Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trainen en groeien kan altijd ook met hogere leeftijd.
Ben zelf 52 ben nu een jaar bezig mijn spiermassa heeft tot 2 maal zoveel toegenomen.
Gebruik geen voeding supplementen.
Train 4 maal per week.
vraag me weleens af of er wel hard genoeg getraint wordt, echt goed knallen, goede voorbeeld filmpjes youtube van branch warren zijn mijn favoriet

geen baan, geen stress én aanleg .... mazzelaar !!!

Ben 45 en heb dit jaar ongeveer 6kg zuiver spiermassa gewonnen en 3pct lichaamsvet kwijtgespeeld en moest ik die nare blessure niet gekregen hebben een maand of twee geleden (botvlies ontsteking in rechteronderarm) dan deed ik in maart mee aan de julliette Bergman cup(B wedstrijd) maar nu zal het in juni de belgische kampioenschappen IFBB worden,en ook zonder anabolen dus wie zegt dat dat onmogelijk is,met steroiden gaat het natuurlijk een stuk sneller maar dan loop je ook veel vlugger een blessure op op latere leeftijd
succes alvast
Mijn vader die een ernstige aandoening aan zijn CZS en spieren heeft. Moest enkele jaren geleden onder begeleiding aan fitness doen. Je zag met de weken zijn armen dikker en sterker worden.
Helaas is hij ermee gestopt (vond het gewoon geen bal an....).
Maar wat ik wil zeggen is, als een zieke man van 58 jaar nog spieren kan kweken dan kan een gezond iemand van 45 dat imo natuurlijk ook.
Gewoon 3x per week fullbody, net als de jonge gasten en je wil niet weten wat je in een jaar tijd kunt bereiken.![]()