- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt al voor alle mailtjes heb nog wel de gevens van alle bosches nodig in de nieuwe mailbox hint turboknaller, en van daniel ook die ken jij toch robin.
tevens huggy kan jij vragen of de jongens die jij vanuit wauter had meegomen of die ook nog effe kunnen mailen
als ik nu goed reken er waren er 18 afgelopen keer met 4 goede afmeldingen is 22 plus 5 nieuwe word de groep 26 man plus 1 vrouw 27 deelnemers
.Gaat dat allemaal wel passen in dat hok.
dan druipen de volgende training de zweetdruppels van het plafon ipv van de spiegel(wat de vorige keer wel het geval was).
Maar 1 ding weet ik dan wel, het word gezellig (y)

Het zal beslist heel "gezellig" worden in de zomermaanden
Om ver te komen, moet je bloed, zweet en tranen over hebben...huilen doen je bij het bandageren, en transpireren bij het trainen...dat zijn al 2 van de 3![]()

buiten banken is echt niet lekker. met banken pak je een vast punt boven je en daar focus je jezelf op. buiten beweegt alles.

waarom zullen mannen dat niet willen? ik vind het altijd erg leuk als ik vrouwen/jonge dames fanatiek zie trainen, is weer eens wat anders dan mannen in het krachthonk
Hoor wel van veel vrouwen/ jonge dames dat ze wat onzeker zijn omdat ze meestal als enige vrouw in het krachthonk trainen maar als ze eenmaal een tijdje trainen hebben ze door dat geen enkele man er moeite mee heeft.
Alleen af en toe zijn er wat jongens die vervelende opmerkingen maken, maar je hebt er altijd rotte appels tussen.
Tot november dan![]()
Ik ben niet onzeker hoor, is juist hardcore met de mannen meetrainen haha. 
Sanne, hoe meer meiden hoe meer vreugt lijkt mij, dat doet menig man goed en flinke lifts zullen er worden gezet door een flink test boost.
nvm ik weet al waarom het niet kan xD
Gaat goed komen.Yeah, tot november!Ik ben niet onzeker hoor, is juist hardcore met de mannen meetrainen haha.
Gaat goed komen.

Oké leuk, nou zie je dan.
Zal mijn shirt met ijsblok aantrekken dan herken je me
Zou leuk zijn als er nog een paar dames mee gaan trainen![]()
Yeah, tot november!Ik ben niet onzeker hoor, is juist hardcore met de mannen meetrainen haha.
![]()
Gaat goed komen.
de testosteron en het bloed beginnen te stromen hoor
wel de verkeerde kant op
maar ik vond het ook relaxter dat ik iemand herkende zoals bij mij het geval Eddine was.
Ik zie dat je in Alkmaar woont. Je kan eventueel met de meiden meetrainen bij SSS in Alkmaar. Sandra Wildeman, Judith Meerding en Brenda vd Meulen.
Groet, Wim
Ik zie dat je in Alkmaar woont. Je kan eventueel met de meiden meetrainen bij SSS in Alkmaar. Sandra Wildeman, Judith Meerding en Brenda vd Meulen.
Groet, Wim
Bedankt voor je tip!Haha, dat ook een beetje boelmaar ik vond het ook relaxter dat ik iemand herkende zoals bij mij het geval Eddine was.
Maar ik zal d'r niet lastig vallen hoor en gewoon net als iedereen aanmoedigen, geen onderscheid maken of je nou lichtgewicht bent (mijn gewichtklasse)of heavy bent.
Iedereen is gelijk.![]()
Til je volgens mij zo op hahaha