Fitness Seller

keiharde hardrock zonder al dat geschreeuw

The Misfits met Glenn Danzig als zanger. Punkmuziek met een blues zanger. :bow: Zijn zang lijkt vrij veel op Jim Morrison (waarschijnlijk geen toeval aangezien mr. danzig een doors fan is).

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik luister graag emo muziek TOTDAT de hysterische idioot van een zanger in de mic brult dat zijn mascara is doorgelopen o.i.d. :mad:

En wat is "emo" dan, Lauw? :D

Yeah de ouwe Pungent Stench :thumb:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D Shrunken mummified b*ch!

Dat ene nummer is ook zo masterlijk, splatterday night fever super lompe shit!

Lauw de misfits roeleren inderdaad, hoewel veel puriteinen me hier misschien wel voor kunnen schieten maar ik vind de latere Michaele Graves zelfs nog een betere zanger dan Glen Danzig. Van nummers als Saturday night, Digging up her bones, descending angel krijg ik nog elke keer kippenvel.

Maareh, je moet maar leren om van schreeuwen en brullen te houden~!!!!
Luister dit dan: YouTube - In Flames - In Search For I
en luister nog wat meer nummertjes van In Flames... :hedbang:

en zo zijn er nog wel meer bands die zeker wel lekker zijn, ondanks het gebrul. ;)

In Flames :bow: . Binnenkort treden ze op met Slayer tijdens de Unholy Alliance Tour Chapter II :hedbang: . Arch Enemy doet het ook goed, duurde effe voordat ik zag dat de zanger in feite een vrouw is :D .

Probeer anders eens 'The Liquid Tension Experiment' Met oa Leden van Dream Theater die flink los gaan. Volledig instrumentaal, veel snelle gitaren en keyboards...

Linkje

Je zal zeker dit een goed liedje vinden :
Bleeding Trough met het liedje savior, saint, salvation (tidi88@gmail.com ik kan het doorsturen als je wilt)

Dat is matige tot redelijk goede rockmuziek met een mannelijke zanger met alleen maar zwarte kleren en veel zwarte make-up op. En die gilt dan met overslaande stem in de microfoon hoe gemeen de hele wereld wel niet is.

Aanhangers zijn te herkennen aan te korte en strakke donker blauwe denim broeken, half cap all-stars en zwart geverfd haar. Teksten varieren van een opgelopen trauma door een pukkel op zijn kont tot aan een vergelijking trekken tussen het overlijden van zijn goudvis en een soort hedendaagse door een firestorm ingeluide apocalypse. Kortom k*t-muziek IMHO.

Aanhangers zijn te herkennen aan te korte en strakke donker blauwe denim broeken, half cap all-stars en zwart geverfd haar. Teksten varieren van een opgelopen trauma door een pukkel op zijn kont tot aan een vergelijking trekken tussen het overlijden van zijn goudvis en een soort hedendaagse door een firestorm ingeluide apocalypse. Kortom k*t-muziek IMHO.

Vergeet niet de zwarte hippe bril.

Probeer anders eens 'The Liquid Tension Experiment' Met oa Leden van Dream Theater die flink los gaan. Volledig instrumentaal, veel snelle gitaren en keyboards...

Linkje

Ik denk dat mensen die progressive metal niet kennen dat helemaal niks gaan vinden.

Wel een goed project :D

whatabout:

alient ant farm
perfect circle
ayreon
rush, (hhmm..wel een irritant stemmetje)
toch dreamtheater

tja..ik zoek nog ff verder naar KEIhard

Terug
Naar boven