MuscleMeat

Keranos's Log

Netjes, mooie training

Mooie PRs Keranos. En die chins (even afgezien van die ellelange discussie over wat dat precies zijn), gewoon blijven oefenen, dat is iets wat je uiteindelijk moet kunnen net als opdrukken etc. Ook al maak je ze niet af, gewoon een paar maken, steeds hoger komen en herhalingen maken. Iemand kan je ook helpen als je je benen over elkaar heen kruist en de ander met zijn/haar handen ondersteunt. Succes!

En wat is de reden dat je dan 3 sets doet?

• Topic Starter Topic Starter
Dat komt omdat ik de vorige training 1x5x45 had en 3x47.5, deze training 3x5x45 zodat de volgende keer met BP minimaal 1 setje van 5x47.5 kan doen. Langzaam opbouwen! :D

Inderdaad je moet niet altijd in gewichten denken, als je ziet dat je volume omhoog gaat, mag je er zeker van zijn dat je ook sterker wordt :thumbs:

Omdat ik met Squats al een tijdje vast zit ga ik daarmee opnieuw beginnen vanaf 50Kg en het precies hetzelfde aanpakken als met de Bench Press, 2,5Kg per training, misschien post ik vanavond nog een filmpje van mn Squattechniek :D

Dinsdag 22 Juli 2008:

Vandaag alleen maar gesquat, allemaal voor techniekverbetering, ik heb misschien wel 20 setjes gedaan, daarna wou ik doorgaan maar de tank was leeg... :(

Volgende keer beter...

Ach ja, techniek is belangrijk :)

Met weke gewichten deed je dat dat ongeveer?

setjes van 5x50Kg :)

dat zijn geen sissyweights! Geen wonder dat je moe bent...

Gaat lekker kereltje:D Het is te merken dat je al veel geleerd hebt en het doet me vooral deugd dat je het squatten serieus neemt en flink aan het oefenen bent geslagen. Lukt het al een beetje om diepte te maken met iets minder gewicht? Dat is nu echt even belangrijker dan de kilo's op de baar;)

haha jah, mn bench en deadlift gaat als een trein, maar mn squat niet, die vind ik slecht en die moet dus veel beter! :)

Minder kunnen squatten dan benchen is gewoon gay. Als je eerst die techniek maar goed krijgt, gaat jouw squat straks ook als een raket. En daarmee je bodyweight en de rest van lifts ook:D

edit: ik lees net je pm:roflol:

Laatst bewerkt:
mooi, dat gaat wel lukken! :D

Voor de mensen die mn trainingen hebben gemist: Ik ben zondag weer thuis.

Terug
Naar boven