Fitness Seller

Kanker

Heeeeel veel sterkte nogmaals...

heel veel sterkte...

Sterkte, ik hoop dat je de kanker overwint en dat trainen dat komt nog wel, eerst die kankercellen vermorzelen.

Heel veel beterschap toegewenst!

Sterkte..

onwijs veel sterkte

sterkte jongen in deze moeilijken tijd

Sterkte Bro, dat je maar gauw weer de ouwe mag zijn.
Hou je taai !

sterkte br0!

Sterkte!

Wat een verhaal man :eek: Ik wens je onwijs veel sterkte en succes de komende periode :thumbs: . Hier ga je uitkomen kerel, want je mag je niet laten kapotmaken door die kloteziekte. Hoe zijn ze er eigenlijk achtergekomen dat je het had? Voelde je iets?

jezus dit zijn geen leuke berichten, hierdoor kijk je toch weer anders tegen het leven aan omdat je over sommige dingen totaal geen controle hebt, heel veel sterkte en kracht toegwenst voor de komende maanden.

Moet ontzettend hard aankomen, zeker voor controlefreaks als bb'ers. Maar probeer de moed zeker niet op te geven! Je ziet hoeveel support je krijgt van zelfs mensen die je niet persoonlijk kennen... Hou je taai gast, je komt er vast doorheen!!

Aan de slag dan maar weer...Ik hoop dat je wat support kunt krijgen van mensen in dezelfde fase, of die er doorheen zijnn gekomen. Laatste wat je moet doen is je hoofd laten zakken; er is dikwijls vast komen te staan dat standvastige mensen meer kans op genezing hebben; hou jezelf ondanks alles keihard positief!

Succes en hou ons op de hoogte!! :thumbs:

Ik sluit me helemaal aan bij Hert hier, Sideshow kerel, héél veel sterkte en op naar de grootste overwinning die je ooit gaat behalen! :) :thumb:

:eek: godver man.....

sterkte bro, and try to keep positive! (het is idd zo dat mensen die positief in hun schoenen blijven staan een snellere en betere genezing vertonen!)
ik sluit me aan bij DBC, veel succes met de overwinning!

Jezus!!! Sterkte kerel!!! Vecht je er doorheen!!!

Ik sluit me ook aan in het rijtje Hert volgers, ik zat al te wachten tot iemand het op zo'n manier verwoorde. Sideshow bro, we gaan niet roepen dat je maar snel weer mag trainen want daar ligt vast je behoefte niet. We hópen voor jou dat je snel weer traint, want dat zou een spoedig herstel betekenen.

Dat je maar een 2e Lance Armstrong mag worden. :thumbup:

Terug
Naar boven