MuscleMeat

Kanker

Heel veel sterkte toegewenst!!

veel beterschap Bro!!!We hopen dat je heeeel snel trug bent en ik hoop dat ik je nie misschien met de BBQ kan zien! ;) alles komt goed!

Positief proberen te blijven broeder, maar dat gaat je denk ik wel lukken. Eerst goed genezen, trainen komt vanzelf wel weer een keer..

Sterkte..

Heel veel sterkte bro!!

Jezus man, ik hoopte dat je al aan de beterende hand was aangezien ik niet veel meer hoorde hierover. Wat een tegenvaller. Heel veel sterkte, het komt vast goed.

Ik ken veel mensen die chemo ondergaan hebben, en geen enkel heeft de strijf verloren. Vecht ervoor, blijf doorzetten, en weet dat iedereen hier je steunt. Als je je slecht voelt, denk dan aan de goede momenten, de progressie van je training, ... maar laat de moed niet zakken! Blijven doorbijten!

heb het al gezegd; maar wil nog een keer een hart onder je riem steken. heel veel sterkte kerel, en blijf het geloof er in houden.

Heel veel sterkte, hou ons als je er tijd voor hebt op de hoogte. Voor trainen is nog genoeg tijd, deze strijd is belangrijker.

heb bewondering voor de positieve instelling die je nog lijkt te hebben.. vooral die niet verliezen! sterkte

verdorie kerel :(

Heel, heel erg veel sterkte !!!!!

Mozes dude! Dat is nog eens slecht nieuws! Ik zou zeggen, sla het boek van Lance Armstrong er op na. Erg goed en motiverend. Die is er ook sterker uitgekomen, ook na uitzaaiingen. Sterkte de komende tijd!

idd dat boek van Lance is inspirerend. Hij heeft er nu 2 geloof ik.
Maareh, Sideshow, als je interesse hebt mag je dat eerste boekje wel van me hebben. Pm maar ff als je 't wat lijkt.

• Topic Starter Topic Starter
hehe, tnx, maar ik heb het eerste boek al kado gekregen van iemand, in februari na mn eerste operatie :) in feite heb ik het nog niet echt gelezen, gewoon hier en daar een beetje ... persoonlijk vind ik het niet zo leuk om te lezen over iemands anders miserie, maar ik begrijp jullie goeie bedoelingen wel :D

wel ik vind het geen boekje waar de zieligheid vanaf druipt eerlijk gezegd, maar zie wat je bedoelt.

SideShow zei:
Even een update.
In het ziekenhuis weten ze mij te vertellen dat ik nu uitzaaiingen heb. (2 tumoren naast de nieren nu)
Ik moet nu 3 maand redelijk zware chemotherapie hebben.
zie deze thread voor t eerst:cool:

sterkte bro, dit is zwaar crap, hoop dat t ooit nog eens helemaal goed mag komen, want dit zuigt:(

Nogmaals heel veel sterkte bro!!! Jij bent sterker !!!

Nogmaals sterkte kerel!

:( Damn, ik hoop ècht voor je dat het allemaal goedkomt.

'tzet me wèl aan het denken aangezien ik ook flink wat eiwitten er doorheenjaag deze dagen. :s

• Topic Starter Topic Starter
het heeft niks te maken met de eiwitten hoor

Ik ben begonnen met whey in july 2004
ben geopereerd van kanker in januari 2005
dokter zei dat de tumor al een jaar in ontwikkeling was
nu heb ik weer kanker maar dat is een uitzaaiing van de vorige tumor
mijn gynaecomastie is een gevolg van de uitzaaiingen omdat tumoren hormonen afgeven
:(

Terug
Naar boven