Fitness Seller

Kan na je 40ste je lichaam nog blijvend veranderen ?

volgens mij ziet de TS het al niet meer zitten,hij heeft nog niet gereageerd

Haha of hij is de sportschool niet meer uit geweest.

of hij is verkouden...... Grrrrrrrrrrr

Trainen en groeien kan altijd ook met hogere leeftijd.
Ben zelf 52 ben nu een jaar bezig mijn spiermassa heeft tot 2 maal zoveel toegenomen.
Gebruik geen voeding supplementen.
Train 4 maal per week.

ik ben zelf ook begonnen toen ik 40 jaar was. Ben nu 46 jaar en heb +/-15 kg massa opgebouwd. Toen ik begon woog ik 76 kg , nu schiet ik de 90 over waarbij ik redelijk droog ben.

Trainen en groeien kan altijd ook met hogere leeftijd.
Ben zelf 52 ben nu een jaar bezig mijn spiermassa heeft tot 2 maal zoveel toegenomen.
Gebruik geen voeding supplementen.
Train 4 maal per week.

Je spiermassa is verdubbeld... wat voor een vreselijk mager uitgeteerd scharminkel was je dan wel toen je begon, want een normaal postuur bevat al veel meet spiermassa dan ooit te verdubbelen is.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

vraag me weleens af of er wel hard genoeg getraint wordt, echt goed knallen, goede voorbeeld filmpjes youtube van branch warren zijn mijn favoriet

Meh... anabolen.

Val er nu pas in ... maar ja You can change !!

als je maar wilt ..het is gezien "onze leeftijd" wel harder werken ervoor !
ook ik ( 43 ) lukt het aardig ..en ga ook verder nu .... en bouw nog steeds ..

dus met de juiste richtlijnen qua voeding en training ..the sky is the limit !!

den

Dit geloven jullie niet of misch. wel, maar sinds ik mijn ontslag heb gehad nu een 4 mnd geleden, ben ik terug stevig beginnen trainen, ik woog toen 75 kg, nu zit ik aan 84 kg, sommigen vroegen al of ik gebruik :)
Mischien is dit wel gewoon omdat ik geen werk meer heb dus geen stress...
Wel moet er genoeg vet af hoor. BTW, ben ook 40.
Heb altijd wel gehoord van anderen dat ik een goede genetische aanleg heb, kan ook wel helpen natuurlijk....

Dus ja, na je 40ste kan je nog goed breed worden hoor

geen baan, geen stress én aanleg .... mazzelaar !!!

helemaal mee eens .. ik ben 43 ..en groei nog steeds !! eigenlijk weer hahahha
even een pauze gehad !!

en nu weer op het punt dat ik de turbo inschakel ... dus op naar "BIG" godskitchen !

soo .let's train !!

groeten

Den

Ben 45 en heb dit jaar ongeveer 6kg zuiver spiermassa gewonnen en 3pct lichaamsvet kwijtgespeeld en moest ik die nare blessure niet gekregen hebben een maand of twee geleden (botvlies ontsteking in rechteronderarm) dan deed ik in maart mee aan de julliette Bergman cup(B wedstrijd) maar nu zal het in juni de belgische kampioenschappen IFBB worden,en ook zonder anabolen dus wie zegt dat dat onmogelijk is,met steroiden gaat het natuurlijk een stuk sneller maar dan loop je ook veel vlugger een blessure op op latere leeftijd

succes alvast

Ben 45 en heb dit jaar ongeveer 6kg zuiver spiermassa gewonnen en 3pct lichaamsvet kwijtgespeeld en moest ik die nare blessure niet gekregen hebben een maand of twee geleden (botvlies ontsteking in rechteronderarm) dan deed ik in maart mee aan de julliette Bergman cup(B wedstrijd) maar nu zal het in juni de belgische kampioenschappen IFBB worden,en ook zonder anabolen dus wie zegt dat dat onmogelijk is,met steroiden gaat het natuurlijk een stuk sneller maar dan loop je ook veel vlugger een blessure op op latere leeftijd

succes alvast

Netjes gedaan! Nu gaat het al wat beter met de blessure? Succes met je voorbereiding voor de BK. Hou ons op de hoogte, leuk om te volgen.

Mijn vader die een ernstige aandoening aan zijn CZS en spieren heeft. Moest enkele jaren geleden onder begeleiding aan fitness doen. Je zag met de weken zijn armen dikker en sterker worden.
Helaas is hij ermee gestopt (vond het gewoon geen bal an....:().
Maar wat ik wil zeggen is, als een zieke man van 58 jaar nog spieren kan kweken dan kan een gezond iemand van 45 dat imo natuurlijk ook.

Gewoon 3x per week fullbody, net als de jonge gasten en je wil niet weten wat je in een jaar tijd kunt bereiken. ;)

Klopt helemaal.
Ik heb een student op de sportschool die werkt bij Nutricia en die doen onderzoek naar Whey suppletie bij 70+ gecombineerd met KT. Die resultaten schijnen verbluffend te zijn. Niet dat ze gigantisch groeien natuurlijk, maar er worden grote vorderingen gemaakt en de mensen schijnen veel energieker te worden.

Als de kinderwens vervuld is raad ik winstrol aan.

Terug
Naar boven