MuscleMeat

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Was weer een top dagje, weer wat nieuwe mensen erbij alleen jammer dat sommige zich niet afmelden wanneer ze niet komen....

Was weer top! Leuk ook dat er een sterke vrouw bij was, zeker talent. Verder was Niels lekker de suits aan het inwerken en daar gaan heel veel kgs verplaatst worden als hij er wat aan gewend is.

Hey mannen en dame bedankt voor jullie inzet. was weer een leuke dag.
Voor mij was mooi te zien dat er bij bepaalde mensen al flink wat vooruitgang geboekt word en dat iedereen gebruik maakt van de tips. Ook mooi was te zien onze dame 5keer70 makkelijk te buigen. en dat ze 100 kg makkelijk trok.
En je ziet echt bij iedereen vooruitgang geboekt bij techniek super voor mij om zien.

Maarre voor de mensen die zich niet afgemeld hebben jullie bedankt he en als je ook geen interesse meer hebt dat kan effe goede vrienden maar laat het effe weten.

Al in al was het een leuke middag

gr Pjotr

Was inderdaad een zeer geslaagde middag, bedankt weer Pjotr!:D

Maar ik begrijp dus dat de leeftijdsgrenzen (14 t/m 21 jaar) wat versoepeld zijn?

Maarre voor de mensen die zich niet afgemeld hebben jullie bedankt he en als je ook geen interesse meer hebt dat kan effe goede vrienden maar laat het effe weten.

pff wat een reactie zeg. ik heb in alle drukte mij vergeten af te melden vanwege een zaterdag dienst die ik onverwachts moest draaien..

Dan nog heeft hij recht op die uitspraak....ALsj ij met een maat afspreekt in de plaatselijk kroeg en hij komt niet opdagen ivm werk of wat dan ook, dan zou je het fijn vinden dat hij je ook ff belt of smst!

haha lekkere spotter heb je bij die bench afwas!

sweet filmpjes fawaz!

die 3x240 van ironslave blijf ik echt mooi vinden

Laatst bewerkt:
bedankt voor het uploaden man!

Leuke filmpjes!

Waar blijf je nou mike xD :roflol:

Was een geslaagde training vond ik zelf :D

Pjotr en Gijs nogmaals bedankt!

****ing lelijke 1e rep van mij dl. De 2e was beter.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

En mijn repout had je toch gefilmd Fawaz?

Wow ziet er interessant uit/ klinkt interessant. Is gewoon iedereen welkom?

****ing lelijke 1e rep van mij dl. De 2e was beter.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

En mijn repout had je toch gefilmd Fawaz?

Ja moet alleen even een converter regelen want de bestand kan niet upgeladen worden.

Terug
Naar boven