AndroidHealthClinic

Kees G getting ripped

Bezoekers in dit topic

Kees G

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2009
Berichten
630
Waardering
41
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
jaja hierbij maak ik alvast een log aan meer informatie voeg ik later toe
ben nu al 2 weken aan het cutten op 3100 kcal en zonder cardio en hij gaat voorlopig goed want ik ben al 1kg kwijt.
ik train nu 3 keer per week, maar wil dit verhogen naar 4 a 5 keer per week.

alvast een foto :
het verschil is 2 jaar laatste foto is 18-02-2010

Stats :
1,86m
92 kg
bf : onbekend

Doel :
1,86m
92kg
Bf : onder de 10%

verder stats als bp squat en deadlift zijn niet belangrijk vraag er dan ook niet naar.

Voedingsschema :
9.00
- 30 gram whey
- 2 crackers

11.00
- 70 gram brinta
- 500 ml melk

14.00
- 500 ml karnemelk
- 2 broodjes
- 150 gram groente


16.00
- 2 broodjes
- 4 eieren
- 500 gram kwark

19.00
aardappels
groente
vlees

22.00
50 gram muesli
500 ml yoghurt

24.00
500 gram kwark
4 gram visolie

dit zijn ongeveer 3100 kcal
300 gram eiwit
310 gram koolhydraten
64 gram vet

2008 - 2010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou toch nog het een en ander veranderen aan je voeding. Zoals je ontbijt dat is echt 3x niks
 
Zou toch nog het een en ander veranderen aan je voeding. Zoals je ontbijt dat is echt 3x niks

weet het maar 9 van de 10 keer doe ik maaltijd 1 en 2 tegelijk als ontbijt
 
weet het maar 9 van de 10 keer doe ik maaltijd 1 en 2 tegelijk als ontbijt

Dan heb je daarna best een groot gat naar je maaltijd van 14.00

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Trouwens eet je meer kcal:

340 gram eiwit = 1360 kcal
310 gram koolhydraten = 1240 kcal
100 gram vet = 900 kcal

Samen 3500 kcal
 
Dan heb je daarna best een groot gat naar je maaltijd van 14.00

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Trouwens eet je meer kcal:

340 gram eiwit = 1360 kcal
310 gram koolhydraten = 1240 kcal
100 gram vet = 900 kcal

Samen 3500 kcal

3 uurtje vind ik wel meevallen.

shit klopt iets niet aan die kcal zie ik
even verbeteren het is :
300 gram eiwit
310 gram koolhydraten
64 gram vet
 
3 uur valt idd mee, maar je eerste maaltijd pas om 11u pakken is te laat. Dan zit er een te groot gat tussen je laatste maaltijd van je vorige dag en je eerste maaltijd van de dag erop
 
3 uur valt idd mee, maar je eerste maaltijd pas om 11u pakken is te laat. Dan zit er een te groot gat tussen je laatste maaltijd van je vorige dag en je eerste maaltijd van de dag erop

onzin.

maak geen reet uit. Meal frequentie is zo ie zo overrated.
 
onzin.

maak geen reet uit. Meal frequentie is zo ie zo overrated.

Fack die studies man. Elke fatsoenlijke bodybuilder eet 6/8 maaltijden per dag om de 2/3 uur. Noem ff ene op die dat niet zo doet? (met goed fysiek!) Het gaat zich hoe 't lichaam reageert, en niet wat zo'n studie zegt.
 
Succes man, je zal er wel goed bij staan als je rond de 10% staat.
 
Succes man!
 
Succes , ik zou chest en traps nog wat aanpakken ;-)
 
Fack die studies man. Elke fatsoenlijke bodybuilder eet 6/8 maaltijden per dag om de 2/3 uur. Noem ff ene op die dat niet zo doet? (met goed fysiek!) Het gaat zich hoe 't lichaam reageert, en niet wat zo'n studie zegt.


En wat als hij pas 11 uur wakker is? en slaapt om bijv 3 uur (mby werkt hij avonddiensten??)

Dan maakt het toch geen **** uit hoelaat er volgens het 'boekje' gegeten moet worden? Als je maar net naar het wakker worden een maaltijd binnen werkt.

Idd, moet wel vele malen groter zijn dan dat TS nu doet.
 
En wat als hij pas 11 uur wakker is? en slaapt om bijv 3 uur (mby werkt hij avonddiensten??)

Dan maakt het toch geen **** uit hoelaat er volgens het 'boekje' gegeten moet worden? Als je maar net naar het wakker worden een maaltijd binnen werkt.

Idd, moet wel vele malen groter zijn dan dat TS nu doet.

Dan MOET het, dan is er helaas geen andere mogelijk aangezien werk voor gaat. Maar nu hoeft 't niet zo te zijn, dus kan die ook eerder eten
 
Fack die studies man. Elke fatsoenlijke bodybuilder eet 6/8 maaltijden per dag om de 2/3 uur. Noem ff ene op die dat niet zo doet? (met goed fysiek!) Het gaat zich hoe 't lichaam reageert, en niet wat zo'n studie zegt.

Prehistorie is jou voorbij...
Je pakt zeker ook trainingsschema van een pro?
 
Back
Naar boven