08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet van plan om mezelf te vergelijken met iemand zoals jou haha, ik train voor mezelf niet voor jou.
zegt ie dat dan? zou wel komisch zijn dat ie dan een log bijhoud op het forum![]()

Stoer man, ik heb zo'n gevoel dat je echt het lievelingetje van de leraren bent. Het jongetje dat altijd op tijd is, en netjes zijn huiswerk af heeft. En dat op DBB zich als een stoere jongen voordoet, en z'n frustraties hier kwijt kan, omdat hij irl niet goed sociaal is ontwikkeld en hierdoor niks kan uiten.
Toch?
geintje. verveelde me
je voetbalt toch,
en waarom zeg je nee terwijl je het wel doet(op het ontwijken)...anders had je nu wel fotos gepost of een smoes bedacht waarom je ze niet kon posten.

Idd post gewoon foto's Keranos doe niet zo moeilijk. En begin niet te zeiken dat je voor jezelf traint enz...

hahaha dit is echt kk grappig. Waarom gaan jullie niet een keer samen trainen? Dan pas kun je zien wie er sterker is, want zoals Micheal toen zei met 70 KG BOR d8 ik wtf?! Maar toen ik zag hoe hij hem uitvoerde d8 ik weer van ow nu komt de aap uit de mouw.
Ik post nog wel een keer een filmpje met dat ik die 70KG bor goed uitvoer. Uiteindelijk moet je toch die 70kg optillen.Ik zit niet op voetbal, wel in de vrije tijd, best goed eigelijk![]()

Train jij dan niet voor jezelf? Train je zo hard dat je arme ectoarmpjes bijna gaan groeien ofzo? Als je jezelf gaat vergelijken met anderen en aan zijn/haar niveau gaat optrekken wordt je gek... haha![]()
En anders, maak een foto! Dan kunnen vergelijken. Maar dat durft meneer niet omdat hij dan voor schut staat. Btw, er staat in je msn naam Trainen, ga dat dan ook een keer doen, anders groei je nooit.Deftige Mp.
Begint wel een beetje naar pushpress te neigen toch?
bang voor de fotos ker?
ja met niet antwoorden ben ej niet van me af hoor![]()
Jawel, maar als jij hier een log hebt en filmpjes post train je niet alleen voor jezelf he, slimmerik die je probeert uit te hangen. Mijn armen zijn dikker dan die van jou lieverdEn anders, maak een foto! Dan kunnen vergelijken. Maar dat durft meneer niet omdat hij dan voor schut staat. Btw, er staat in je msn naam Trainen, ga dat dan ook een keer doen, anders groei je nooit.
Je mag niet van Keranos met kanker schelden, want dan moet hij huilen.
Lol nu komt de aap uit de mouwIk post nog wel een keer een filmpje met dat ik die 70KG bor goed uitvoer. Uiteindelijk moet je toch die 70kg optillen.
filmpjes voor techniek, hoeveel meten je armpkes dan? haha
Ze meten 32 centimeter ofzo. Oja, dan zeg jij natuurlijk die van mij zijn 36cm. Maak dan foto's mietje.

Nadeel van thuis trainen he. Je word niet op je fouten gewezen, en wat je kan verbeteren. Maar goed dat je een filmpje had gepost, want ik denk als je zo was doorgegaan met deze uitvoering van BOR dat je binnen 3 jaar een hernia had.

Nee, mijne zijn ongeveer 34, iets eronder, koud 33,7 warm iets meer dan 34 ofzo![]()
Nadeel van thuis trainen he. Je word niet op je fouten gewezen, en wat je kan verbeteren. Maar goed dat je een filmpje had gepost, want ik denk als je zo was doorgegaan met deze uitvoering van BOR dat je binnen 3 jaar een hernia had.
Kanker even op met Shrink. Ik noem jou toch ook bij je naam?