AndroidHealthClinic

Keranos's Log

• Topic Starter Topic Starter
Zondag 14 September 2008:

Squat:
5x50Kg
5x70Kg
5x70Kg
5x70Kg

Bench Press:
5x40Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x50Kg
4x55Kg PR

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=VKOVDvRjF_A

Military Press:
5x30Kg
5x35Kg
5x40Kg
5x40Kg

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=v0nZULjhjSs&

(Bench) Dips:
15xBw
15xBw
15xBw

Ging nog vrij goed ondanks mn knie (in de grond getrapt met voetbal :roflol: )
Let niet op de riem bij MP, was hem vergeten af te doen haha :roflol:

ik weet neit zeker of ik het goed zie. maar als je omhoog duwt gaat je kin segt maar naar je borst.. als je naar boven (voren ) blijft kijken hoef je neit te veel zorgen maken dat je gewichten heen en weer gaan. ondanks zeker goede training. je zit ongeveer op mij nivo :)

ik weet neit zeker of ik het goed zie. maar als je omhoog duwt gaat je kin segt maar naar je borst.. als je naar boven (voren ) blijft kijken hoef je neit te veel zorgen maken dat je gewichten heen en weer gaan. ondanks zeker goede training. je zit ongeveer op mij nivo :)

Thx, en hoe oud ben je? :D

met de bench mag je je rug een beetje hol maken en je schouderbladen naar elkaar toe trekken voordat je begint. bij de press moet je je hoofd gelijk naar voren doen als de stang op ooghoogte is, en je buikspieren iets meer aanspannen dan is je rug minder hol.

met de bench mag je je rug een beetje hol maken en je schouderbladen naar elkaar toe trekken voordat je begint. bij de press moet je je hoofd gelijk naar voren doen als de stang op ooghoogte is, en je buikspieren iets meer aanspannen dan is je rug minder hol.

Oke, "de puntjes op de i zetten" zeg maar :D

ja, op het hoogste punt moet de bar boven de achterkant van je hoofd zitten.

Oke, let ik voortaan op :)

haha lekkere filmpjes keep it up!

Lekkere training maar doe die agu handschoentjes uit man een echte kerel heeft eelt op zijn klauwen!

als je de juiste grip hanteert krijg je bijna geen eelt.

Volgens mij moet je met die MP een beetje op je onderrug letten;) Trouwens, scheld nooit meer mensen voor ecto uit aangezien je het zelf ook bent...

Waar leg je de stang neer met je BP? Het lijkt alsof je hem wat laag neerlegt. Probeer je lichaamsspanning aan te houden, bij het omhoog gaan maar ook bij het zakken. Je ligt er een beetje slapjes bij. Voeten op de grond, hele lichaam aanspannen, benen, billen, buik, alles.

Idd, maak ff een pic, dan kunnen we vergelijken

Idd, maak ff een pic, dan kunnen we vergelijken

Dan doen we een most muscular oke? (@ keranos) Of heb je een andere voorkeur voor een pose? We nemen de pics warm en hard aangespannen (voordat er weer gezegd word: "Ja ik spande mijn spieren niet goed aan en was nog niet helemaal warm:rolleyes:"

Waar leg je de stang neer met je BP? Het lijkt alsof je hem wat laag neerlegt. Probeer je lichaamsspanning aan te houden, bij het omhoog gaan maar ook bij het zakken. Je ligt er een beetje slapjes bij. Voeten op de grond, hele lichaam aanspannen, benen, billen, buik, alles.

Hier sluit ik me bij aan, lijkt alsof je het zo verkrampt uitvoert. En je rug etc. erbij gebruikt. Gewoon rustig liggen met je rug plat op het bankje en geconcentreerd de oefening uitvoeren.

netjes die mil-press - filmpje niet bekeken

Dan doen we een most muscular oke? (@ keranos) Of heb je een andere voorkeur voor een pose? We nemen de pics warm en hard aangespannen (voordat er weer gezegd word: "Ja ik spande mijn spieren niet goed aan en was nog niet helemaal warm:rolleyes:"

Ik ben niet van plan om mezelf te vergelijken met iemand zoals jou haha, ik train voor mezelf niet voor jou.

Terug
Naar boven