- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
laatst was ik weer in de sport zoals ik elke week 4/5 keer kom.
Nu stond ik weer op de weegschaal en die gaf nog steeds zon beetje hetzelfde gewicht aan!!!
ik vroeg dus aan de professionele begeleider hoe het kan dat ik niet groei, hij zei het volgende,
je hebt je lichaamsbouw niet mee zitten dus je kunt net zo hard trainen als je wilt maar je zult niet veel spiermassa aan gaan maken.
in het kort ik kan net zo goed nu nog stoppen want ik word toch niet gespierder!
IS DIT WAAR?! EN KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN MET MIJN PROBLEEM?!
Dit is mijn schema + Body pictures:
Zie Bijlage
Verder probeer ik elke dag rond de 3000 calorieën naar binnen te krijgen met op z'n minst 120 eiwitten
bekijk mn stats voor body age weight length enz enz.
Gr Tymen
Nu stond ik weer op de weegschaal en die gaf nog steeds zon beetje hetzelfde gewicht aan!!!
ik vroeg dus aan de professionele begeleider hoe het kan dat ik niet groei, hij zei het volgende,
je hebt je lichaamsbouw niet mee zitten dus je kunt net zo hard trainen als je wilt maar je zult niet veel spiermassa aan gaan maken.
in het kort ik kan net zo goed nu nog stoppen want ik word toch niet gespierder!
IS DIT WAAR?! EN KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN MET MIJN PROBLEEM?!
Dit is mijn schema + Body pictures:
Zie Bijlage
Verder probeer ik elke dag rond de 3000 calorieën naar binnen te krijgen met op z'n minst 120 eiwitten
bekijk mn stats voor body age weight length enz enz.
Gr Tymen
Laatst bewerkt:

je armen vooral ik zou liever willen dat ik te licht was ipv te zwaar maargoed. Ik heb niet er goed advies voor je maar ik dacht ik laat mijn mening spreken