huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zeg je dan dat je breder dan hem bent??
Bij die MP gebruik je je benen wat volgens mij niet zo hoort bij een MP...

Ik ben niet van plan om mezelf te vergelijken met iemand zoals jou haha, ik train voor mezelf niet voor jou.
Wat ben je ook dom. "Ik ga mezelf niet met jou vergelijken" En wat zegt ie: "Ik ben in ieder geval niet zo dun als jou
hoe dom kan je zijn man. Idioot.
Wat ben je ook dom. "Ik ga mezelf niet met jou vergelijken" En wat zegt ie: "Ik ben in ieder geval niet zo dun als jou
hoe dom kan je zijn man. Idioot.
Het is ook niet moeilijk om breder te zijn dan jou, shrink haha
Dan kunnen we vergelijken. En hou anders gewoon je bek!
Lult hij er weer om heen hoor. Je bent echt sad weet je dat? Als je zegt dat je breder bent dan mij maak dan een fotoDan kunnen we vergelijken. En hou anders gewoon je bek!
![]()

Haha, die jeugd van tegenwoordig is te snel op zn teentjes getrapt, trek je broek eens omhoog mong**l![]()
OMG. Je bent potverdomme zelf nog een kind
No way dat jij in VWO zitDe jeugd van tegenwoordigOMG. Je bent potverdomme zelf nog een kind
No way dat jij in VWO zit

hey die 2 kleintjes daar; hou is je kop tegen elkaar en ga gewoon trainen man, en niet zo kinderachtig doe met ik ben breder dan jij etc etc
het begint anders op mijn verpeste log te lijken en dat is niet best![]()

toevallig wel, beter dan al die 6jes die jij had haha![]()

je voetbalt toch,
en waarom zeg je nee terwijl je het wel doet(op het ontwijken)...anders had je nu wel fotos gepost of een smoes bedacht waarom je ze niet kon posten.