XXL Nutrition

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

SSS alkmaar nog nooit van gehoord... Maar zal eens zien als het me bevald eind november. ;) Bedankt voor je tip!

Haha ik vatte het ook niet raar op hoor, ben wel wat gewend!
Dude.. ik ben nog zwaarder.. :rolleyes: Til je volgens mij zo op hahaha:o

haha jij niet maar override moest meteen weer de opmerking maken over mijn testosteron level.

overigens zou ik er niet van opkijken als je me optilt :D

misschien kan ze wel OH pressen met je :D

Hahaha ja hij weegt wel erg weinig :p

Jongens, mannen en dame.

ik zit te denken over de volgende training. ik zal het volgende week bekend maken.
Maar zit te denken aan 20 november, dit is een mogelijkhied maar heb die dag geen vervoer dus kom openbaar dus dat beteknd dat ik geen pakken kan meenemen en drankjes en kom uit de nachtdienst. voorkeur 2

mogelijkheid 2 27 november. weer geen vervoer dus geen drank en pakken,
dit is ook 2 weken voor de beginnerswedstrijd dus kunnen we nog knallen. voorkeur 3

mogelijkheid 3 hier gaat me eigen voorkeur naar uit 4 december heb vervoer endus pakken en drank is 1 week voor de beginnerswedstrijd en 2 weken voor kaastad, de gene die meedoen aan beginnerswedstrijd kunnen tot openingbeurt gaan en degen die aan kaasstad meedoen kunnen nog effe knallen. voorkeur 1

mijn echte voorkeur gaat uit naar 2 traingen dus 20 nov en 4 december, maar dat word mischien teveel van het goed omdat de de begiinerswedatrijd en kaastad eraan komt.
maar is natuurlijk wel leuk de laatste weken voor de wedstrijd flink met elkaar trainen, dus al wat reserve opbouwen voor oliebollen tijd.

Kunnen jullie mij mailen naar powerliftingtalent@hotmail.nl wat jullie voorkeuren zijn 2 traingen of 1 en welke datum dan zal ik alles in consideratie nemen, en dat mee nemen in mijn besluitvorming.

vr gr Pjotr

21 november doet Nick Riddering mee aan de bankdrukwedstrijd in Geldrop, dus 20 november kan hij niet trainen.
27 november is in mijn werkweek, en zou het wel eens onmogelijk kunnen zijn vrij te nemen.
Derhalve heeft Nick dan waarschijnlijk geen vervoer...
4 december zou geen probleem moeten zijn zo te zien. :thumb:

Voorkeur 1 / 4 december dus wat ons betreft.
(Ik spreek even voor Nick, maar denk dat hij het hier wel mee eens kan zijn)

Haha zo vaak mogelijk is wel mooi natuurlijk Pjotr.
Maar hoe zit dat dan met vervoer, er zal toch wel iemand zijn waarmee je mee kan rijden?

Haha zo vaak mogelijk is wel mooi natuurlijk Pjotr.
Maar hoe zit dat dan met vervoer, er zal toch wel iemand zijn waarmee je mee kan rijden?

ja wie weet zou het makkelijker maken.

tevens leuke avatar foto.

maariedereen gelieve mailen is voor mij wat overzichtelijker, maar het her opschrijven is ook leuk kunnen jullie onderling overleggen.

Mijn voorkeur is 2x trainen (hoe meer hoe beter:p) en de datum maakt niks uit. Ik kan nu nog niet zeggen of ik de auto heb helaas, als ik hem wel heb kunnen mensen meerijden die niet te ver van mijn route afwonen.

Ik zal het straks nog wel mailen voor de overzichtelijkheid aan jou Pjotr.

Ik kom ook met de auto, datums zijn voor mij allemaal geen probleem en er kunnen 3 a 4 mensen meerijden met mij. Waarschijnlijk rijd ik niet vanuit Alkmaar, maar vanuit Leerdam dus mensen die daar in de buurt wonen kunnen met mij mee..
Pjotr, ik weet niet uit welke regio je komt maar er zullen gerust wel een aantal zo sociaal wezen waarmee je kunt meerijden..:D

Ik stuur je zowieso nog even een e-mail!

ik moet sowieso met het OV komen waarschijnlijk.

datums zijn ook alle drie wel ok

Waar woon je Pjotr? We kunnen vast wel wat regelen met vervoer.

Groet Gijs

Ik moet ook met OV en kom uit Amsterdam, datum maakt voor mij niet uit moet toch vrij vragen van werk.

mijn voorkeur gaat ook naar 2 datums.
wel doe ik 21 ste mee aan de competitie BD1.
maar kan dan altijd ligt op techniek gaan werken met de squat of deadlift.
27ste kan ik niet omdat ik de 28ste meedoe aan de competitie PL1
4 december kan zoiezo wel zover ik weet.

Woont er iemand in de buurt van Pijnacker?
waar ik met mee zou kunnen rijden/ of die misschien mee zou kunnen rijden (als ik de auto mag)

Ik kom ook met de auto, datums zijn voor mij allemaal geen probleem en er kunnen 3 a 4 mensen meerijden met mij. Waarschijnlijk rijd ik niet vanuit Alkmaar, maar vanuit Leerdam dus mensen die daar in de buurt wonen kunnen met mij mee..
Pjotr, ik weet niet uit welke regio je komt maar er zullen gerust wel een aantal zo sociaal wezen waarmee je kunt meerijden..:D

Ik stuur je zowieso nog even een e-mail!

ik denk dat ik je wel even een pm stuur want leerdam dat ik echt naast de deur voor mij

Voor mij wordt het 27 november of 4 december. :)
Doorgegeven per mail. ;)

sorry dat het hier even stil is geweest.
dit is vanwege klote omstandigheden.
Antwoordejes op de mails komen ook deze dagen eraan. Excuses dat dat niet gebeurd is heb om dit moment geen internet thuis en heb niet gewerkt reden staat in mijn log

Ben nu bezig met ruimtes te reserveren.

dus deze week word bekend wanneer de volgende trainingen zijn.

gr Pjotr

Datums zijn bekend.

mailtjes komen eraan.

Het word zaterdag 20 nov van 13-14tot17-18uur.

en zaterdag 04 december van 10-14uur

zie jullie allemaal dan en ik heb al behoorlijk wat pakjes gecollecteerd daar stuur ik ook effe een mailtje van rond

tot de 20ste dan maar

gr Pjotr

Terug
Naar boven