Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ook een mailtje gestuurd
wel heel erg simplistisch
lijkt net of ik niet echt interesse heb bedenk ik me net
moet ik hiermee nog iets doen ?

heb de vrijheid genomen het ook elders te posten. misschien dat het nog meer talenten op levert![]()

die was daar aan het trainen met Pardeep kailey en Sandra (haar ken ik zelf niet) Waarvoor beperken met max leeftijd?
Je kan toch ook een groep +23 jaar maken?

Ik denk omdat de powerliftingbond, net zoals bij alle andere sporten, talenten zoekt bij jonge adolescenten: zij zijn namelijk in staat om veel kennis te absorberen en zijn nog kneedbaar (dit laatste bedoel ik niet negatief).![]()
Dat laatste is afhankelijk van de bereidheid van de atleet. Wat wil je en wat heb je daar voor over. Als trainer/coach kijk ik naar die aspecten en dan is leeftijd geen issue.

Ik denk omdat de powerliftingbond, net zoals bij alle andere sporten, talenten zoekt bij jonge adolescenten: zij zijn namelijk in staat om veel kennis te absorberen en zijn nog kneedbaar (dit laatste bedoel ik niet negatief).
Toch zou ik wel met meer beleid jongens onder de 18 jaar - die nog niet volgroeid zijn in beide opzichten - trainen.![]()
.
). Die kans om een goede start te maken wil de NPB graag aan jongeren bieden...en ik vind dit een prima initiatief en ondersteun dat van ganser harte.
.Dat laatste is afhankelijk van de bereidheid van de atleet. Wat wil je en wat heb je daar voor over. Als trainer/coach kijk ik naar die aspecten en dan is leeftijd geen issue.
En in elke sport waar een serieus topsportbeleid wordt gevoerd speelt leeftijd dus wel degelijk een issue. Natuurlijk heb je om een bekend voorbeeld te nemen bij voetballen de veteranen...prima dat de oudjes ook nog meedoen en het wellicht vaak nog beter kunnen dan menig jongere. Maar er is - om het in voetbaltermen te houden - naast het "gewone" nationale elftal ook nog zoiets als een "Jong Oranje" (nationaal voetbalelftal van onder de 21 jaar) en zijn er "scouts" die op zoek naar talent door het land trekken...de "scout" van de NPB is Pjotr en hij is op zoek naar geschikte "spelers"...