook gestegen. morgen zal ik lopen op loopband in lo en in de avond waarschijnlijk gaan duiken lol. men grootste probleem is dat ik niet weet hoelang ik moet trainen en hoeveel sets van hoeveel ik moet doen en wanneer ik moet veranderen.

Terug
Naar boven