XXL Nutrition

Keranos's Log

• Topic Starter Topic Starter
Lol. Volgende keer zien we:

zoveel x zoveel kg @ zoveel cm :D

Haha, nee, ik dacht altijd dat ik fullsquat deed, maakte ik video, wat bleek: ging ik niet eens voorbij parallel... Toen ff wat techniek verbeterd, en nu squat ik wel full (weer video gemaakt). Vandaar die PR :thumbs:

en nu weer ff wat gewichten op je squat gooien, je BP nu zelfs meer :p

maarja zonder goede techniek kom je er idd niet nee ;)

jou deadlift begint er ook al aardig op te lijken.

Blijf lekker trainen, en groeien ;)

Ik doe mn best ;)

Ja, vind ik ook :thumbs:

Ik weet niet zeker of ik de komende dag(en) ga trainen na wat er net gebeurt is, wat er gebeurt is vertel ik (nog) niet... :(

What's up kerel?
Is het iets genants ofzo?

Blauwe ballen?

niet depri gaan doen hè, weet niet wat er is gebeurt, als je moeder dood is begrijp ik dat je even nergens zin in hebt maar als je vader geen ps3 voor je wilt betalen moet je niet zeiken

nooit stoppen met trainen

Ligt er aan hoe laat ik vanavond terug ben of ik nog ga trainen, we zien wel...

Sterkte, met wat dan ook

Vanavond gewoon trainen! :D

Gecondoleerd, is Willem Rijkens je opa?

Jah man... :(

Was je op ziekenbezoek vorige week?

Nee, hij was toen nog "goed", Ik had +- 20 uur voor zn dood nog met hem gebeld. Alles klonk fantastisch, we hadden afgesproken om samen nog wat te doen. Niet dus...

Wat was de doodsoorzaak?

Hij was ongeneesbaar ziek aan longkanker, hij was er eerst van genezen, maar het was weer terug en hij was te zwak om te opereren en zn hart te zwak om hem te verdoven voor operatie. Hij had nog een half jaar te leven. Maar door het benauwde weer van de laatste tijd is zn hart er mee opgehouden. Nja het is wel beter zo, want als hij door zn longkanker helemaal dunner werd enzo en op sterftebed zou komen is ook niet leuk. 82 is een mooie leeftijd, niet iedereen haalt dat. :)

Terug
Naar boven