Fitness Seller

Kan Niet Groeien Door Lichaamsbouw?! waar of niet waar?

idd, veel van de beginnende tieners hier zouden beter goed een ervaren oudere BB-er kennen, iemand die vooral zich natural al heel ver opgewerkt heeft, veel beter dan al die professionele "fitness" instructeurs, die niet genoeg van echte BB kennen.
ik ben ook heel blij dat ik een goede kennis heb die al natural wedstrijd gedaan heeft, zonder hem weet ik niet hoe het ging gaan als je zoals ik maar op je 42ste begint
idd, een instructeur in de gym, die voorzegt dat het niet zal gaan, haha is wel heel professioneel die gast! daarbij op je foto is toch al goed begin te zien, met betere begeleiding kan je zeker ver geraken zulle!

laatst was ik weer in de sport zoals ik elke week 4/5 keer kom.
Nu stond ik weer op de weegschaal en die gaf nog steeds zon beetje hetzelfde gewicht aan!!!

ik vroeg dus aan de professionele begeleider hoe het kan dat ik niet groei, hij zei het volgende,
je hebt je lichaamsbouw niet mee zitten dus je kunt net zo hard trainen als je wilt maar je zult niet veel spiermassa aan gaan maken.

in het kort ik kan net zo goed nu nog stoppen want ik word toch niet gespierder!

IS DIT WAAR?! EN KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN MET MIJN PROBLEEM?!

Dit is mijn schema + Body pictures:

Zie Bijlage

Verder probeer ik elke dag rond de 3000 calorieën naar binnen te krijgen met op z'n minst 120 eiwitten
bekijk mn stats voor body age weight length enz enz.

Gr Tymen

WTF :eek:

Gewoon een ram op zenne b**kes geven! Wat een gelul!
Op je foto's te zien, heb je al aardig fysiek opgebouwd en dat op je 17e. Netjes.
Wel is het zo dat de ene makkelijker spiermassa aanzet dan de ander. Maar niets is echt onzin.
Varieer je trainingen, wissel zwaar en licht af en doe FullBody!
Ook zul je wat met je voeding moeten doen. 500kcal meer eten dan je nodig hebt en vet% beetje in de gaten houden.

Groei ze! ;)

Hoi, naar mijn mening heeft die begeleider gelijk, het is echt super belangrijk wat voor lichaamsbouw je hebt, er zijn zoveel mensen hier op de sportschool die zich hellemaal suf trainen maar niks groeien, dus volgens mij is dat erg belangrijk, dan kom je ook heel makkelijk aan als je goede bouw hebt,klinkt keihard maar zo heb ik het wel geleerd op de sportschool waar ik heen ga, die begeleider daar zegt ook gewoon direct tegen een persoon of die aanleg heeft of niet(wat niet altijd even goed is voor het aantal klanten:p)Maar volgens mij kun je met ecto erg gespierd worden alleen wel een stuk moeilijker kost langer en je moet natuurlijk een eetschema hebben, maar is zeker goed mogelijk!En misschien valt het groeien bij ecto´sminder op omdat je bij hun de spieren meestal al ziet ziten, je ziet er erg goed uit trouwens!Vooral armen!
Kloon van Wesking?

• Topic Starter Topic Starter
dont change a winning formula, zolang je lekker blijft gainen op je routine niet wisselen ook al ben je er maanden mee bezig.

maar zodra je ophoud met gainen, dan moet je tog ee nieuw schema beginnen voor de nodige prikkels voor je spieren, zodat ze groeien?!

Stop met 20 sets per spier te doen en ga 3x per week traine met een degelijk fullbody schema met 3-5 sets per oefening en 1 oefening per spier en train voor het avondeten uit school als dat kan. en dan inladen met eten na het trainen. en sochtends weer.
Als je om de dag traint en je bent een hardgainer zoals jij denkt heeft je testosteron een dag om weer op peil te komen, en dan ga je weer traine.

die gozer @je gym weet er zoiezo niks vanaf..nie naar luisteren en gebruik zijn praatjes als motivatie

cheers

Stop met 20 sets per spier te doen en ga 3x per week traine met een degelijk fullbody schema met 3-5 sets per oefening en 1 oefening per spier en train voor het avondeten uit school als dat kan. en dan inladen met eten na het trainen. en sochtends weer.
Als je om de dag traint en je bent een hardgainer zoals jij denkt heeft je testosteron een dag om weer op peil te komen, en dan ga je weer traine.

die gozer @je gym weet er zoiezo niks vanaf..nie naar luisteren en gebruik zijn praatjes als motivatie

cheers

de eerste set met 20 reps zijn als warming up. ik doe voor elke spier max. 4 sets.

ik ga mijn schema aan passen. ik gooi de nieuwe binnenkort online, zodat hij ff door de keuring kan ;)

Bedankt voor de informatie & tips!!!

ok, ik ben benieuwd!! succes ermee

maar wat is dan normaal voor een ecto om in een jaar te "kunnen" aankomen?

en is het mogelijk om met "gewone" voeding ook net zo snel aan te komen als met allerlei supplementen?

Ectomorph: Dit type lichaamsbouw is lang en slank met een lichte botstructuur. Het lichaam is kort in verhouding tot de armen en benen. De vingers, handen en tenen zijn vrij lang. Ectomorphen zullen meer moeite moeten doen om gewicht aan te komen en kunnen goede atleten te zijn in duursporten of atletiek.

ik zelf ben ook zo een genoemde >>> Ectomorph <<<

veel eten wat meer Khoolydraatjes... en een hogere vet percentage krijgen is niet erg desnoods krijg je een buikje ??

want die haal je er zo weer van af ;)

dus veel eten zoals andere ook al als advies gaven ...

en voeding supplement ??
Weight gainer eventueel werkt bij mij ook ..

maandag: benen

Dinsdag: Borst & Rug

Woensdag: rust

Donderdag: Biceps & Triceps

Vrijdag: Rust

Zaterdag: Schouders & buik & onderarmen

Zondag: Rust

--------------------------------------

Ik behoud de oefeningen die nu in mijn schema staan.

Laatst bewerkt:
goeie indeling!

Terug
Naar boven