XXL Nutrition

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Destrey moet werken dus helaas zijn we er niet aanwezig zijn!

Hallo iedereen,

het is hier een beetje stil geweest sorry voor dat ik ben zelf namelijk heel druk geweest maar heb nu weer wat meer tijd maar dat is geen excuus nogmaals sorry.

Ik zat te denken aan volgend weekend of de weekend erop, nog voorkeuren ik
zal dit weekend een mail erover uitsturen, geef je voorkeur aan dan ga ik vrijdag een ruimte reserveren

maakt voor mij niet zo veel uit denk ik. weekend van de 10e is denk ik wel mooi voor de mensen die mee doen aan open kaasstad, kunnen we naar begin beurten werken ofzo.

I dont mind. Heb wel weer zin om met zn allen te trainen!

Maakt mij niet veel uit welke van de 2, zal qua planning toch hetzelfde op het programma staan, alleen de gewichten anders :D

Maakt mij niet uit. Vind het wel klasse dat je nog een trainingssessie regelt Pjotr. ;)

beters en is je pak al binnen gaan we die eventjes aantrekken

ja squat en dl pak zijn binnen, alleen dl lukt nu even niet ivm open wond en zwelling op me schenen.

volgens mij zijn ze alleen van boven beetje groot, bij de heupen wel goed denk ik.

bank shirt komt denk morgen of overmorgen

ja squat en dl pak zijn binnen, alleen dl lukt nu even niet ivm open wond en zwelling op me schenen.

volgens mij zijn ze alleen van boven beetje groot, bij de heupen wel goed denk ik.

bank shirt komt denk morgen of overmorgen

beters dat word 700+ op de 17de

10 april zou voor mij heel fijn zijn.

Volgende week word hem voor mij niet, de week er op zou opzich wel kunnen maar weet nog niet zeker of ik er bij ben.

Ik train toch gewoon bij Spartacus.. :)

thanks voor je reactie hoe gaat het trainen

ja gaat wel goed! squat zit goede progressie in, volgende week 3x3x110 dus da zit wel goed. rest gaat ook zun gangetje. alleen nog ff voor elkaar krijgen dak de 17e in strakke shirt kan..

Voor mij ligt de nadruk even op Strongman Pjotr. De 10e heb ik kwalificatie wedstrijd.

Voor mij ligt de nadruk even op Strongman Pjotr. De 10e heb ik kwalificatie wedstrijd.

ja dat snap ik hoop dat je goed tilt ach wat zeg ik hoop ik weet dat je goed tilt. Ik wil komen kijken op sterkste man van nederland wanneer je in de finale staat. alle junioren moeten dan verplicht mee.

Terug
Naar boven