franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
idd, veel van de beginnende tieners hier zouden beter goed een ervaren oudere BB-er kennen, iemand die vooral zich natural al heel ver opgewerkt heeft, veel beter dan al die professionele "fitness" instructeurs, die niet genoeg van echte BB kennen.
ik ben ook heel blij dat ik een goede kennis heb die al natural wedstrijd gedaan heeft, zonder hem weet ik niet hoe het ging gaan als je zoals ik maar op je 42ste begint
idd, een instructeur in de gym, die voorzegt dat het niet zal gaan, haha is wel heel professioneel die gast! daarbij op je foto is toch al goed begin te zien, met betere begeleiding kan je zeker ver geraken zulle!
ik ben ook heel blij dat ik een goede kennis heb die al natural wedstrijd gedaan heeft, zonder hem weet ik niet hoe het ging gaan als je zoals ik maar op je 42ste begint
idd, een instructeur in de gym, die voorzegt dat het niet zal gaan, haha is wel heel professioneel die gast! daarbij op je foto is toch al goed begin te zien, met betere begeleiding kan je zeker ver geraken zulle!

)Maar volgens mij kun je met ecto erg gespierd worden alleen wel een stuk moeilijker kost langer en je moet natuurlijk een eetschema hebben, maar is zeker goed mogelijk!En misschien valt het groeien bij ecto´sminder op omdat je bij hun de spieren meestal al ziet ziten, je ziet er erg goed uit trouwens!Vooral armen!