AndroidHealthClinic

Keranos's Log

Waarom zeg je dan dat je breder dan hem bent?????:D:D:D

Bij die MP gebruik je je benen wat volgens mij niet zo hoort bij een MP...

Ik ben niet van plan om mezelf te vergelijken met iemand zoals jou haha, ik train voor mezelf niet voor jou.

:roflol: Wat ben je ook dom. "Ik ga mezelf niet met jou vergelijken" En wat zegt ie: "Ik ben in ieder geval niet zo dun als jou:haha: hoe dom kan je zijn man. Idioot.

:roflol:

waar zijn je fotos voetballer keranos :P

• Topic Starter Topic Starter
Lult hij er weer om heen hoor. Je bent echt sad weet je dat? Als je zegt dat je breder bent dan mij maak dan een foto;) Dan kunnen we vergelijken. En hou anders gewoon je bek!:D

Haha, die jeugd van tegenwoordig is te snel op zn teentjes getrapt, trek je broek eens omhoog mong**l :roflol:

hey die 2 kleintjes daar; hou is je kop tegen elkaar en ga gewoon trainen man, en niet zo kinderachtig doe met ik ben breder dan jij etc etc ;)

het begint anders op mijn verpeste log te lijken en dat is niet best:o

• Topic Starter Topic Starter
hey die 2 kleintjes daar; hou is je kop tegen elkaar en ga gewoon trainen man, en niet zo kinderachtig doe met ik ben breder dan jij etc etc ;)

het begint anders op mijn verpeste log te lijken en dat is niet best:o

Jij bent ook niet supergroot hoor ;) :D

toevallig wel, beter dan al die 6jes die jij had haha :roflol:

Stoer man, ik heb zo'n gevoel dat je echt het lievelingetje van de leraren bent. Het jongetje dat altijd op tijd is, en netjes zijn huiswerk af heeft. En dat op DBB zich als een stoere jongen voordoet, en z'n frustraties hier kwijt kan, omdat hij irl niet goed sociaal is ontwikkeld en hierdoor niks kan uiten.

Toch?

geintje. verveelde me

je voetbalt toch,

en waarom zeg je nee terwijl je het wel doet(op het ontwijken)...anders had je nu wel fotos gepost of een smoes bedacht waarom je ze niet kon posten.

je voetbalt toch,

en waarom zeg je nee terwijl je het wel doet(op het ontwijken)...anders had je nu wel fotos gepost of een smoes bedacht waarom je ze niet kon posten.

Idd post gewoon foto's Keranos doe niet zo moeilijk. En begin niet te zeiken dat je voor jezelf traint enz...

zegt ie dat dan? zou wel komisch zijn dat ie dan een log bijhoud op het forum :roflol:

Terug
Naar boven