AndroidHealthClinic

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Ja klopt. Mocht ik met de trein gaan ga ik rond een uur of 7 al weg... Eerst bus en dan bijna 2 uur met de trein. :p

hey wie van jullie gentleman kan onze dame ophalen.

hoop trouwens iedereen te zien bananen drankjes koeken en chocomel zijn al gehaald, wel een hels karwei met dit weer

tot zaterdag

Onze dame sanne is zelfs bereid metd e trein te komen kan iemand haar van het station arnhem ophalen.

Dat zou kunnen. Achter het station (niet bij de bussen dus) kan ik wel even oppikken. Ik pm mijn tel wel en dan 8:30 op station.

oh sorry dus 9:30 hihi

gijs komt nie graag te laat :p

voor mensen die met beginnerswedstrijd meedoen

word het zaterdag gewoon opbouwen tot een easy rep of zo? maximaal 1e beurt?

tot je 1e beurt zij pjotr volgens mij.

Thanks Gijs! Als de treinen normaal rijden ben ik er om 9:15. Tot zaterdag!

:cool:

Hey Pjotr, ik ga er morgen niet bij zijn. Ik kan de auto niet gebruiken en de bussen in ambacht gaan dermate laat op zaterdag dat ik 10 uur nooit ga redden.

Groeten,
Christophe

Als je dit toevallig nog leest dan ben ik een uurtje later. Randstad Rail reed niet en fietsen naar de station redde ik niet op tijd.
Excuses.

Greets Fawaz.

hey mensen iedereen die gekomen is en het gure weer heeft getrotseert bedankt.

Ik vond het weer een leuke dag en mensen leker deloaden deze week en dan volgende week zondag knallen.

Jij ook bedankt Pjotr, was weer gezellig!

Heb zin in volgende week zondag, we gaan zeker knallen.:D

Ik kom zondag ook wel ff kijken, altijd gezellig.

Geen probleem, het coachen van gemotiveerde mensen is niet lastig:D

Howus, er kan maar 1 kapitein op een schip zijn he....

Wie is er hier nou de coach, gij of ik.... Mot ik anders ff die rooie uit gestel er bij halen jonguh.....:D

Heey heey!
Wat een gedoe om naar huis te komen, was 19:15 thuis aangekomen wat een ramp!
Hoop dat het volgende weekend beter af gaat ;).

Vond het weer een gezellige dag, nu lekker weekje rustig aan doen (y).
Tot volgende week!

Hallo iedereen,

Ten eerste wil ik iedereen een goede jaarwisseling wensen.
Hoop dat iedereen volgend jaar zijn doelstellingen behaald, en dat het een mooi sportief en gezond jaar mag zijn.

Voor volgend jaar heb ik veel plannen, dus jullie zullen geprikkeld blijven.
Daarover meer bij de eerste training.

Helaas hierover ik had hem gepland op de 15de maar dan blijkt er een nieuw jaars receptie te zijn van de bond.
Met overleg met het bestuur dan maar proberen de centrale training op de 8ste te doen blijkt de ruimte al gerserveerd te zijn.
Op Zondag 9 Januari, is de ruimte wel vrij, dan maar de training op 9 januari op een zondag is niet mijn voorkeur.
Maar zou het welleuk vinden om met jullie het nieuwe jaar in te lijsten.
Ik ben vrij die dag dus we kunnen lang doorgaan.
Tijdstip van die training is nog niet bekend word aanstaande maandag bekend.
Daar kunnen we het dus ook hebben over de wedstrijd van 23 januari en welke wedstrijden nog meer mogelijk zijn dit jaar nationaal en internationaal.

Hoop dus toch zo veel mogelijk van jullie te zien op 9 Januari, defintieve mail komt maandag.
Begrijp dat het laat dag is. ben ik nogmaals geen fan van dus als je niet kan, kan ik het begrijpen.
Wacht de mail nog even af.

Sowieso volgend jaar word een knaljaar wedstrijden, trainingsweekend, internationale wedstrijden en nog meer voor jullie.

laten we Krachtsport weer groot maken.

Groeten Pjotr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven