XXL Nutrition

Kanker

Veel sterkte en vooral niet opgeven!!!

Sterkte en je slaat je er wel doorheen met zo'n bende achter je!!

• Topic Starter Topic Starter
hehe tnx, all, het doet me wel wat :')

Sterkte kerel!
Laat je niet kisten hé.
Ik hoop dat je die kloteziekte de baas word.

Mijn vrouw heeft ook kanker gehad is is nu inmiddels al weer 8 jaar kankervrij. Houd dat dus voor ogen!

We weten dus een beetje wat je doormaakt en wensen je heel veel sterkte en met name doorzettingsvermogen en positiviteit !

Sterkte kerel, ik hoop dat je zo snel mogelijk hersteld. Het is niet makkelijk maar blijf positief en laat je niet kisten.

sterkte man!

Sideshow je instelling komt positief over, dat is alvast de helft van de strijd gewonnen. Het zal zwaar zijn, maar je gaat jezelf er doorheen slaan.

hou je taaj kerel

klote man...sterkte!hopelijk is het goed te behandelen

eerste keer ooit dat ik een topic van 22 pages in een ruk uitlees...
bro, ik wens je héél veel succes met je gevecht!
met die instelling zul je winnen ook!

Ken iemand die kanker heeft in een erg ver stadium (uitzaaingen zitten overal), voor die persoon is er geen hoop en nog is deze erg positief ingesteld.

Het belangrijkste is om ten allertijde er boven te blijven staan, ongeacht hoe erg je eigen gedachtegang aan je kan knagen in zon situatie.

Ik ben geen verder geen dokter dus weet niet wat je perspectieven zijn, maar ik denk dat de geneeskunde je veel te bieden heeft...

Ik wens je net als de rest veel sterkte en beterschap.
Hou ons op de hoogte en hoop dat je er snel bovenop bent!

Laatst bewerkt:
Erg om te horen. Veel sterkte.

Sterkte jongen, houdt je hoofd boven water he.

Enorm respect voor jou hoe jij er tegenover staat! En ik wens je de komende periode alle sterkte toe die je maar kan wensen.

Allereerst.. heel veel sterkte!
Een buurman van mij had Hodgkin (lymfeklierkanker) en had ook chemokuren gehad.
Misschien een hart onder de riem voor jou.. hij zat in een ver stadium en heeft tot 2 keer toe een behandeling moeten ondergaan, maar hij is er nog steeds!
Jongen, je gaat een zware tijd tegemoet, maar hou die positieve instelling! Er zijn nog genoeg mooie dingen in het leven om de strijd met je ziekte aan te gaan en.. te winnen!

Dus nogmaals... heel veel sterkte!!
Léon

Terug
Naar boven