AndroidHealthClinic

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Ben er niet bij, events gaan even voor. Veel succes allemaal.

ga dan niet afvallen het is in de avond je hebt kleren aan op de wedstrijd weeg je 118. In de laatset week gaat er altijd een kilo aan spanning eraf.

enne Fawaz leuk dat je er weer bij bent.

tot zaterdag

haha nee joh het was heel laag tempo, gewoon rustig uitfietsen

Ik ben toch maar niet aanwezig... Trainen ga ik niet doen tot aanstaande dinsdag dus dan rijd ik eigenlijk voor niets naar Arnhem.

Niels en Ziyed veel succes in Engeland!

Ik meld me bij deze af, heb een polsblessure dus kan geen zak doen.

Veel plezier jongens en Niels en Ziyed succes in England!

IK had een vraagje, weet eerlijk niet zo waar ik die het beste kan plaatsen, dan maar hier :D

Zit er na de afgelopen training in papendal serieus over na te denken om wedstrijden te gaan powerliften, maar de eerste beginnerswedstrijd is momenteel pas op 19 mei, kan ik als ik me inschrijf voor de bond (NPB) mij gewoon inschrijven voor alle (junior) wedstrijden? (Bv. Nk powerliften Junioren?)

Moet ik dan ook lid worden van een team? of kan ik ook gewoon als 'losse lifter' meedoen? Voor mij is er namelijk geen powerlift vereniging in de buurt... (Lelystad, maar ik woon in Almere)

Wil tevens het eerste jaar gewoon RAW blijven liften om wat ervaring op te doen :)

Alvast bedankt :D

September is beginnerswedstrijd als ik het goed heb.

Gewoon meedoen als algemeen lid, geen enkel probleem. Je kan je aanmelden via de NPB site.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*Pokerface*

Wel handig dat ze 2 kalenders door elkaar hebben lopen :S

Maar bedankt :D

Hier kan ik gewoon ''binnenlopen'' of moet ik me ergens inschrijven?

Lees nou nog eens man, en dan de onderste regel vooral.

Sorry, my bad :o

Maar dat was ook onderdeel van mn eerste vraag, MOET ik inschrijven bij een vereniging of kan ik ook gewoon als ''losse lifter'' meedoen aan wedstrijden?

Lees het dan nog maar een keer, en dan vooral het tweede gedeelte van die onderste zin...

Lees het dan nog maar een keer, en dan vooral het tweede gedeelte van die onderste zin...

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zal mijn vraag wat duidelijker stellen :o

Als ik wedstrijdlid (word/ben) van de NPB moet ik dan onderdeel zijn van een vereniging, of kan ik gewoon als losse op-zichzelf-staande lifter meedoen aan bijvoorbeeld de open/nk/beginner wedstrijden? (dus niet de competitie wedstrijden)

Jep. Doe ik vooralsnog ook. Als algemeen lid dus, wat ik al eerder zei.

no problemo

Aha, dus de beginnerswedstrijd is geschrapt of begrijp ik dat verkeerd?

zover ik weet is de beginnerswedstrijd van september niet geschrapt ben tevens bezig om de volgende zomertraining in te plannen houd jullie op de hoogte deze week komt de uitnodiging.

Terug
Naar boven