Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ik zal em na mn training posten, is goed gelukt, 3e setje 5x70Kg SQ heb ik gefilmt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de rest goeie training, overal oude PR gehaald dacht ik, behalve SQ en DL dan. Het filmpje ging goed, alleen was rep 3 wat minder. Kan gebeuren 
Leuk filmke
Rug heeft wel een beetje moeite blijkbaar ? (voor benen lijkt het makkelijk)

Waarom heb je trouwens een riem om? Met squat maak je je onderrug alleen maar sterker. Pak dan minder gewicht en laat je onderrug wennen.

Om zijn rug te beschermen. Als ik hoger dan 100kg ga doe ik ook een riem rond.
Btw, zet metal op en je sqaut 10kg meer.![]()

Maandag 8 September 2008:
Squat:
5x50Kg
5x50Kg
5x70Kg
5x70Kg
5x70Kg
Deadlift:
5x60Kg
5x80Kg
5x90Kg
5x90Kg
Barbell Shrugs:
10x60Kg
10x60kg
10x60kg
Dumbbell Rows:
5x25Kg
5x25Kg
5x25Kg
Barbell Curls:
5x27.5Kg
5x27.5Kg
5x27.5Kg
Chins:
2xBw
1xBw
1xBw
3x5x70Kg Squat 3e setje:
http://www.youtube.com/watch?v=tnh7JIOFxb0
Ging goed, weer geen spotter helaas, mn pa was ergens heen ofzoVoor de rest goeie training, overal oude PR gehaald dacht ik, behalve SQ en DL dan. Het filmpje ging goed, alleen was rep 3 wat minder. Kan gebeuren
![]()

ik squat gewoon altijd met radio aan, maar ik zal dan wellis gaan testen met metal als ik nieuwe gewichten heb
lekkere training trouwens![]()

leuk filmpje , ze waren idd diep zat , probeer wel je rug recht te houden , voor de rest netjes hoor![]()

Ik kan me vergissen, maar volgens mij zie ik je enkele reps vanuit je tenen duwen ipv je hielen.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zie ik je enkele reps vanuit je tenen duwen ipv je hielen.

Normaal heb ik wat andere muziek